Dat zijn dames meestal vind ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:15 schreef Mozy het volgende:
Ik ken iemand die IRL veel knapper is dan op foto's
Relaties neuken is zo lastig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan heb je vast weinig ervaring met relaties.
Dat dus.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat doen wijven altijd. 10 miljard foto's maken, en de mooiste daarvan donderden ze online. Liefst ook nog bewerkt tot op het bot.
WIE NIET.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:22 schreef Mozy het volgende:
Ik heb liever dat een meisje leuk is op foto's en kankerlekker in het echt, dan kankerlekker op foto's en een zeekoe in het echt.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:22 schreef Mozy het volgende:
Ik heb liever dat een meisje leuk is op foto's en kankerlekker in het echt, dan kankerlekker op foto's en een zeekoe in het echt.
orlyquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:22 schreef Mozy het volgende:
Is dat niet vrouw eigen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat doen wijven altijd. 10 miljard foto's maken, en de mooiste daarvan donderden ze online. Liefst ook nog bewerkt tot op het bot.
Zal ik gaan trollen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:22 schreef Mozy het volgende:
Hou je van anaal?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Verneuken kun je het met vier woorden.
Ja, want in kelder komt niemand behalve ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, of heb je liever lekkere foto's waarmee je kan patsen bij je vrienden?
Je vriendin is lekkerder.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Verneuken kun je het met vier woorden.
Maar dat komt ook omdat dat soort wijven ook een bepaald soort houding hebben.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Echt zo'n kanker lekker wijf waar iedereen op geilt en echt zo'n popi jopi is, hoef ik ook niet trouwens
Nee, want die hebben meestal al alle soorten vlees geproefd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Echt zo'n kanker lekker wijf waar iedereen op geilt en echt zo'n popi jopi is, hoef ik ook niet trouwens
Chai zou me hebben uitgelachen. En had me vervolgens in elkaar geslagen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zou ze misschien nog accepteren.
Alleen door je ogen ben je al kraakbaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:24 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb sporadisch een leuke fotoMeestal sta ik er echt verrot op, ik hoop maar dat mensen mij zien zoals ik het in de spiegel zie, en niet zoals ik er op foto's uitzie
En dan kwam die walvis er aan en was je plat.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai zou me hebben uitgelachen. En had me vervolgens in elkaar geslagen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:18 schreef WillFerrell het volgende:
Zo, genoeg getrolled voor je Japsnars.
Haar vriendin is geen walvis, of lelijk. Maar ze had het gewoon grappig gevonden,quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dan kwam die walvis er aan en was je plat.
Doet ie goed. Jij hebt vast ook twee foto's?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:27 schreef Potloodvis het volgende:
Mijn homeboy heeft trouwens twee vriendinnen.
Huisgenoot bedoel je?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:27 schreef Potloodvis het volgende:
Mijn homeboy heeft trouwens twee vriendinnen.
Nouja, het is nog steeds leuk.quote:
Gvd, ik val op vadsigen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haar vriendin is geen walvis, of lelijk. Maar ze had het gewoon grappig gevonden,
Ik vond het een aparte vergelijking, aangezien waarschijnlijk niemand op de hele wereld liever iemand heeft die knap is op foto's en lelijk in het echt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, of heb je liever lekkere foto's waarmee je kan patsen bij je vrienden?
Oh, dus als ik verder een chubby was met pittig kapsel was dat geen probleem?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alleen door je ogen ben je al kraakbaar.
Jawel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh, dus als ik verder een chubby was met pittig kapsel was dat geen probleem?
Nou.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vond het een aparte vergelijking, aangezien waarschijnlijk niemand op de hele wereld liever iemand heeft die knap is op foto's en lelijk in het echt.
Ik heb zin om WF in elkaar te slaan, omdat ik me erger aan zijn username. Zelfs als met potloodvis.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:29 schreef Mozy het volgende:
Ik heb zin om WF in elkaar te slaan, omdat ik me aangesproken voel omdat ie op vadsige geilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |