Het is FRIETquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, nu ga ik wel![]()
Even die haartjes doen toch en dan patta's aan en gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is FRIETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je stelling klopt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar eigenlijk vind ik patat ook beter klinken dan frietquote:![]()
Omdat "patta's" op patat lijkt dacht ik, "snel, NU moet je die leuke grap maken!!1"
Terwijl ik voor patat ben![]()
![]()
Dit is pas retecool.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:00 schreef Mozy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_shooter_style.html
Dit is wel cool.
![]()
![]()
Een vriend van me zit op de Tromp.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:00 schreef Mozy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_shooter_style.html
Dit is wel cool.-![]()
Dat is te Fransquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:00 schreef Potloodvis het volgende:
Die discussie is niet meer leuk, we kunnen er ook een neutraal woord voor uitvinden, zoals frites.
![]()
Dat ben ik voor Patiet of Frapa(n)t![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dus jij vindt dit niet erg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet... Goed.. Maken...Waarom toch altijd klikken op spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeHat![]()
We kiezen geelappel, dat is neutraal.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is te Frans![]()
Dat ben ik voor Patiet of Frapa(n)t
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:29 schreef Mozy het volgende:
Ik heb zin om WF in elkaar te slaan, omdat ik me aangesproken voel omdat ie op vadsige geilt.
Goede grap hoor, mij in elkaar slaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb zin om WF in elkaar te slaan, omdat ik me erger aan zijn username. Zelfs als met potloodvis.
![]()
Op Museumplein stond er met grote blokletters PATATquote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
In Damsco is ook niemand honderd procent.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op Museumplein stond er met grote blokletters PATAT
![]()
![]()
Het lijkt me een leuk beroep, niks voor mij, maar toch.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, de mensen bij de Marine zijn helden. Stuk voor stuk.
![]()
Je kent Mozy niet, dat is een psycho boy Jack. Laat staan NG, de vechtersbaas der vechtersbazen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Goede grap hoor, mij in elkaar slaan.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Kan iemand die foto van WF even posten als reactie op deze post? Dank.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Goede grap hoor, mij in elkaar slaan.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Lekker gewerkt gister, wd?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
In Limburg ook niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
In Damsco is ook niemand honderd procent.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Overeemquote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: