Ik kreeg een brief thuis.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:52 schreef Mula het volgende:
Macca, hoe re-activeer je jaarlijks je voordeelurenkaart van de ns?
Ik heb een ns voordeelurenkaart chipkaart waar het voordeelurenabo al meer dan een jaar verlopen is. Kaart is nog wel 2 jaar geldig. Nou lijkt me dat ik dat gewoon weer kan activeren en geen nieuwe kaart met pasfoto hoef te halen. Maar hoe doe ik dat? Kan het nergens vinden.
ligt er aan. als product te lang geleden is afgelopen krijg je nieuwe, ook al is de kaart nog lang geldig. Aldus baliemedewerker.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:52 schreef Mula het volgende:
Macca, hoe re-activeer je jaarlijks je voordeelurenkaart van de ns?
Ik heb een ns voordeelurenkaart chipkaart waar het voordeelurenabo al meer dan een jaar verlopen is. Kaart is nog wel 2 jaar geldig. Nou lijkt me dat ik dat gewoon weer kan activeren en geen nieuwe kaart met pasfoto hoef te halen. Maar hoe doe ik dat? Kan het nergens vinden.
zou kunnen, sowieso moet je hem dan weer activeren voor reizen op saldoquote:Op zondag 16 mei 2010 23:23 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ligt er aan. als product te lang geleden is afgelopen krijg je nieuwe, ook al is de kaart nog lang geldig. Aldus baliemedewerker.
Denk dat je nieuwe krijgt.
Dat is nu ook al het geval bij strippenkaarten, abbonementen, 5 retourenkaarten etc.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom eigenlijk zo'n godverdomde hoge borg?
Ik ga ervanuit dat je dat dus standaard op je kaart moet hebben. Maw. NS gaat elke dag rente trekken met al dat krediet op al die pasjes.
??????? Welke borg bedoel je precies ???quote:Op zondag 16 mei 2010 23:33 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat is nu ook al het geval bij strippenkaarten, abbonementen, 5 retourenkaarten etc.
Geen borg, de genoemde dingen worden ook allemaal vooruitbetaald. Net als het saldo op je OV chipkaart.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
??????? Welke borg bedoel je precies ???
Serieus VF, op welke school heb je leren lezen ??quote:Op zondag 16 mei 2010 23:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom eigenlijk zo'n godverdomde hoge borg?
Ik ga ervanuit dat je dat dus standaard op je kaart moet hebben. Maw. NS gaat elke dag rente trekken met al dat krediet op al die pasjes.
Ik reageerde niet op de borg, maar op het krediet.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Serieus VF, op welke school heb je leren lezen ??
Ik zal ze aanklagen
Je praat dus weer onzin, want bij de strippenkaart en alle andere betaal je alleen reistegoed
Geen borg zoals bij de chipkaart wel
Duidelijk nu ?
Klaag je eigen school aan.quote:Ik ga ervanuit dat je dat dus standaard op je kaart moet hebben. Maw. NS gaat elke dag rente trekken met al dat krediet op al die pasjes.
Iemand stelt een vraag en je negeert dat weer ? Het ging gewoon over de borg hoor, mieren.....quote:Op zondag 16 mei 2010 23:46 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik reageerde niet op de borg, maar op het krediet. Klaag je eigen school aan.
Succesquote:Op zondag 16 mei 2010 23:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar ik ga het wel proberen. ik wil het fijne weten van dit systeem. En daar wellicht een duidelijk verlag van maken ooit op een blog. Zo helder en makkelijk dat zelfs een kind het kan begrijpen. Met nadruk op de fouten he.
Maar wees eens eerlijk VF. Jij werkt voor NS of een van die andere vervoersbedrijven of niet?quote:
Jij bent pas de 10de die deze vraag stelt .......quote:Op zondag 16 mei 2010 23:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar wees eens eerlijk VF. Jij werkt voor NS of een van die andere vervoersbedrijven of niet?
En als ik echt een helder stukje wilt schrijven kan ik dat best hoor. Dus die hoogmoed van jouw mag je bij je houden.
Nee ik werk niet voor de NS of een ander vervoersbedrijf.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar wees eens eerlijk VF. Jij werkt voor NS of een van die andere vervoersbedrijven of niet?
En als ik echt een helder stukje wilt schrijven kan ik dat best hoor. Dus die hoogmoed van jouw mag je bij je houden.
dat je gebruiker bent ?? Nee dat geloof ik zeker niet of je moet die 2 reisjes als ervaring betitelenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:56 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nee ik werk niet voor de NS of een ander vervoersbedrijf.
Ik ben gewoon een tevreden OV chipkaart gebruiker die niet in de stress schiet als nieuwe dingen worden geïntroduceerd. Dat heb ik nu al diverse malen uitgelegd, maar sommige mensen willen dat niet geloven.
Wat nou ??????quote:
Diverse malen heb ik gevraagd welk traject dat betreft. Daar heb je nog nooit antwoord op gegeven.quote:Op maandag 26 april 2010 00:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Mijn vrouw reist voor haar werk tussen twee haltes. In eerste instantie gebruikte zij daarvoor een 45-strippenkaart, dus als van ouds één overslaan en de tweede afstempelen. Kosten 21,60 euro gedeeld door 45 strippen = 0.48 eurocent per strip. Dus met een 45-strippenkaart kost haar rit 2 x 0.48 cent = 0.96 eurocent. Natuurlijk wordt alles duurder, aanzich ook acceptabel. Maar nu ze is overgestapt naar de gebruik van de OV chipkaart, hebben we het over een prijsstijging van 81,25% op de heenreis (kost 1,74 euro) en 27,08% op de terugreis (kost 1,22 euro), wat overigens ook nog eens merkwaardig is dat de heen en terugreis van prijs verschillen. Maar al met al kost het heen en weer reizen naar haar werk, geen 1,92 eurocent meer, maar 2,96 euro oftewel bijna 1 euro meer dan met de 45-strippenkaart. Oftewel 54,16% duurder. En dan nog niet eens meegerekend dat ze 7,50 euro heeft moeten betalen voor de aanschaf van die OV Chipkaart.
jaja, 2 haltes en goedkoper
Dat bestaat al, al jaren.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar ik ga het wel proberen. ik wil het fijne weten van dit systeem. En daar wellicht een duidelijk verslag van maken ooit op een blog. Zo helder en makkelijk dat zelfs een kind het kan begrijpen. Met nadruk op de fouten he.
Dat is toch de man die een dag nadat een poortje is geplaatst begint te klagen dat die niet goed werkt?quote:
Ja goed hé de harde werkelijkheid.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:05 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat is toch de man die een dag nadat een poortje is geplaatst begint te klagen dat die niet goed werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |