maar, hoe vind jij twente wel mooi spelen dan? met hen kenmerkende de hele wedstrijd slecht spelen en dan in de laatste minuut tikt ruiz hem erin. Overigens is hij wel een baasquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bullshit, absoluut bullshit. En zoals ik hierboven al zeg: Ajax speelt heel effectief, maar niet mooi. Ze scoren simpel, maar het is allesbehalve frivool, mooi en leuk.
Ach dat zeg je nu wel, maar als het zou gaan tussen Feyenoord en Twente hoopt iedereen van Ajax ook dat Twente kampioen wordt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Is wel super sneu dat gefrustreerde supporters van andere clubs ook hopen dat Twente het wordt alleen omdat Ajax het niet wordt
Hou je lekker bezig met je eigen pauperclubje!
Paul is zo'n voorbeeld, Utrecht supporters dus weinig reden tot juichen maar wel hopen dat Twente het wordt
Zou mij, als Ajacied aan me reet roesten wie er dan kampioen zou worden. Ajacieden hebben dat minderwaardigheidsgevoel niet dat bij zoveel anderen leeft.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:32 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ach dat zeg je nu wel, maar als het zou gaan tussen Feyenoord en Twente hoopt iedereen van Ajax ook dat Twente kampioen wordt.
Misschien bij jouw niet, maar het overgrote deel van de voetbalsupporter hebben dat gewoon wel, ongeacht voor welke club ze zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:40 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Zou mij, als Ajacied aan me reet roesten wie er dan kampioen zou worden. Ajacieden hebben dat minderwaardigheidsgevoel niet dat bij zoveel anderen leeft.
Sta daar over in dubio, ik vind de Ajaxhaat in Nederland toch wel extreem. Feyenoorders die liever verlizen omdat Ajax daar profijt uit trekt. Denk niet dat de gemiddelde (niet capuchon dragende snuivende) Ajacied daar net zo over denkt.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:42 schreef Kingside het volgende:
[..]
Misschien bij jouw niet, maar het overgrote deel van de voetbalsupporter hebben dat gewoon wel, ongeacht voor welke club ze zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Zo anders zijn Ajacieden niet hoor, het zijn gewoon dezelfde mensen die ook voor RKC, Twente of Groningen hadden kunnen zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:40 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Zou mij, als Ajacied aan me reet roesten wie er dan kampioen zou worden. Ajacieden hebben dat minderwaardigheidsgevoel niet dat bij zoveel anderen leeft.
Helemaal niet extreem. In 37 speelsteden in Nederland worden de NAC-supporters 'homo's uit Breda' genoemd, worden Ajax-supporters 'joden' genoemd, worden Feyenoord-supporters 'kakkerlakken' genoemd, worden NEC-supporters 'bosjesmannen' genoemd, zijn tukkertjes nog altijd rukkertjes, PSV-supporters 'gloeilampen' en AZ-supporters 'kazen' en 'nepjoden'.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:46 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Sta daar over in dubio, ik vind de Ajaxhaat in Nederland toch wel extreem. Feyenoorders die liever verlizen omdat Ajax daar profijt uit trekt. Denk niet dat de gemiddelde (niet capuchon dragende snuivende) Ajacied daar net zo over denkt.
Ze spelen helemaal niet slecht. Ze hebben vaak mooiere combinaties dan bij Ajax. Ze hebben een paar matige wedstrijden gespeeld, maar vooral voor de winterstop was het geolied, was het razend knap.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
maar, hoe vind jij twente wel mooi spelen dan? met hen kenmerkende de hele wedstrijd slecht spelen en dan in de laatste minuut tikt ruiz hem erin. Overigens is hij wel een baas
Helemaal niets? De beker is een zekerheidje hoor, dus dat gaan/kunnen ze niet zingenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als morgen FC Twente scoort, gaat het NAC publiek massaal "Helemaal niets in Amsterdam" zingen. Vrijwel 100% zeker. Dat zijn momenten dat ik m'n seizoenkaart doormidden wil breken, me kapot schaam en de NAC supporters als de rest van Nederland kansloze homo's vindt. Ik overweeg dan gewoon bier te gaan drinken in de binnenstad.
Nou, zo effectief was het anders nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Mooi voetbal" is toch ook een mening? Ik noem Ajax' voetbal effectief, jij noemt het mooi.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax gaat het worden, dit zeg ik met zekerheid.
quote:
Tegen NEK jaquote:Op zondag 2 mei 2010 17:54 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad, weer een karige 4 goals vandaag
Nee.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je hebt een typfout gemaakt, volgens mij bedoel je NEC
Ja, en Enschede speelde tegen NAC.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan snap ik er niks van, Ajax speelde tegen NEC vandaag.
Je hoeft het niet meteen op de brenger van het slechte nieuws persoonlijk te steken als zn boodschap je niet aanstaat. Vorig seizoen stonden de ajaxcieden ook vooraan in de rij om de feyenoord-aanhang af te zeiken toen zij de 14de plaats aantikte halverwege. Dus wat dat betreft zijn ajaxcieden geen haar beter dan de rest, zeker met kreten als "we spelen het beste/effectiefste voetbal dus worden we weer kampioen" en het Calimero-verwijt naar anderen toe, wat begin tot midden dit decennium bon ton waren.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ah gossie toch.
Jij stond zeker ook te springen en te klappen voor Twente toen ze de 2-0 maakte tegen je eigen vervallen clubje
Ja heel effectief. 100+ doelpunten maken en geen kampioen wordenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:54 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad, weer een karige 4 goals vandaag
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax gaat het worden, dit zeg ik met zekerheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |