Nouja, het is natuurlijk wel zaterdag avondquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HeheNog plannen vanavond, luurtje?
Nee ik draag ook Diesel hoor.quote:
Idem, idemquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, het is natuurlijk wel zaterdag avond. Maar ik ben nog steeds echt zo gaar, dus ik weet het nog niet
.
Jij dan?
quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ik draag ook Diesel hoor.Maar om Jack&Jones massarotzooi te noemen en Diesel niet
Ja, ik had het eigenlijk over het feit dat echt iedereen met jack en jones loopt, van puistige nerds tot 'kijk mij eens hip zijn' vaders van 48quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ik draag ook Diesel hoor.Maar om Jack&Jones massarotzooi te noemen en Diesel niet
Dat geldt voor Diesel ook hoor knaap.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik had het eigenlijk over het feit dat echt iedereen met jack en jones loopt, van puistige nerds tot 'kijk mij eens hip zijn' vaders van 48![]()
Ik had het beter moeten formuleren, es tut mir leid, maar ik ben nog niet helder mien plant
Ga godverdomme je vrouwentaak uitvoeren.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:34 schreef Allure_ het volgende:
Wie wil er boodschappen voor me doen? Ik heb nog niet gegeten vandaag en ook niks in huis.
Hetzelfde geldt voor Diesel hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik had het eigenlijk over het feit dat echt iedereen met jack en jones loopt, van puistige nerds tot 'kijk mij eens hip zijn' vaders van 48![]()
Ik had het beter moeten formuleren, es tut mir leid, maar ik ben nog niet helder mien plant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |