Het is dan ook een van de weinige dranken van 50% die niet om te kotsen bij 1 nipjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:52 schreef Ritmo het volgende:
Geniaal dat iedereen hier dezelfde ervaring met dat spul heeft. Dacht dat het aan mij lag toen ik door een vriendin van de grond gerapen moest worden na 10 shotjes.
is dat echt goud dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef Ixnay het volgende:
Toch wel goed spul. Alleen zonde van dat goud, dat maakt het alleen duurder en niet beter.
Jep, E175, een kleurstof.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
is dat echt goud dan?![]()
blijkbaar 24k goud
Zap de negerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:27 schreef Razor21 het volgende:
Shotjes Goldstrike en zap de neger erg leuke combi![]()
Shotje sambuca kost al 3,50 meestal, dus dit gaat wel naar de 4 euro ofzo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:32 schreef Razor21 het volgende:
Is trouwens erg lang geleden dat ik het in een cafe heb gedronken laatste keer koste het volgens mij nog 3 gulden 50![]()
Weet niet wat het nu kost?
Opzich wel vet, maar kansloos ideequote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:36 schreef Razor21 het volgende:
Heb ook weleens in het cafe gezeten (5 jaar terug) met een lege fles Glassex en daar blue curracao ingedaan.
En ik dat ding steeds in mijn mond sprayen en iedereen zo kijken van![]()
![]()
![]()
fucking geniaal! Ook zeker wel dat ik dat een keer ga uitproberen!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:36 schreef Razor21 het volgende:
Heb ook weleens in het cafe gezeten (5 jaar terug) met een lege fles Glassex en daar blue curracao ingedaan.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:36 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
Zowel diep triest als geniaalquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:36 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |