quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax gaat het worden, dit zeg ik met zekerheid.
Slotje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Is wel super sneu dat gefrustreerde supporters van andere clubs ook hopen dat Twente het wordt alleen omdat Ajax het niet wordt
Hou je lekker bezig met je eigen pauperclubje!
Paul is zo'n voorbeeld, Utrecht supporters dus weinig reden tot juichen maar wel hopen dat Twente het wordt
Wat jij zegt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Is wel super sneu dat gefrustreerde supporters van andere clubs ook hopen dat Twente het wordt alleen omdat Ajax het niet wordt
Paul is zo'n voorbeeld, Utrecht supporters dus weinig reden tot juichen maar wel hopen dat Twente het wordt
Jij hebt gekozen om supporter te worden voor een club die jaarlijks kans maakt op het kampioenschap. Paul is voor Utrecht, in de wetenschap dat zij nooit kampioen worden. Dus welke frustratie?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
achja fuck hun, die stakkers vieren winst op excelsior als de CL finalequote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Frustratie richting Ajax.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij hebt gekozen om supporter te worden voor een club die jaarlijks kans maakt op het kampioenschap. Paul is voor Utrecht, in de wetenschap dat zij nooit kampioen worden. Dus welke frustratie?
Ik ben voor NAC, mij boeit het geen flikker wie kampioen wordt, als NAC morgen maar wint.
Mwoach. Ik vind Ajax, AZ en FC Utrecht de nare clubjes van het land. Ik hou niet van de cultuur die daar heerst. In het stadion vind ik het daar gewoon niet gezellig, misschien door het randstedelijke karakter. Ik ben geen anti-supporter, voornamelijk voor NAC, maar genoemde clubs gun ik inderdaad minder succes dan anderen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Frustratie richting Ajax.
Dit komt vaak voor bij supporters van Utrecht,Ado en feyenoord.
Clubliefde zegt ze dan helemaal niks meer.
Nou daarvoor moeten ze eerst 10x kampioen worden voordat ze een gouden ster op het shirt krijgenquote:
Ja maar jij gaat denk ik niet juichen wanneer de tegenstander scoort tegen jouw eigen club omdat Ajax dan geen kampioen wordt neem ik aan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mwoach. Ik vind Ajax, AZ en FC Utrecht de nare clubjes van het land. Ik hou niet van de cultuur die daar heerst. In het stadion vind ik het daar gewoon niet gezellig, misschien door het randstedelijke karakter. Ik ben geen anti-supporter, voornamelijk voor NAC, maar genoemde clubs gun ik inderdaad minder succes dan anderen.
Als morgen FC Twente scoort, gaat het NAC publiek massaal "Helemaal niets in Amsterdam" zingen. Vrijwel 100% zeker. Dat zijn momenten dat ik m'n seizoenkaart doormidden wil breken, me kapot schaam en de NAC supporters als de rest van Nederland kansloze homo's vindt. Ik overweeg dan gewoon bier te gaan drinken in de binnenstad.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat denk ik niet juichen wanneer de tegenstander scoort tegen jouw eigen club omdat Ajax dan geen kampioen wordt neem ik aan.
Achja ze zullen in ieder geval niet gaan juichen voor Twente zoals de feyenoord zielepietjes dat deden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als morgen FC Twente scoort, gaat het NAC publiek massaal "Helemaal niets in Amsterdam" zingen. Vrijwel 100% zeker. Dat zijn momenten dat ik m'n seizoenkaart doormidden wil breken, me kapot schaam en de NAC supporters als de rest van Nederland kansloze homo's vindt. Ik overweeg dan gewoon bier te gaan drinken in de binnenstad.
Dit dus. Ik haat alleen clubs die concurrentie zijn van Ajax, boeit bij die historische vijandigheidquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Zet het je niet een beetje aan het denken dat heel de eredivisie liever iedereen anders dan Ajax de titel ziet winnen? Geen toeval hoor, niemand houdt van het arrogante gedrag van de supporters.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ah gossie toch.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zet het je niet een beetje aan het denken dat heel de eredivisie liever iedereen anders dan Ajax de titel ziet winnen? Geen toeval hoor, niemand houdt van het arrogante gedrag van de supporters.
Wat een fucking onzin, alsof PSV'ers niet arrogant waren nadat ze 4x achter elkaar kampioen waren gewordenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zet het je niet een beetje aan het denken dat heel de eredivisie liever iedereen anders dan Ajax de titel ziet winnen? Geen toeval hoor, niemand houdt van het arrogante gedrag van de supporters.
haha we weten allebei dat dat niet gebeuren gaat mattie van mequote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:54 schreef Ritmo het volgende:
Twente kampioen trouwens.
Als Twente morgen kampioen wordt, zullen weinig Ajacieden hen feliciteren. "Lelijk voetbal", "veel geluk", "die laatste minuut altijd" zullen veel gehoorde kreten zijn. Bovendien zal Ajax ook bekritiseerd worden, omdat ze het in het begin hebben laten liggen. Er zullen echt weinig Ajax-supporters zijn die zeggen: "Twente is verdiend kampioen geworden, gefeliciteerd". Dat zie ik PSV-volgers (want die hebben niet echt supporters, volgens mij) nog wel doen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:00 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wat een fucking onzin, alsof PSV'ers niet arrogant waren nadat ze 4x achter elkaar kampioen waren gewordenWij wachten alweer een jaar of 6 op een landstitel, ik hoor weinig Ajacieden nog arrogant doen.
Als Twente kampioen wordt dan is dat verdiend want ze hebben de meeste punten gehaald.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als Twente morgen kampioen wordt, zullen weinig Ajacieden hen feliciteren. "Lelijk voetbal", "veel geluk", "die laatste minuut altijd" zullen veel gehoorde kreten zijn. Bovendien zal Ajax ook bekritiseerd worden, omdat ze het in het begin hebben laten liggen. Er zullen echt weinig Ajax-supporters zijn die zeggen: "Twente is verdiend kampioen geworden, gefeliciteerd". Dat zie ik PSV-volgers (want die hebben niet echt supporters, volgens mij) nog wel doen.
Ja, weet je... is dat een feit? Als ik echt heel eerlijk ben, kijk ik (voetbaltechnisch!) liever naar Twente dan naar Ajax... Ik vind Ajax niet zoveel aan eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als Twente kampioen wordt dan is dat verdiend want ze hebben de meeste punten gehaald.
Dat er nou bij Ajax mooier voetbald wordt is gewoon een feit maar daar wordt je dus geen kampioen mee.
Omdat ze dik winnen 9 van de 10 keer?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, weet je... is dat een feit? Als ik echt heel eerlijk ben, kijk ik (voetbaltechnisch!) liever naar Twente dan naar Ajax... Ik vind Ajax niet zoveel aan eerlijk gezegd.
Man, PSV'ers kijken eerst of Ajax verloren heeft en dan pas of PSV gewonnen heeft, dat zijn de zieligsten. En PSV zou inderdaad niet zeuren over lelijk voetbal want dat hebben ze zelf uitgevonden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als Twente morgen kampioen wordt, zullen weinig Ajacieden hen feliciteren. "Lelijk voetbal", "veel geluk", "die laatste minuut altijd" zullen veel gehoorde kreten zijn. Bovendien zal Ajax ook bekritiseerd worden, omdat ze het in het begin hebben laten liggen. Er zullen echt weinig Ajax-supporters zijn die zeggen: "Twente is verdiend kampioen geworden, gefeliciteerd". Dat zie ik PSV-volgers (want die hebben niet echt supporters, volgens mij) nog wel doen.
Ja, en dat vind ik dus niet leuk. Ik kijk graag naar een voetbalwedstrijd. Ajax wint in Nederland alles erg makkelijk (blijkbaar achten clubs zich kansloos tegen Ajax als het 1-0 staat), Twente kost het wat meer moeite. Dat maakt het interessanter om naar te kijken, Ajax is gewoon saai, niet boeiend, niet interessant.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ze dik winnen 9 van de 10 keer?
Kijk alleen al naar de doelsaldo.
Ja ach ik vermaak me er wel meequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik dus niet leuk. Ik kijk graag naar een voetbalwedstrijd. Ajax wint in Nederland alles erg makkelijk (blijkbaar achten clubs zich kansloos tegen Ajax als het 1-0 staat), Twente kost het wat meer moeite. Dat maakt het interessanter om naar te kijken, Ajax is gewoon saai, niet boeiend, niet interessant.
Bullshit, absoluut bullshit. En zoals ik hierboven al zeg: Ajax speelt heel effectief, maar niet mooi. Ze scoren simpel, maar het is allesbehalve frivool, mooi en leuk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:16 schreef Splutje het volgende:
[..]
Man, PSV'ers kijken eerst of Ajax verloren heeft en dan pas of PSV gewonnen heeft, dat zijn de zieligsten. En PSV zou inderdaad niet zeuren over lelijk voetbal want dat hebben ze zelf uitgevonden.
Je bent gewoon niet objectief al denk je van wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bullshit, absoluut bullshit. En zoals ik hierboven al zeg: Ajax speelt heel effectief, maar niet mooi. Ze scoren simpel, maar het is allesbehalve frivool, mooi en leuk.
Van mij mag een provincieclubje als Ajax het ook wel worden hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Feyenoord rekenen tot de grote 3quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:59 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Van mij mag een provincieclubje als Ajax het ook wel worden hoor.
Altijd maar de grote 3: PSV, Feyenoord en AZ wordt ook een beetje saai
Ehh je begon zelf door Ajax weg te laten he kneus hahaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:03 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
typisch dat je nu valt over Feyenoord.
Pot verwijt de ketel?
Nee, Twente, AZ en Willem IIquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:27 schreef luckass het volgende:
Mensen die nog niet weten dat NAC, Utrecht en Heracles de grote drie zijn
"Mooi voetbal" is toch ook een mening? Ik noem Ajax' voetbal effectief, jij noemt het mooi.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet objectief al denk je van wel.
maar dat is ook niet te vergelijken. psv is nu al een tijdje uit de titelstrijd en 3e. Bij ajax is het volop aan de gang en zijn er veel meer emoties momenteel juist door die strijd. En dan is het logisch als je niet iemand gaat feliciteren die net je titel heeft afgepakt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
maar, hoe vind jij twente wel mooi spelen dan? met hen kenmerkende de hele wedstrijd slecht spelen en dan in de laatste minuut tikt ruiz hem erin. Overigens is hij wel een baasquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bullshit, absoluut bullshit. En zoals ik hierboven al zeg: Ajax speelt heel effectief, maar niet mooi. Ze scoren simpel, maar het is allesbehalve frivool, mooi en leuk.
Ach dat zeg je nu wel, maar als het zou gaan tussen Feyenoord en Twente hoopt iedereen van Ajax ook dat Twente kampioen wordt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Zou mij, als Ajacied aan me reet roesten wie er dan kampioen zou worden. Ajacieden hebben dat minderwaardigheidsgevoel niet dat bij zoveel anderen leeft.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:32 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ach dat zeg je nu wel, maar als het zou gaan tussen Feyenoord en Twente hoopt iedereen van Ajax ook dat Twente kampioen wordt.
Misschien bij jouw niet, maar het overgrote deel van de voetbalsupporter hebben dat gewoon wel, ongeacht voor welke club ze zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:40 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Zou mij, als Ajacied aan me reet roesten wie er dan kampioen zou worden. Ajacieden hebben dat minderwaardigheidsgevoel niet dat bij zoveel anderen leeft.
Sta daar over in dubio, ik vind de Ajaxhaat in Nederland toch wel extreem. Feyenoorders die liever verlizen omdat Ajax daar profijt uit trekt. Denk niet dat de gemiddelde (niet capuchon dragende snuivende) Ajacied daar net zo over denkt.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:42 schreef Kingside het volgende:
[..]
Misschien bij jouw niet, maar het overgrote deel van de voetbalsupporter hebben dat gewoon wel, ongeacht voor welke club ze zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Zo anders zijn Ajacieden niet hoor, het zijn gewoon dezelfde mensen die ook voor RKC, Twente of Groningen hadden kunnen zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:40 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Zou mij, als Ajacied aan me reet roesten wie er dan kampioen zou worden. Ajacieden hebben dat minderwaardigheidsgevoel niet dat bij zoveel anderen leeft.
Helemaal niet extreem. In 37 speelsteden in Nederland worden de NAC-supporters 'homo's uit Breda' genoemd, worden Ajax-supporters 'joden' genoemd, worden Feyenoord-supporters 'kakkerlakken' genoemd, worden NEC-supporters 'bosjesmannen' genoemd, zijn tukkertjes nog altijd rukkertjes, PSV-supporters 'gloeilampen' en AZ-supporters 'kazen' en 'nepjoden'.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:46 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Sta daar over in dubio, ik vind de Ajaxhaat in Nederland toch wel extreem. Feyenoorders die liever verlizen omdat Ajax daar profijt uit trekt. Denk niet dat de gemiddelde (niet capuchon dragende snuivende) Ajacied daar net zo over denkt.
Ze spelen helemaal niet slecht. Ze hebben vaak mooiere combinaties dan bij Ajax. Ze hebben een paar matige wedstrijden gespeeld, maar vooral voor de winterstop was het geolied, was het razend knap.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
maar, hoe vind jij twente wel mooi spelen dan? met hen kenmerkende de hele wedstrijd slecht spelen en dan in de laatste minuut tikt ruiz hem erin. Overigens is hij wel een baas
Helemaal niets? De beker is een zekerheidje hoor, dus dat gaan/kunnen ze niet zingenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als morgen FC Twente scoort, gaat het NAC publiek massaal "Helemaal niets in Amsterdam" zingen. Vrijwel 100% zeker. Dat zijn momenten dat ik m'n seizoenkaart doormidden wil breken, me kapot schaam en de NAC supporters als de rest van Nederland kansloze homo's vindt. Ik overweeg dan gewoon bier te gaan drinken in de binnenstad.
Nou, zo effectief was het anders nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Mooi voetbal" is toch ook een mening? Ik noem Ajax' voetbal effectief, jij noemt het mooi.
quote:
Tegen NEK jaquote:Op zondag 2 mei 2010 17:54 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad, weer een karige 4 goals vandaag
Nee.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je hebt een typfout gemaakt, volgens mij bedoel je NEC
Ja, en Enschede speelde tegen NAC.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan snap ik er niks van, Ajax speelde tegen NEC vandaag.
Je hoeft het niet meteen op de brenger van het slechte nieuws persoonlijk te steken als zn boodschap je niet aanstaat. Vorig seizoen stonden de ajaxcieden ook vooraan in de rij om de feyenoord-aanhang af te zeiken toen zij de 14de plaats aantikte halverwege. Dus wat dat betreft zijn ajaxcieden geen haar beter dan de rest, zeker met kreten als "we spelen het beste/effectiefste voetbal dus worden we weer kampioen" en het Calimero-verwijt naar anderen toe, wat begin tot midden dit decennium bon ton waren.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ah gossie toch.
Jij stond zeker ook te springen en te klappen voor Twente toen ze de 2-0 maakte tegen je eigen vervallen clubje
Ja heel effectief. 100+ doelpunten maken en geen kampioen wordenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:54 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad, weer een karige 4 goals vandaag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |