Stoer verhaalquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:47 schreef SadKingBilly het volgende:
Ooit eens zusje van een vriend en haar vriendinnetje dronken gevoerd op goldstrike (en wat rode wodka-redbull). Die wilden dat graag eens meemaken, nou dan moet je het natuurlijk wél goed doen![]()
Prachtig gezicht, meisjes van veertien die óók geen gebruik kunnen maken van de nog aanwezige tien hersencellenalleen ze later naar huis transporteren was een issue. Tien minuten lopen werd zo ineens anderhalf uur
Ach, een shotje kan er wel in hoor. Sterke drank moet je nooit in grote hoeveelheden drinken, dan wordt het inderdaad ranzig. Genoeg dranken waar ik geen glas van lust (buiten dat je van dat ene glas al veel te lam wordt) maar een shotje heerlijk vind.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:45 schreef Siddartha het volgende:
Doen alsof Goldstrike lekker is![]()
'Ja er zit veel alcohol in, dus is het stoer om te doen alsof lekker'.
Dit dus.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:48 schreef mirved het volgende:
Met carnaval 4 jaar geleden zo'n halve liter gehad. Een uur later moesten ze me dragen. Er zit een gat van 4uur in men herinneringen van die dag.
Echt sadquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:47 schreef SadKingBilly het volgende:
Ooit eens zusje van een vriend en haar vriendinnetje dronken gevoerd op goldstrike (en wat rode wodka-redbull). Die wilden dat graag eens meemaken, nou dan moet je het natuurlijk wél goed doen![]()
Prachtig gezicht, meisjes van veertien die óók geen gebruik kunnen maken van de nog aanwezige tien hersencellenalleen ze later naar huis transporteren was een issue. Tien minuten lopen werd zo ineens anderhalf uur
Zegt een ajax fanquote:
Wie zeik ik dan af kneus?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:15 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Zegt een ajax fan
Leuk he, onbekenden afzeiken..
Nee, nonchalant een dom verhaal ophangen over 14 jarige meisje dronken voeren is stoerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:15 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Zegt een ajax fan
Leuk he, onbekenden afzeiken..
Dat is gewoon sad inderdaadquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, nonchalant een dom verhaal ophangen over 14 jarige meisje dronken voeren is stoer
Dat zal het wel zijn inderdaadquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:20 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Haha, jij hebt geen mening omdat je Ajacied bent![]()
Ofzo
Gast, dat is het hele idee van Goldstrike.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:21 schreef twoarmedman het volgende:
Meerdere shots snel achter elkaar drinken.
Wie zegt...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:23 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Gast, dat is het hele idee van Goldstrike.
Dat doe ik aan de lopende band zonder drankquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:10 schreef In_Qontrol het volgende:
Goldstrike. Dat spul fucked me echt zo hard op. Net als Sambucca.
Ken me nog een avondje herinneren dat ik op een verjaardag ook zo in me boxershort naar buiten liep en ergens op zo'n veldje naar zo'n groepje jongeren liep om daar vervolgens te chillen.
Doe ik anders nooit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |