Ik PM je zijn adres wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb zin om WF in elkaar te slaan, omdat ik me erger aan zijn username. Zelfs als met potloodvis.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nou.
Een klasgenootje van mij had haar vriend gedumpt omdat hij haar alleen gebruikte om te patsen bij zijn vrienden, ze zagen elkaar amper._!
Ik weet van zijn tweede vriendin alleen waar ze woont en hoe ze eruit ziet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doet ie goed. Jij hebt vast ook twee foto's?
Inderdaad, als het nou Potloodvis was het een compleet andere zaak geweest.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb zin om WF in elkaar te slaan, omdat ik me erger aan zijn username. Zelfs als met potloodvis.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zij is een dikke blanke neger, hij een mocro. die 3 jaar jongen is._!
quote:
Was hij daarvoor een meid?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zij is een dikke blanke neger, hij een mocro. die 3 jaar jongen is._!
En zij was een keer weggelopen van huis, want ze had ruzie met haar ouders omdat die het niet goed vinden dat ze op allemaal mocro's geilt, en toen ging ze in het park op een bankje slapen, totdat ze om 5 uur s' nachts door haar ouders gevonden werd.quote:
Als ik het nu zou kunnen, had ik je op je hoofd gepoept.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:33 schreef Potloodvis het volgende:
Ik krijg jeuk in mijn toverhanden als ik de volledige username van NG zie.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik het nu zou kunnen, had ik je op je hoofd gepoept.
Retecool.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik het nu zou kunnen, had ik je op je hoofd gepoept.
Je word gay.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die boys zijn zo kenker ripped.
Klacht : Ik let meer op mannen in clips tegenwoordig dan op chicks.
Ik heb eens gehoord dat negers één extra spier in hun benen hebben en daardoor zo snel zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik weiger hierop te reageren.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nou dan ben ik maar homo. Kijk die lichamen dan!
Één homoseksuele neger voor jou.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nou dan ben ik maar homo. Kijk die lichamen dan!
Speelt ze trompet?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:45 schreef Mozy het volgende:
Een van mijn zussen maakt mij elke ochtend wakker rond een uur of 8 met haar geblaat.
Vrouwen en vrouwen, ja. Mannen en mannen, nee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:46 schreef ynuhh het volgende:
Mwah, volgens mij ben je niet meteen homo als je naar mensen van het zelfde geslacht kijkt. Ik kijk ook vaak naar vrouwen in muziekclips. Moet kunnen toch?
Nee hij niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Één homoseksuele neger voor jou.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen en vrouwen, ja. Mannen en mannen, nee.
Hypocrietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen en vrouwen, ja. Mannen en mannen, nee.
Picsquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:45 schreef Mozy het volgende:
Een van mijn zussen maakt mij elke ochtend wakker rond een uur of 8 met haar geblaat.
Dus jij vindt dit niet erg?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hypocriet
Maargoed, daar zijn we mannen voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet... Goed.. Maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Neem haar mee naar de BBq.quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dus jij vindt dit niet erg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet... Goed.. Maken...Dude, dat hoefde nu ook weer niet manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet toch even checken?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dude, dat hoefde nu ook weer niet man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |