Als we iets doen, doen we het ook goed.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:49 schreef HMaster-II het volgende:
Stemronde is voorbij![]()
En ook deze post neem ik wel voor mijn rekening... De Mods zijn ook dit keerTe Laat
1: <Naam> (5 punten)quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:05 schreef Shark.Bait het volgende:
wel verdacht imo als je ziet wie de organisator en winnaar is...
[]
Maar Zeroku's opsomming is eigenlijk ook illegaal, er staan 5 namen, en de vraag is of het van 5 naar 1 gaat, 1 naar 5, of random. Als Zeroku zich niet aan de hoeveelheid punten achter de naam houdt hoe weet je dan dat hij/zij dat ook doet gezien de volgorde? (oplopend/aflopend) Van iemand die "werkt" voor FOK zou je toch wat meer verantwoordelijkheid verwachten....
Uiteraard.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:27 schreef RonaldV het volgende:
Kun je "de groep" dan ook gelijk even vragen naar het nieuwe onderwerp?
Dat lijkt me wel ja. Ik neem althans aan dat jullie niet op een andere manier tellen dan HM heeft gedaan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:19 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zal dit achter nog even in de groep gooien, maar ik denk dat dit wel zo 1 op 1 overgenomen gaat worden.
Mij is het dus niet duidelijk, en het was geen insinuatie, maar een mening.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
1: <Naam> (5 punten)
2: <Naam> (4 punten)
3: <Naam> (3 punten)
4: <Naam> (2 punten)
5: <Naam> (1 punt)
Lijkt me duidelijk dat die lijst wordt aangehouden.
Dus klopt de puntentelling gewoon.
En die insinuaties mogen voortaan lekker achterwege gelaten worden.
Werkt goed hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:05 schreef Shark.Bait het volgende:
wel verdacht imo als je ziet wie de organisator en winnaar is...
Gaaf toch? Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:23 schreef Refurb het volgende:
Haha, vet.
Nooit gedacht dat ik op een (voorlopige) 2e plaats zou komen.
Nee, niet met HM2-verkeerd gereedschap w.m.b.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:01 schreef HMistress het volgende:
[..]
Werkt goed hoor, moet je ook eens proberen
![]()
quote:
Thanxquote:Ik wist wel dat je de humor ervan zou begrijpen. je foto kreeg van mij ook 5 punten iig
Haha, ook mijn eerste inzendingquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:01 schreef HMistress het volgende:
Zelf had ik eerlijk gezegd ook niet gedacht dat ik zo hoog zou eindigen, zeker niet omdat het mijn allereerste inzending is... Maar ik ben er natuurlijk wel erg blij mee
Over een jaar weet niemand meer dat er weinig inzenders waren, maar met dank aan -Marjo-'s site sta je voor altijd als prijswinnaar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:35 schreef Refurb het volgende:
[..]
Haha, ook mijn eerste inzending![]()
Aan de ene kant is het leuk dat je hebt gewonnen,
maar eigenlijk niet zo'n eer omdat er maar 8 inzendingen waren en dat je dus makkelijker kon winnen dan dat er bv. 15 foto's zijn van andere niveau's.
Crap, die moet ik nog updaten...quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Over een jaar weet niemand meer dat er weinig inzenders waren, maar met dank aan -Marjo-'s site sta je voor altijd als prijswinnaar.
En ik maar subtiel zijn!quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:43 schreef Refurb het volgende:
Haha, oke dan.
Moeten wij eigenlijk contact opnemen?
Nee, er wordt contact met jou opgenomen voor de verdere afhandeling.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:43 schreef Refurb het volgende:
Haha, oke dan.
Moeten wij eigenlijk contact opnemen?
Mwah.. toch niet helemaal mee eens hoor... Okee ik had graag een boel meer inzendingen gezien, dat ben ik met je eens. Aan de andere kant kun je ook met 'maar' 8 foto's flink verliezen als de rest kilometers beter is... soms moet een mens een beetje mazzel hebbenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:35 schreef Refurb het volgende:
[..]
Haha, ook mijn eerste inzending![]()
Aan de ene kant is het leuk dat je hebt gewonnen,
maar eigenlijk niet zo'n eer omdat er maar 8 inzendingen waren en dat je dus makkelijker kon winnen dan dat er bv. 15 foto's zijn van andere niveau's.
Winnen kunnen we toch niet meer, eenmaal een doek, nooit meer een doek.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:08 schreef HMistress het volgende:
[..]
Mwah.. toch niet helemaal mee eens hoor... Okee ik had graag een boel meer inzendingen gezien, dat ben ik met je eens. Aan de andere kant kun je ook met 'maar' 8 foto's flink verliezen als de rest kilometers beter is... soms moet een mens een beetje mazzel hebben. En er zullen vast nog genoeg wedstrijden komen waarin we een pittige uitdaging aan kunnen gaan
Aha, dan word ik sowieso geen 3e dus...quote:Op maandag 10 mei 2010 17:51 schreef Refurb het volgende:
[..]
Winnen kunnen we toch niet meer, eenmaal een doek, nooit meer een doek.
Was je toch bijna te laat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:10 schreef HMaster-II het volgende:Didododieedinges Feli nog.
vergeten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |