Haha, te vet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:36 schreef Razor21 het volgende:
Heb ook weleens in het cafe gezeten (5 jaar terug) met een lege fles Glassex en daar blue curracao ingedaan.
En ik dat ding steeds in mijn mond sprayen en iedereen zo kijken van![]()
![]()
![]()
Er zijn best wel wat likeuren die goed te drinken zijn. Halen zomaar de 50% niet, maar die paar procenten komt het ook niet op aan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is dan ook een van de weinige dranken van 50% die niet om te kotsen bij 1 nipje
lekkere naam dat semens shot:pquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:33 schreef opastokvis het volgende:
seaman's shot () en fireman's shot.
goed voor de keel
Dat ja. Paupers die niet tegen drank kunnenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Goldstrike is lekkerKaneelsmaakje enzo jwtz
[ afbeelding ]
Dit topic geeft aan dat het niet voor kinderen is, fokkers kunnen er niet mee omgaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:05 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Smerige troep voor kleine kinderen
Er zit toch alcohol inquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:39 schreef Rubber_Johnny het volgende:
ssst jongens, straks leest het CDA mee en dan willen ze het gaan verbieden!
eens!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:25 schreef vosss het volgende:
Werken op Goldstrike is echt fucked up
Goldstrike is sowieso fucked up. Dat zijn altijd hele rare avonden/nachten als er Goldstrike aan te pas is gekomen en dan gebeuren er vreemde dingen![]()
Sambuca en Ouzo ga ik standaard van over mijn nek. Goldstrike heb ik echt nooit side-effects vanquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eens!
Erger is zelfs nog, als je na de Goldstrike, die dan op is, overgaat op sambuca
JGoldstrike leidt in 99,99 % van de gevallen tot lam zijn, en lam zijn heet tegenwoordig comazuipen, dus dat is gevaarluk!quote:
De mens is in 100% van alle gevallen de oorzaak van het falen. De mens is een dom, onbewust schaap, hoera voor zelfbeschikking!quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:51 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
JGoldstrike leidt in 99,99 % van de gevallen tot lam zijn, en lam zijn heet tegenwoordig comazuipen, dus dat is gevaarluk!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind het lekkernet als de ouderwetse jawbreaker Fireballs
!
Zou je zo lief willen zijn die boodschap ook bij het CDA over te brengen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
De mens is in 100% van alle gevallen de oorzaak van het falen. De mens is een dom, onbewust schaap, hoera voor zelfbeschikking!
Niet als je je status ontleent aan het glimmende stickertje op je nep-pet terwijl je samantha over aan het halen bent om je toch achter dat steegje te pijpenquote:Op zondag 2 mei 2010 02:53 schreef clockcable het volgende:
Dus omdat er 50% in zit is het opeens heel extreem? Whisky is 40% en dat drinken mensen ook vaak met grote hoeveelheden.
Graag, alleen de schaapachtige reactie ben ik nogal zatquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:58 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Zou je zo lief willen zijn die boodschap ook bij het CDA over te brengen?
CDA
Mits ijskoud is Ouzo goed te doenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:01 schreef BlueMage het volgende:
Goldstrike, één keer gedronken, en dat was best een vage avond idd.Ouzo is lekker vind ik dan maar de meeste mensen die ik ken gaan daarvan over hun nek.
Optievenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:02 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=356151&aid=18
Mongol.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:02 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=356151&aid=18
Pauper..quote:
Wat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:33 schreef opastokvis het volgende:
seaman's shot () en fireman's shot.
goed voor de keel
Dat heb ik met kokos (malibu) xDquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:12 schreef Joosterd het volgende:
Kaneel is niet meer wat het geweest is sinds Goldstrike
Kapot gaan aan Malibuquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:48 schreef denaamishenk het volgende:
[..]
Dat heb ik met kokos (malibu) xD
Word al misselijk als ik kokos shampoo ruik
Drink er maar eens heeeeel veel vanquote:
ga het nou maar halen bij de slijterquote:
En maar hopen dat hij het meekrijgtquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:18 schreef opastokvis het volgende:
[..]
ga het nou maar halen bij de slijter
Dit had ik dus ook altijd maar nu niet meer ga over mijn nek als ik het alleen al ruikquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:20 schreef PatriQue89 het volgende:
GoldstrikeIk vind het én lekker, én kan zo een halve fles op op een avond, én heb de dag erna nooit ergens last van, sta na 4 uur weer stuiterend naast m'n bed!
What up.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:27 schreef BRooster het volgende:
Goldstrike![]()
Nog nooit op 1 avond zoveel hersencellen laten sneuvelen volgens mij. Binnenkort maar weer eens een fles aanschaffen. Hopelijk deze keer niet in de vijver belanden omdat dat toch 'net zoiets is als een jacuzzi'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |