quote:
Zouden ze in Enschede ook vuurwerk afsteken?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:41 schreef Bravebart het volgende:
Ik belde even met mijn moeder op het moment dat het klaar was en er gingen allemaal vuurwerkunits af daarHele straat zag grijs van de rook zei ze
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:45 schreef jna het volgende:
[..]
Zouden ze in Enschede ook vuurwerk afsteken?
Spuit 26722827quote:Op zondag 2 mei 2010 16:45 schreef jna het volgende:
[..]
Zouden ze in Enschede ook vuurwerk afsteken?
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:57 schreef jna het volgende:
Welke kneus bedenkt dat die Limburgse mongool van de Mona reclame in een HAAGSE tram zit
Whehequote:Op zondag 2 mei 2010 18:57 schreef jna het volgende:
Welke kneus bedenkt dat die Limburgse mongool van de Mona reclame in een HAAGSE tram zit
Dat is geniaalquote:Op zondag 2 mei 2010 19:34 schreef Piles het volgende:
Anderhalf uur Dad's Army op de BBCWaarom wist ik dat niet
Ik wil m echt op dvd hebbenquote:
Volgens mij heeft mijn oom hem op DVDquote:Op zondag 2 mei 2010 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil m echt op dvd hebben
Nog tot 20.00 uur, en dan Don't panic! The Dad's army story. Reportage met interviews en nog nooit vertoonde beelden
Dad's Army, één van de beste series ooit gemaaktquote:
En dan heb je ook nog ‘It Ain’t Half Hot Mum’ (Oh moeder, wat is het heet), maar dat vond ik dan weer een stuk minderquote:Op zondag 2 mei 2010 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Dad's Army, één van de beste series ooit gemaakt
In NL ook wel bekend als "Daar komen de schutters"
Ja, die is een stuk minderquote:Op zondag 2 mei 2010 19:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog ‘It Ain’t Half Hot Mum’ (Oh moeder, wat is het heet), maar dat vond ik dan weer een stuk minder
Uiteraardquote:Op zondag 2 mei 2010 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, die is een stuk minder
Allo Allo wint het trouwens wel van Dad's Army
Samequote:Op zondag 2 mei 2010 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik wel op dvd![]()
Binnenkort weer eens kijken
Ik was te laatquote:
Ik heb 2 minuten aangekeken... *zap*quote:Op zondag 2 mei 2010 16:44 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zit nu herhalingen te kijken van "tienermoeders".. Like omg.. De namen alleen al zeggen genoeg___
Ja omdat niemand naar Hoek van Holland wiltquote:Op zondag 2 mei 2010 21:12 schreef PieterBas het volgende:
wtf... Het ritje van mijn huis naar het station Hoek van Holland is zelfs 13 cent goedkoper dan de bus en 3 haltes met de bus in de Theresiastraat![]()
Klopt, daarom kan ik daar ook zo goed trainen in de duinenquote:
quote:
Dubbele party woensdagquote:Op zondag 2 mei 2010 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zeelandia/Middelburg is kampioen geworden
I did!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:21 schreef jna het volgende:
[..]
Ja omdat niemand naar Hoek van Holland wilt
ROTTERDAM HOOLIGANS!
Ga jij?quote:
Geen idee nog, ik heb denk ik geen 'vrij' woensdag, dus als ik ga, ga ik denk ik dichter bij huisquote:
Ik moest lachenquote:
Ik ga naar Oost-Souburg waarschijnlijk.quote:
You go girl!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga ze eens laten zien hoe we dat doen in de randstad!
Als ik kan ga ik misschien wel meequote:
Doe eens een gokquote:Op zondag 2 mei 2010 22:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik kan ga ik misschien wel meeHoe laat/waar/enzo?
Ja, waar meetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |