Ja ach zolang ik de tt gewoon normaal blijf houden is het geen probleem tochquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol, en alweer die Ajacied die een Twentetopic opent
Prima TT, niets aan gelogenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ach zolang ik de tt gewoon normaal blijf houden is het geen probleem toch
Ehh neequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:20 schreef TwenteFC het volgende:
Ik heb serieus nog 0,0 spanning, is dit wel gezond?
morgen krijg je halverwege de wedstrijd ineens een hartaanval als nac de 1-0 scoort. en mis je het kampioensfeest van ajaxquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:20 schreef TwenteFC het volgende:
Ik heb serieus nog 0,0 spanning, is dit wel gezond?
Achja, café's genoeg daar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
hopelijk blijft het een beetje droog, hele tijd regen zou jammer zijn
quote:
Normaal hoop je toch altijd dat je eigen club kampioen wordtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
Ik hoop dat jullie kampioen worden morgen.
tof dat ze dat doenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:08 schreef BrandX het volgende:
[..]en dan ben ik dus een vreselijke sentimentele trut, met een brok in mijn keel, want ik vind dat zo prachtig om te zien
Waarom betrek je alles op Ajax?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Normaal hoop je toch altijd dat je eigen club kampioen wordt
Dit vind ik dus zulk sneu gedrag he, als Ajax het maar niet wordt!
Waar is dan je clubliefde als je hoopt dat een andere club dan je eigen club kampioen wordt
Psv kan dan geen kampioen meer worden maar dan nog is het zielig gedrag!
tja, als feyenoord in onze situatie zou zitten tegen twente, zou ik ook hopen dat twente kampioen zou worden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar is dan je clubliefde als je hoopt dat een andere club dan je eigen club kampioen wordt
Mwah, kan me wel voorstellen dat als je eigen club geen kampioen meer kan worden en het zoals nu heel spannend is tussen twee andere clubs, dat je je voorkeur voor een van de twee uitspreektquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |