quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax gaat het worden, dit zeg ik met zekerheid.
Slotje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax gaat het worden, dit zeg ik met zekerheid.
Eens.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Is wel super sneu dat gefrustreerde supporters van andere clubs ook hopen dat Twente het wordt alleen omdat Ajax het niet wordt
Hou je lekker bezig met je eigen pauperclubje!
Paul is zo'n voorbeeld, Utrecht supporters dus weinig reden tot juichen maar wel hopen dat Twente het wordt
Wat jij zegt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Is wel super sneu dat gefrustreerde supporters van andere clubs ook hopen dat Twente het wordt alleen omdat Ajax het niet wordt
Paul is zo'n voorbeeld, Utrecht supporters dus weinig reden tot juichen maar wel hopen dat Twente het wordt
Jij hebt gekozen om supporter te worden voor een club die jaarlijks kans maakt op het kampioenschap. Paul is voor Utrecht, in de wetenschap dat zij nooit kampioen worden. Dus welke frustratie?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
achja fuck hun, die stakkers vieren winst op excelsior als de CL finalequote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Frustratie richting Ajax.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij hebt gekozen om supporter te worden voor een club die jaarlijks kans maakt op het kampioenschap. Paul is voor Utrecht, in de wetenschap dat zij nooit kampioen worden. Dus welke frustratie?
Ik ben voor NAC, mij boeit het geen flikker wie kampioen wordt, als NAC morgen maar wint.
Mwoach. Ik vind Ajax, AZ en FC Utrecht de nare clubjes van het land. Ik hou niet van de cultuur die daar heerst. In het stadion vind ik het daar gewoon niet gezellig, misschien door het randstedelijke karakter. Ik ben geen anti-supporter, voornamelijk voor NAC, maar genoemde clubs gun ik inderdaad minder succes dan anderen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Frustratie richting Ajax.
Dit komt vaak voor bij supporters van Utrecht,Ado en feyenoord.
Clubliefde zegt ze dan helemaal niks meer.
Nou daarvoor moeten ze eerst 10x kampioen worden voordat ze een gouden ster op het shirt krijgenquote:
Ja maar jij gaat denk ik niet juichen wanneer de tegenstander scoort tegen jouw eigen club omdat Ajax dan geen kampioen wordt neem ik aan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mwoach. Ik vind Ajax, AZ en FC Utrecht de nare clubjes van het land. Ik hou niet van de cultuur die daar heerst. In het stadion vind ik het daar gewoon niet gezellig, misschien door het randstedelijke karakter. Ik ben geen anti-supporter, voornamelijk voor NAC, maar genoemde clubs gun ik inderdaad minder succes dan anderen.
Als morgen FC Twente scoort, gaat het NAC publiek massaal "Helemaal niets in Amsterdam" zingen. Vrijwel 100% zeker. Dat zijn momenten dat ik m'n seizoenkaart doormidden wil breken, me kapot schaam en de NAC supporters als de rest van Nederland kansloze homo's vindt. Ik overweeg dan gewoon bier te gaan drinken in de binnenstad.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat denk ik niet juichen wanneer de tegenstander scoort tegen jouw eigen club omdat Ajax dan geen kampioen wordt neem ik aan.
Achja ze zullen in ieder geval niet gaan juichen voor Twente zoals de feyenoord zielepietjes dat deden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als morgen FC Twente scoort, gaat het NAC publiek massaal "Helemaal niets in Amsterdam" zingen. Vrijwel 100% zeker. Dat zijn momenten dat ik m'n seizoenkaart doormidden wil breken, me kapot schaam en de NAC supporters als de rest van Nederland kansloze homo's vindt. Ik overweeg dan gewoon bier te gaan drinken in de binnenstad.
Dit dus. Ik haat alleen clubs die concurrentie zijn van Ajax, boeit bij die historische vijandigheidquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Zet het je niet een beetje aan het denken dat heel de eredivisie liever iedereen anders dan Ajax de titel ziet winnen? Geen toeval hoor, niemand houdt van het arrogante gedrag van de supporters.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |