Ja, en Vurnon met z'n manpursequote:
Hier in het Gooi en in Amsterdam/Haarlem lopen ook genoeg oudere mannen alsook puisterige nerds met diesel.quote:
Ik zat nog te kijken zovan wie is die derde neger nou?quote:
Ja, daar misschien welquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hier in het Gooi en in Amsterdam/Haarlem lopen ook genoeg oudere mannen alsook puisterige nerds met diesel.
Ik zal wel moeten, jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga godverdomme je vrouwentaak uitvoeren.
Jawel mang, check dit dan: http://www.tv.com/the-fai(...)e/203114/trivia.htmlquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw Laki man het is niet die 1 April ep. Ik zoek het nu.
quote:Timmy: Wait. Are you thinking what i'm thinking?
Cosmo: Never cook bacon with your shirt off? (cooks bacon) (A spark hits him) [edit]
Wat, die Henrynogwat. Ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:39 schreef NoelGallagher het volgende:
hahaha, die kansloze kankermongool die op koninginnedag meer dan 1200 posts had
Ahja, ik heb bij ieder merk wel dat er hele leuke kleren tussen zitten maar ook echt strontlelijke dingen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, daar misschien wel. En ja, j&j spreekt me gewoon niet aan, idem voor chasin'
Wat ga je koken dang?quote:
Sowieso 1200 posts op een dag. Dan fok je echt de hele dag.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:39 schreef NoelGallagher het volgende:
hahaha, die kansloze kankermongool die op koninginnedag meer dan 1200 posts had
Ja op die zit ik nu ook. Maar het is niet die april fools ep. Dan die Deja Vu erna maar die kan ik niet vinden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jawel mang, check dit dan: http://www.tv.com/the-fai(...)e/203114/trivia.html
[..]
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:40 schreef Japsnars het volgende:
krijg nieuwe kamer, maar kan geen indeling bedenken. Ideeën?!!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:40 schreef hc-sjonny het volgende:
haha:P als mensen vragen; welke opleiding doe jij... en ik zeg gemengdeleerweg., kbl/tl dan zeggen ze altijd,, dat had ik niet verwacht zo laag...
[..]
Hij deed van 0:00 tot 2:00 en toen van 10:00 tot middernacht.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso 1200 posts op een dag. Dan fok je echt de hele dag.
En hij is er maar blij meequote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij deed van 0:00 tot 2:00 en toen van 10:00 tot middernacht.
Nu ga je lijnen met merken vergelijken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:41 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind Diesel Black & Gold lang niet zo standaard als J&J.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |