Dat zijn dames meestal vind ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:15 schreef Mozy het volgende:
Ik ken iemand die IRL veel knapper is dan op foto's
Relaties neuken is zo lastig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan heb je vast weinig ervaring met relaties.
Dat dus.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat doen wijven altijd. 10 miljard foto's maken, en de mooiste daarvan donderden ze online. Liefst ook nog bewerkt tot op het bot.
WIE NIET.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:22 schreef Mozy het volgende:
Ik heb liever dat een meisje leuk is op foto's en kankerlekker in het echt, dan kankerlekker op foto's en een zeekoe in het echt.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:22 schreef Mozy het volgende:
Ik heb liever dat een meisje leuk is op foto's en kankerlekker in het echt, dan kankerlekker op foto's en een zeekoe in het echt.
orlyquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:22 schreef Mozy het volgende:
Is dat niet vrouw eigen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat doen wijven altijd. 10 miljard foto's maken, en de mooiste daarvan donderden ze online. Liefst ook nog bewerkt tot op het bot.
Zal ik gaan trollen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:22 schreef Mozy het volgende:
Hou je van anaal?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Verneuken kun je het met vier woorden.
Ja, want in kelder komt niemand behalve ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, of heb je liever lekkere foto's waarmee je kan patsen bij je vrienden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |