Heui ik ben geen fapvolkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee wat iedereen nou speciaal aan die gast vindtBehalve natuurlijk al het fapvolk die zich aan het inlikken zijn, maar verder
Ja best naar, over een uur moet ik wiskunde B gaan doen staat in mijn planning maar ik heb nog niet eens twee bladzijden kunstgeschiedenis gelezen.quote:
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Toch haat ik je nuquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heui ik ben geen fapvolkhij woont nu toevallig hier in de buurt en wou de rest ook graag even zien
en was er ook maar een kwartier ofzo
Ik moet zo boodschappen gaan doen,quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja best naar, over een uur moet ik wiskunde B gaan doen staat in mijn planning maar ik heb nog niet eens twee bladzijden kunstgeschiedenis gelezen.
En dat op een zaterdagquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja best naar, over een uur moet ik wiskunde B gaan doen staat in mijn planning maar ik heb nog niet eens twee bladzijden kunstgeschiedenis gelezen.
Ik ken het probleem.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:33 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga echt maandag beginnen met leren voor examens. Anders komt er niks van.
Gebbetjequote:
Wat nu weerquote:
Ik wilde vorige week al beginnen, maar toen Circus, en schoolfeest en weet ik het allemaal. Dus maandag maar echt beginnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |