quote:Naam deelnemer en Team
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 10 in de uitslag van de race (max 52 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 2 mei 2010 09:42 schreef GJonline het volgende:
tvp, 15 april??
Moet gewoon kunnen zonder strafpuntenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:11 schreef Schunckelstar het volgende:
oh kut, mag je nog veranderen als dat voor 00:00 uur gebeurt?
ik heb een beetje een domme fout gemaakt zie ik nu ik het teruglees
Ik weet niet wat de regels daarvoor zijn. Coltz?quote:
Je kon je voorspelling al een paar dagen plaatsen hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:34 schreef McTasty het volgende:
ik had het in de gaten jamaja als ik zat ben ga ik niet om 8 uur opstaan
haha weet ik maar had ik nog geen zin inquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je kon je voorspelling al een paar dagen plaatsen hoor
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:55 schreef McTasty het volgende:
dan maar met een strafpunt.. ik was te zat om gisteren nog een prediction voor 0:00 erop te zetten
McTasty sauber
Helaas, dat is echt te laat. De VT1 begon om 10 uur:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:25 schreef LeXX het volgende:
Voor wat het waard is, te laat iig....
LeXX - Williams
quote:MEESPELEN
Voor elke race wordt in de week voorafgaand aan een Grand Prix een topic gestart waarin je jouw voorspelling kan posten. Voorspellingen moeten uiterlijk op donderdag 23u59 voor de start van een GP-weekend gepost worden. Enige uitzondering op deze regel is de Grand Prix van Monaco, daar wordt het woensdag 23u59 aangezien de trainingen in Monte Carlo reeds op donderdag beginnen. Wie zich nog niet heeft aangemeld voor een zitje kan dat in dit topic doen.
Wie 3 opeenvolgende races geen voorspelling post kan zijn zitje verliezen aan een nieuwe deelnemer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |