Ik vond hem wel sterk.quote:
Moesten wij op de basisschool altijd zingen als iemand jarig was.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:08 schreef -SG- het volgende:
Clap your hands. *clap clap*
If you're happy and you know it, clap your hands *clap clap*
If you're happy and you know it
And you surely want to show it
If you're happy and you know it, clap your hands *clap clap*
Wat, die broek?quote:
quote:
quote:
Studie hobbelt lekker voorquote:Op zondag 2 mei 2010 14:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je studie? En ik vroeg me af of je een daan kent (dies ook van LST).
Daan, had eerst altohaar, nu een beetje elvis kapsel. Donker haar.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Studie hobbelt lekker voorIk ken meerdere Daan's ja
quote:
Ik ken hem van naam jaquote:
Okeuj. Hij's wel tof, mocht je hem ooit spreken.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Ik ken hem van naam jaMaar verder nog nooit gesproken of wat dan ook
Mja mja, hij wil een beetje te graag hoor ik wel eensquote:Op zondag 2 mei 2010 14:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Okeuj. Hij's wel tof, mocht je hem ooit spreken.
Wat een beetje te graag.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja mja, hij wil een beetje te graag hoor ik wel eensMaar care, het is een twaars, die ken ik amper
Hij wil te veel schijnt hetquote:Op zondag 2 mei 2010 14:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat een beetje te graag.
Roddels wil ik, RODDELS!!!
Okee......quote:Op zondag 2 mei 2010 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij wil te veel schijnt hetMaar ik weet het verder ook niet, want ik heb het alleen van horen zeggen
Mja, ik ga hier niet lopen roddelen over dingen die ik heb gehoord, jwtquote:
Pssst msnquote:Op zondag 2 mei 2010 14:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik ga hier niet lopen roddelen over dingen die ik heb gehoord, jwt
Ja johquote:
quote:
© 1999-2010 FOK! - disclaimerquote:
© 1999-2011 FOK! - disclaimerquote:
Onderaan het forum welquote:
zouden dat dezelfde zijn denk jequote:Op zondag 2 mei 2010 15:54 schreef Bravebart het volgende:
Huh, wtf
http://forum.fok.nl/user/history/190853
http://forum.fok.nl/user/history/190102
Ik zie dit nu pas
Ik nietquote:Op zondag 2 mei 2010 15:54 schreef Bravebart het volgende:
Huh, wtf
http://forum.fok.nl/user/history/190853
http://forum.fok.nl/user/history/190102
Ik zie dit nu pas
Nope.quote:
Neuh vast de L en i trucquote:
Ajaxquote:Op zondag 2 mei 2010 14:48 schreef Zeroku het volgende:
AJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX
SUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREZ
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ajax
Twenteben voor beide niet maar gun het Twente zeker.
Feyenoordquote:Op zondag 2 mei 2010 16:41 schreef Schieganger het volgende:
Ja hoor en die kankerfeyenoorders toeteren weer rond omdat Ajax geen kampioen is gewordenik had hun remmen moeten doorsnijden.
Zo doen Feyenoorders dat!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:41 schreef Schieganger het volgende:
Ja hoor en die kankerfeyenoorders toeteren weer rond omdat Ajax geen kampioen is gewordenik had hun remmen moeten doorsnijden.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:43 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Feyenoorderslaagopgeleid fulltime AH medewerkers niveau.
Kun jij nooit iets zinnigs zeggen?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:43 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik verdien 20.000 in de maand met hard werken.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:40 schreef Zeroku het volgende:
wow, mijn cijfers zijn leuk, drieduizend per maand verdienen op mijn 20e met niet veel werk.... nice.
Ogossie, ben jij zo'n type? Iedereen die Feyenoordfan is heeft geen hersencellen en is nog dommer dan het achtereind van een varken? Dat kun je eerder zeggen over de mensen die zulke dingen over andere voetbalclubs zeggen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:43 schreef Schieganger het volgende:
[..]
En hoeveel krijg je?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik verdien 20.000 in de maand met hard werken.
Waar verdien jij 3k per maand mee?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:40 schreef Zeroku het volgende:
wow, mijn cijfers zijn leuk, drieduizend per maand verdienen op mijn 20e met niet veel werk.... nice.
Bruto of netto?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik verdien 20.000 in de maand met hard werken.
Liek, niet te veel op in gaan.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:45 schreef livalo het volgende:
[..]
Ogossie, ben jij zo'n type? Iedereen die Feyenoordfan is heeft geen hersencellen en is nog dommer dan het achtereind van een varken? Dat kun je eerder zeggen over de mensen die zulke dingen over andere voetbalclubs zeggen.
Twitter van Schieganger.quote:
Nee, het gaat om die toetertypes omdat de tegenstander verliest of niet kampioen word. Een normale feyenoord-supporter is niks mis mee. Je hebt ze in alle kampen, alleen dat achterlijke wijf roept:"Zo doen Feyenoord supporters het" en zij noemt derhalve die mensen zo, want volgesn haar doen alle feyenoord supporters ditquote:Op zondag 2 mei 2010 16:45 schreef livalo het volgende:
[..]
Ogossie, ben jij zo'n type? Iedereen die Feyenoordfan is heeft geen hersencellen en is nog dommer dan het achtereind van een varken? Dat kun je eerder zeggen over de mensen die zulke dingen over andere voetbalclubs zeggen.
Ohquote:
Leer sarcasme te lezen, knuppel.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee, het gaat om die toetertypes omdat de tegenstander verliest of niet kampioen word. Een normale feyenoord-supporter is niks mis mee. Je hebt ze in alle kampen, alleen dat achterlijke wijf roept:"Zo doen Feyenoord supporters het" en zij noemt derhalve die mensen zo, want volgesn haar doen alle feyenoord supporters dit
Man, neem het leven niet zo serieusquote:Op zondag 2 mei 2010 16:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee, het gaat om die toetertypes omdat de tegenstander verliest of niet kampioen word. Een normale feyenoord-supporter is niks mis mee. Je hebt ze in alle kampen, alleen dat achterlijke wijf roept:"Zo doen Feyenoord supporters het" en zij noemt derhalve die mensen zo, want volgesn haar doen alle feyenoord supporters dit
Maar.. De moeite die het kost om daar niet op in te gaanquote:
Was het maar zo. Dan had ik ook twee xboxen, altijd de nieuwe games, en mocht ik op de foto met Anti Equote:
Hoe bevalt het in Nijmegen?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:49 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar.. De moeite die het kost om daar niet op in te gaan!
succesfull troll is succesfullquote:Op zondag 2 mei 2010 16:49 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar.. De moeite die het kost om daar niet op in te gaan!
Misschien dat ze niet geheel serieus was?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Het doet me echt geen fuckquote:Op zondag 2 mei 2010 16:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Was het maar zo. Dan had ik ook twee xboxen, altijd de nieuwe games, en mocht ik op de foto met Anti E
Dan heeft je buurman goede beslissingen gemaakt in het leven, en is hij nu vast niet aan het rondtoeteren.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn buurman heeft miljoenen en een huis in Portugal en heeft 3 vaste stoelen als feyenoorder.
Mij ook niet, maar hey. Dat is wel fucking tof.quote:
Goeeed, al ben ik net pas teruggekomen uit Amsterdam, heb een beetje te hard koninginnedag gevierdquote:
Mijn opmerking was ook niet serieus heaur. Geen haat aan normale feyenoorders.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:50 schreef livalo het volgende:
[..]
Misschien dat ze niet geheel serieus was?
Altijd hetzelfde met jou. Als iemand zegt dat het sarcasme is, is jouw reactie het opeens ookquote:Op zondag 2 mei 2010 16:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Mijn opmerking was ook niet serieus heaur. Geen haat aan normale feyenoorders.
Mijn reacties zijn wat dat betreft nooit serieus, want dat zou aannemen dat ik jullie serieus nam.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met jou. Als iemand zegt dat het sarcasme is, is jouw reactie het opeens ook.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Mijn opmerking was ook niet serieus heaur. Geen haat aan normale feyenoorders.
Kronenburgerpark?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:51 schreef livalo het volgende:
[..]
Goeeed, al ben ik net pas teruggekomen uit Amsterdam, heb een beetje te hard koninginnedag gevierd. En koninginnenacht in Arnhem geweest, maar daar was het echt inmens druk, bijna niet leuk meer.
Maar Nijmegen is tof, park op de hoek voor als het ooit weer mooi weer wordt, supermarken op 4 minuten loopafstand, en gewoon.. de mensen, de sfeer, de zelfstandigheid. Heerlijk.
Oh ik dacht de enigste te zijn die het door hadquote:Op zondag 2 mei 2010 16:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met jou. Als iemand zegt dat het sarcasme is, is jouw reactie het opeens ook.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:53 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Mijn reacties zijn wat dat betreft nooit serieus, want dat zou aannemen dat ik jullie serieus nam.
enigste?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik dacht de enigste te zijn die het door had
Tokkiewijk?quote:
Jup! Alleen balen dat het nu ontzettend kloteweer is, want ik heb zin om inmens bruin te gaan worden. (Wat in de praktijk wil zeggen; inmens verbrandenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kronenburgerpark?Ik wou dat ik snel weer terug kon naar Nijmegen.
Dat heb ik vaker gehoord.quote:
Toen ik nog thuis woonde was ik elke dag daar te vinden. Wat een heerlijk park en die sfeerquote:Op zondag 2 mei 2010 16:54 schreef livalo het volgende:
[..]
Jup! Alleen balen dat het nu ontzettend kloteweer is, want ik heb zin om inmens bruin te gaan worden. (Wat in de praktijk wil zeggen; inmens verbranden).
Ajaxquote:
Kut, moest dat vandaag?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:24 schreef Myraela het volgende:
Waarom hebben jullie nog steeds mijn kamer niet opgeruimd?
Pannenkoeken staat al in de planning.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:29 schreef Myraela het volgende:
Maar ik doe het wel weer hoor, maar dan moet jij vanavond koken.
En, toffe film gezienquote:
Hmm. Verhaal was wel leuk op zich, alleen die schrijverquote:
Op zich wel een goede film, met een soort van verborgen boodschap.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Verhaal was wel leuk op zich, alleen die schrijver.
Joa, dat wel. Maar hoe die schrijver met zijn vrouw is omgegaan is gewoon triest.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Op zich wel een goede film, met een soort van verborgen boodschap.
Ja, dat is heel triest. Maar dat is ook een beetje het doel van het boek/film in mijn ogen: zorgen dat iemand anders dat niet flikt.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joa, dat wel. Maar hoe die schrijver met zijn vrouw is omgegaan is gewoon triest.
Beetje achterlijk om het zelf dan wel te doen. Maargoed, de film zelf was wel mooiquote:Op zondag 2 mei 2010 18:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat is heel triest. Maar dat is ook een beetje het doel van het boek/film in mijn ogen: zorgen dat iemand anders dat niet flikt.
Het was een goede tranentrekker (voor vrouwen)...quote:Op zondag 2 mei 2010 18:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beetje achterlijk om het zelf dan wel te doen. Maargoed, de film zelf was wel mooi.
Ja.quote:
XD!quote:
quote:heroinjunk als je deze Battlefield: Bad Company 2-e-mail niet kunt lezen, klik dan hier om hem in je browser te bekijken.
Deze e-mail is een bevestiging van je inschrijving. Als je ervoor hebt gekozen geen informatie te ontvangen, kun je je status wijzigen en ervoor kiezen andere e-mails te ontvangen om zo voor te blijven op de rest van de spelers! Klik hier.
Geniaal of niet?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:14 schreef Jotcha het volgende:
Utrecht
En alle meisjes lijken typisch Do-materiaalvroeg me af hoe het kwam.
Blont.quote:
yay, dan kunnen we samen slapen in een opgeruimde kamer.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:29 schreef Myraela het volgende:
Maar ik doe het wel weer hoor, maar dan moet jij vanavond koken.
Waarschijnlijk redheads en zijn kledingsmaak.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De stad + winkels zijn juist keihard. Wat miste je?
Die kop is zo vetquote:
Wtfquote:Op zondag 2 mei 2010 20:03 schreef -SG- het volgende:
Godverdomme, was echt al lang niet meer bij mijn familie geweest. Mijn nichtje vroeg zelfs hoe ik ook alweer heette.
.
Jamiequote:Op zondag 2 mei 2010 20:03 schreef -SG- het volgende:
Godverdomme, was echt al lang niet meer bij mijn familie geweest. Mijn nichtje vroeg zelfs hoe ik ook alweer heette.
.
Nee wist ik niet. En nee ze was er niet. En ze gaat in een nieuwe bioscoop film spelen.quote:
Ja toen ik eenmaal mensen sprak in plaats van viooltjes ging het wel weer.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:03 schreef mstr het volgende:
Noortje leeft nog.
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee wist ik niet. En nee ze was er niet. En ze gaat in een nieuwe bioscoop film spelen.
Bummer.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee wist ik niet. En nee ze was er niet. En ze gaat in een nieuwe bioscoop film spelen.
Nee. Che was een guerillastrijder. Hij streed voor het volk.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:19 schreef Schieganger het volgende:
Ché Guevarra, een rolmodel voor vele tienermeisjes en stoere jochies die hem op zijn t-shirt hebben staan.
Over veertig jaar hebben mensen ook Osama Bin Laden op hun shirt staan op dezelfde manier. Ché was een terrorist.
Bin laden streed ook voor het volk. Het radicale moslim volk.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Che was een guerillastrijder. Hij streed voor het volk.
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zeroku, hoe vaak ga je me nog toevoegen op hyves? De enige mensen die ik van FOK! op Hyves heb spreek ik regelmatig op msn namelijk.
ik wil je op hyves, mag ik je MSN?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zeroku, hoe vaak ga je me nog toevoegen op hyves? De enige mensen die ik van FOK! op Hyves heb spreek ik regelmatig op msn namelijk.
Che heeft iets bereikt. Bin laden niet. Bin Laden blaast onschuldige mensen op, en laat twee vliegtuigen in het WTC vliegen, Che niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Bin laden streed ook voor het volk. Het radicale moslim volk.
Je kan het omdraaien hoe je wilt, het is een terrorist.
Ché was anders ook niet zo'n braaf persoontje hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Che heeft iets bereikt. Bin laden niet. Bin Laden blaast onschuldige mensen op, en laat twee vliegtuigen in het WTC vliegen, Che niet.
Ligt er maar net aan hoe je het bekeek.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Che was een guerillastrijder. Hij streed voor het volk.
Ja, no shit. Dat zeg ik ook nergens.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:24 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ché was anders ook niet zo'n braaf persoontje hoor.
Dat wapenbezit was er al lang voordat Obama überhaupt zwart was.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het bekeek.
Net als miljoenen mensen die Obama op hun shirt hebben staan. Die man is voor wapenbezit, zou ik ook niet mee rond willen lopen.
Wat heeft het met zijn huidskleur te maken?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat wapenbezit was er al lang voordat Obama überhaupt zwart was.
Sigh..quote:Op zondag 2 mei 2010 20:26 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Wat heeft het met zijn huidskleur te maken?
Dan kan je er nog wel tegen zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat wapenbezit was er al lang voordat Obama überhaupt zwart was.
Ja, maar waarom zou het opeens bij hem een probleem zijn? Bush was er ook voor, Reagan ook, Kennedy ook, Nixon ook, Clinton ook.quote:
Oké. Gelukkig hoeft jij niet te stemmen daar.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:28 schreef Schieganger het volgende:
Obama is ook voor de doodstraf, ben ik ook op tegen. In de Obama vs Hilary strijd was ik ook voor Hilary, maar toen Obama dat won koos ik voor de lesser of two evils.
Jij moet echt begrijpend leren lezen, mijnheer. Heb jij ooit iemand met een shirt met Bush erop gezien? Of Kennedy? Ik niet namelijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou het opeens bij hem een probleem zijn? Bush was er ook voor, Reagan ook, Kennedy ook, Nixon ook, Clinton ook.
bij wijze van spreken dan he. AChhoewel die hele party's die ze hier hadden wel erg overdreven warenquote:Op zondag 2 mei 2010 20:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oké. Gelukkig hoeft jij niet te stemmen daar.
Wel van Kennedy, maar die heeft dan ook het dood=held spektakel meegemaakt.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij moet echt begrijpend leren lezen, mijnheer. Heb jij ooit iemand met een shirt met Bush erop gezien? Of Kennedy? Ik niet namelijk.
Op dit moment niet nee. Maar zie jij over 20 jaar nog iemand met een Obama shirt lopen?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij moet echt begrijpend leren lezen, mijnheer. Heb jij ooit iemand met een shirt met Bush erop gezien? Of Kennedy? Ik niet namelijk.
Ja precies mijn punt. Ik ga niet met een shirt lopen met iemand erop die voor doodstraf/wapenbezit oid is. En ik kan er niet tegen dat mensen zich dat niet realiseren. Precies hetzelfde met Ché.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:28 schreef Schieganger het volgende:
Obama is ook voor de doodstraf, ben ik ook op tegen. In de Obama vs Hilary strijd was ik ook voor Hilary, maar toen Obama dat won koos ik voor de lesser of two evils.
Misschien zijn die mensen er wel voor? Die het shirt van Ché of Obama dragen? Of kan dat niet?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja precies mijn punt. Ik ga niet met een shirt lopen met iemand erop die voor doodstraf/wapenbezit oid is. En ik kan er niet tegen dat mensen zich dat niet realiseren. Precies hetzelfde met Ché.
Dat is niet mijn punt, begrijpend lezen dus.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op dit moment niet nee. Maar zie jij over 20 jaar nog iemand met een Obama shirt lopen?
maar de meeste mensen die Obama en Ché op huns hirt hebben doen het alleen als fashion statement. Daar ergerde ik me aan bij Ché vooral, maar Obama is dat ook irritant idd.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja precies mijn punt. Ik ga niet met een shirt lopen met iemand erop die voor doodstraf/wapenbezit oid is. En ik kan er niet tegen dat mensen zich dat niet realiseren. Precies hetzelfde met Ché.
Of gewoon duidelijker uitleggen. Ik reageer gewoon op wat je zegt.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is niet mijn punt, begrijpend lezen dus.
Denk niet dat de gemiddelde persoon die in NL die met een Obama shirt rond heeft gelopen/rondloopt voor de doodstraf is. Denk persoonlijk ook niet dat de gemiddelde persoon zich echt in die standpunten verdiept heeft.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien zijn die mensen er wel voor? Die het shirt van Ché of Obama dragen? Of kan dat niet?
Denk ook niet dat er in Nederland veel mensen een Obama shirt hebben.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Denk niet dat de gemiddelde persoon die in NL die met een Obama shirt rond heeft gelopen/rondloopt voor de doodstraf is. Denk persoonlijk ook niet dat de gemiddelde persoon zich echt in die standpunten verdiept heeft.
Ja en da's dus mijn punt.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:31 schreef Schieganger het volgende:
[..]
maar de meeste mensen die Obama en Ché op huns hirt hebben doen het alleen als fashion statement. Daar ergerde ik me aan bij Ché vooral, maar Obama is dat ook irritant idd.
Denk dat mensen je daar eerder pissig op aan zullen kijken.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:33 schreef Zeroku het volgende:
http://www.zazzle.co.uk/s(...)t-235795243540568168
Dit shirt zal ik eens gaan halen.
Denk je dat ik me daar druk om maak?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Denk dat mensen je daar eerder pissig op aan zullen kijken.
Ja, die lopen hier ook zoveel rondquote:Op zondag 2 mei 2010 20:35 schreef Schieganger het volgende:
[..]
you should, straks word je in elkaar geslagen door een stel dronken russen.
Ze zouden maar net in een hoekje zitten waar je niet kijkt hey, en dan heb je weer een kapotgeslagne wodkafles in je rug zitten.quote:
Toen hij net verkozen was tot president zag je overal fashionblogs (ook Nederlandse) met die shirts erop. Denk dus dat je je daarin vergist.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denk ook niet dat er in Nederland veel mensen een Obama shirt hebben.
Sterkte. Zondagen zijn sowieso kut.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:38 schreef Renesite het volgende:
Ik heb echt echt echt echt een zondag dip. Voel me als een dweil, heb niets gedaan, nergens toe weten te zetten, spierpijn koppijn moe brak. NEEED SHOWER!
Dit gaat een ongelooflijke kutnacht worden, en om 7 uur gaat de wekker. Kill meh
Nou poepoe een shirt van Stalin/Lenin. WAT EEN RAMP.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:36 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ze zouden maar net in een hoekje zitten waar je niet kijkt hey, en dan heb je weer een kapotgeslagne wodkafles in je rug zitten.
Heerlijk, politiek incorrect zijn
Toen ja, maar hoeveel zie je er nu nog? Dat was waarschijnlijk gewoon een hype.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Toen hij net verkozen was tot president zag je overal fashionblogs (ook Nederlandse) met die shirts erop. Denk dus dat je je daarin vergist.
Als je de hele dag honger hebt, dan ineens je volvreet bij de mcdonalds en dan ook nog een flinke milkshake drinkt is dat niet bevorderlijk.quote:
Bans die daarop volgen ook.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:40 schreef Jotcha het volgende:
Hitlershirts zijn gewoon cooler. Of met van die nazivlaggen.
Ja,.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:41 schreef Jotcha het volgende:
Wisten jullie dat ik morgen van 8 tot 5 naar school moet?![]()
![]()
Daar gaat het helemaal niet omquote:Op zondag 2 mei 2010 20:41 schreef Schieganger het volgende:
[..]
I dunno, als je een Ché shirt dragen mag, waarom is een Hitler shirt dan opeens taboe?
Ofkeurs. Want daar heb ik toen voor gezorgdquote:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhaahhaahahahahahquote:Op zondag 2 mei 2010 20:41 schreef Jotcha het volgende:
Wisten jullie dat ik morgen van 8 tot 5 naar school moet?![]()
![]()
Dat je elke TR nog weet manquote:Op zondag 2 mei 2010 20:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ofkeurs. Want daar heb ik toen voor gezorgd.
Nee knuppel, ik zeg alleen dat ik daar niet voor heb gezorgd.quote:
Haiiquote:
Ja en dat is dus waar ik niet tegen kan. Mensen op je shirt dragen omdat het tof is, terwijl je niet weet wat hun standpunten zijn of wat ze uitgespookt hebben. Is het echt zo moeilijk te begrijpen?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toen ja, maar hoeveel zie je er nu nog? Dat was waarschijnlijk gewoon een hype.
Goeie man.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:44 schreef Renesite het volgende:
Ik ga douchen. Ik verwacht een flamewar met minimaal 2 keer 'je moeder' en een TR van Zureknul.
Kusj
Het gaat helemaal niet om wat erop staat, het gaat gewoon erom om de hype te volgen. Wat maakt het die breezertjes uit of er Obama of een lul opstaat. Als het in de mode is dragen ze het toch wel.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja en dat is dus waar ik niet tegen kan. Mensen op je shirt dragen omdat het tof is, terwijl je niet weet wat hun standpunten zijn of wat ze uitgespookt hebben. Is het echt zo moeilijk te begrijpen?
Ook Ian Brown hey!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:45 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Die ene die in die Adidasreclame meedoet hè, dat is toch Noel Gallagher?
Dat is één.quote:
Oké. Misschien eens kijken of hij niet te heet wordt?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
KANKERCOMPUTER. Godverdomekankertyfsteringding.Is het zo moeiljik om een keer NORMAAL te werken zonder 2901358q-379 8k dkankerdtysfsutusfkjaw;oeijf asd vast te lopen elke fucking keer als ik iets doe
Daar. Kan. Ik. Dus. Niet. Tegen.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om wat erop staat, het gaat gewoon erom om de hype te volgen. Wat maakt het die breezertjes uit of er Obama of een lul opstaat. Als het in de mode is dragen ze het toch wel.
Hij staat vijf minuten aan.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oké. Misschien eens kijken of hij niet te heet wordt?
O. K. É.quote:
Ja? Dat maakt niet uit. Dan kan hij alsnog te heet worden. Of misschien een virus.quote:
Hij is vet. Blijf tot na de credits trouwens.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:52 schreef -SG- het volgende:
[..].
Nu je dit post. Ik moet Iron man 2 ff kijken.
Noortje kan er niet mee omgaan.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
KANKERCOMPUTER. Godverdomekankertyfsteringding.Is het zo moeiljik om een keer NORMAAL te werken zonder 2901358q-379 8k dkankerdtysfsutusfkjaw;oeijf asd vast te lopen elke fucking keer als ik iets doe
Werkt niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gewoon tegenaanschoppen tot ie het beter doet.
Download Speedfan eens, en voer dat eens uit. Als hij boven de 80 graden uitkomt heb je je probleem al gevonden.quote:
Vorige zomer was dat eigenlijk constant het geval. Nieuwe kast gekocht en toen ging het beter.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Download Speedfan eens, en voer dat eens uit. Als hij boven de 80 graden uitkomt heb je je probleem al gevonden.
Okeuj danku.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Download Speedfan eens, en voer dat eens uit. Als hij boven de 80 graden uitkomt heb je je probleem al gevonden.
quote:
Jammer he.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:24 schreef Renesite het volgende:
Geen TR en maar éénmalig een 'je moeder'
JEETJE!
Hoogstwaarschijnlijk is dat niet het probleem, maar gewoon een windows installatie die hard aan een reinstall toe is.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als dat is, is het niet via internet op te lossenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk is dat niet het probleem, maar gewoon een windows installatie die hard aan een reinstall toe is.
kan dat niet aanzienquote:Op zondag 2 mei 2010 21:27 schreef Hyman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_ballen_trappen.html
OH SHIT!
Ah, het lijkt alsof ik je gemist heb. Maar stiekem was je niet ver weg.quote:
Ja zoiets denk ik ook wel ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk is dat niet het probleem, maar gewoon een windows installatie die hard aan een reinstall toe is.
Mwah. Dat laatste is aan de hoge kant, maar daardoor blijft hij niet steeds hangen.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hij zegt temp 1 rond 40C
temp 2 rond 68C
en temp 3 70-86 C. Da's slecht?
Sowieso kan je ook niet echt op die shit vertrouwen, mijn videokaart werd ook 90 graden volgens dat ding.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwah. Dat laatste is aan de hoge kant, maar daardoor blijft hij niet steeds hangen.
Ik heb geprobeerd een teweede te regelen voor je, maar sorryquote:Op zondag 2 mei 2010 21:24 schreef Renesite het volgende:
Geen TR en maar éénmalig een 'je moeder'
JEETJE!
De mijne was laatste 130 graden. En dat klopte aardig, dat ding ontplofte zowa. Toen maar heel snel een aantal CPU zuigende processen uitgezet.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sowieso kan je ook niet echt op die shit vertrouwen, mijn videokaart werd ook 90 graden volgens dat ding.
Okeuj da's mooi. Mja nu doettie het wel weer normaal ofzo.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwah. Dat laatste is aan de hoge kant, maar daardoor blijft hij niet steeds hangen.
Hoe lang is het geleden dat dat ding een frisse installatie heeft gehad?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Okeuj da's mooi. Mja nu doettie het wel weer normaal ofzo.
Vaagquote:Op zondag 2 mei 2010 21:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Okeuj da's mooi. Mja nu doettie het wel weer normaal ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |