Ik betaalde toen 25 dollar voor een jaar (of voor 12 issues). Ze kwamen alleen weken later dan in de winkel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:03 schreef Tokus het volgende:
ja staat geloof ik in de kleine lettertjes voorin de comics. maar buiten de VS is dat niet echt voordelig volgens mij.
Ik was niet onder de indruk eigenlijk. Maar ik heb dan ook niks met Gambit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister trouwens de nieuwe Gambit gelezen.
Begint echt heerlijk met Gambit en de schrijvers die de huidige Gambit in de teambooks geweldig op de hak nemen.
Maar die Absolute Editions zijn zo apenduur. Daar waag ik me misschien aan als ik meer geld heb.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef kthxbye het volgende:
Ik ben niet bekend met Secret Warriors, maar vind veel HC erg de moeite waard. Veel Absolute editions zijn super, maar ook deluxe edities van andere graphic novels vind ik echt mooi om te hebben (en er zuinig op te zijn). Check anders op Amazon.co.uk voor de prijs van HC. Vaak is dat even duur of iets duurder dan wat je in NL voor een TPB betaalt
Kijk wel uit met invoerrechten. Als je pech hebt (en dat heb ik vaak genoeg gehad om niet meer vanuit US te bestellen) ben je de lul en betaal je sowieso 12,50 inklaringskosten + 21% BTW !quote:Op donderdag 13 september 2012 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar die Absolute Editions zijn zo apenduur. Daar waag ik me misschien aan als ik meer geld heb.
Ik had ook al op Amazon usa en uk gekeken, alsmede cheapcomics. Uit Amerika zou hij het goedkooptst zijn, met verzendkosten erbij.
Secret warriors is wel een aanradertje. Zoals bijna alles van Hickman.
Ok, daar had ik helemaal niet aan gedacht. Goed dat je het zegt. Ik zal eens even kijken hoe dat zit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:30 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Kijk wel uit met invoerrechten. Als je pech hebt (en dat heb ik vaak genoeg gehad om niet meer vanuit US te bestellen) ben je de lul en betaal je sowieso 12,50 inklaringskosten + 21% BTW !
Mijn ervaring is dat Amazon UK toch vaak erg goedkoop is en je je niet druk hoeft te maken om dat invoeren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, daar had ik helemaal niet aan gedacht. Goed dat je het zegt. Ik zal eens even kijken hoe dat zit.
Ziet er stoer uit.quote:
Marvel Now is de naam van de relaunch.quote:
Dr. Nemesis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |