Het regende hier net, en er is geen zon te bekennenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit weer is prima![]()
Beetje zon en goeie temps
Donder op manquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit weer is prima![]()
Dit is gewoon waardeloos man, het zou nu 20 graden moeten zijn met een zonnetje.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit weer is prima![]()
Niet overdrijven hé, 17°C ā 18°C zijn normaal voor de tijd van het jaarquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:19 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dit is gewoon waardeloos man, het zou nu 20 graden moeten zijn met een zonnetje.
De teller staat nu op 10,4 en het is hartstikke grijs.
Mwa, valt wel mee volgens estofex.quote:
- Het model van Weerplaza laat de buien vooral boven het noordwesten ontstaan en laat ze via Twente/Achterhoek het land uit drijven.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:46 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nadruk ligt op het zuiden en zuidoosten, ben benieuwd.
Werd wel tijd ookquote:
Ik hoop op dat laatste, nog even wachten op een update van Estofex.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:19 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
- Het model van Weerplaza laat de buien vooral boven het noordwesten ontstaan en laat ze via Twente/Achterhoek het land uit drijven.
- GFS laat het langs de hele westkust ontstaan, met idd wel de nadruk op het zuidoosten.
- WRF van Wetterzentrale laat het ook langs de hele westkust ontstaan maar dan weer zonder echt de nadruk op het zuidoosten.
Wordt gewoon nowcasten morgen
Mwah 16/25 staat er, da's wat anders. Control geeft slechts 12 graden zondag, gemiddelde van de runs zit rond de 16-17, alleen de oper zit warmer, zo'n 23 graden. Waar ze die 25 vandaan halen, is me niet duidelijk.quote:
Daarom zei ik max.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:52 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Mwah 16/25 staat er, da's wat anders. Control geeft slechts 12 graden zondag, gemiddelde van de runs zit rond de 16-17, alleen de oper zit warmer, zo'n 23 graden. Waar ze die 25 vandaan halen, is me niet duidelijk.
Ik had 2 topics tegelijk open reageerde in de verkeerdequote:
Buien zijn bijna hier in Maastricht gearriveerd.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:19 schreef aloa het volgende:
Er zitten al onweersbuitjes boven Nederland
Dacht ik al jaquote:Op maandag 17 mei 2010 14:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik had 2 topics tegelijk open reageerde in de verkeerde
http://www.meteoalarm.eu/index2.php?country=NL&day=0&lang=quote:Op maandag 17 mei 2010 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Buien zijn bijna hier in Maastricht gearriveerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |