- Het model van Weerplaza laat de buien vooral boven het noordwesten ontstaan en laat ze via Twente/Achterhoek het land uit drijven.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:46 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nadruk ligt op het zuiden en zuidoosten, ben benieuwd.
Werd wel tijd ookquote:
Ik hoop op dat laatste, nog even wachten op een update van Estofex.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:19 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
- Het model van Weerplaza laat de buien vooral boven het noordwesten ontstaan en laat ze via Twente/Achterhoek het land uit drijven.
- GFS laat het langs de hele westkust ontstaan, met idd wel de nadruk op het zuidoosten.
- WRF van Wetterzentrale laat het ook langs de hele westkust ontstaan maar dan weer zonder echt de nadruk op het zuidoosten.
Wordt gewoon nowcasten morgen
Mwah 16/25 staat er, da's wat anders. Control geeft slechts 12 graden zondag, gemiddelde van de runs zit rond de 16-17, alleen de oper zit warmer, zo'n 23 graden. Waar ze die 25 vandaan halen, is me niet duidelijk.quote:
Daarom zei ik max.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:52 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Mwah 16/25 staat er, da's wat anders. Control geeft slechts 12 graden zondag, gemiddelde van de runs zit rond de 16-17, alleen de oper zit warmer, zo'n 23 graden. Waar ze die 25 vandaan halen, is me niet duidelijk.
Ik had 2 topics tegelijk open reageerde in de verkeerdequote:
Buien zijn bijna hier in Maastricht gearriveerd.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:19 schreef aloa het volgende:
Er zitten al onweersbuitjes boven Nederland
Dacht ik al jaquote:Op maandag 17 mei 2010 14:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik had 2 topics tegelijk open reageerde in de verkeerde
http://www.meteoalarm.eu/index2.php?country=NL&day=0&lang=quote:Op maandag 17 mei 2010 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Buien zijn bijna hier in Maastricht gearriveerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |