SBS6quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zeg toch, treurig publiek dat daarna kijkt.
Hoezo, je wordt geconfronteerd met de mening van een ander persoon.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon stoppen met praten hoor, jij.
Dit kan ik inderdaad bevestigenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind zo af en toe een aflevering wel grappig.
Maar het is geen hoogstaande serie nee.
Ow mai gawdquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Laatst kwam er bij een vriendin van me zo iemand van een of ander drankvoorlichtingsiets langs bij de hockeytraining. En die ging hun dan zo vragen of er 'Alcohol geschonken werd op de hockeyfeesten?' enz.
Dat is zooooo vet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:11 schreef WillFerrell het volgende:
Simpsons is eigenlijk een beetje de Dik Voor Mekaar Show.
Eigenlijk is dat nog best wel moeilijk, of ze zijn lelijk, of ze zien er lelijk uit door de belachelijke verhoudingen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Mozy, wtf draag jij eigenlijk voor schoenen met 48,5?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoezo, je wordt geconfronteerd met de mening van een ander persoon complete mongool.
Wat?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:13 schreef Chriz2k het volgende:
Sowieso, mensen die geen Entourage en Californication kijken.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Hummel. Echt zo'n merk voor de iets te dikke linksback die alleen linksback staat omdat hij daar het minst opvalt in het team.
Die hebben ook merken als Diadorra.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Hummel. Echt zo'n merk voor de iets te dikke linksback die alleen linksback staat omdat hij daar het minst opvalt in het team.
Vind ze nog best tofquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat nog best wel moeilijk, of ze zijn lelijk, of ze zien er lelijk uit door de belachelijke verhoudingen.
Maar meestal slaag ik er wel in leuke schoenen te kopen:
[ afbeelding ]
Deze in het grijs.
Ik heb ook geen verstand van merken, ik koop dingen als ze leuk zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben niet zo'n expert op dat gebied, maar ik dénk het wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:14 schreef Allure_ het volgende:
Heeft Mozy dan ook een grote piemel? Just wonderin'.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:16 schreef NoelGallagher het volgende:
mensen die zich hip voelen omdat ze failseries als entourage kijken
Wat is Californxxzcxzczx?quote:
Als ik maat 48,5 had gehad had ik ze ook gekochtquote:
Dat heb ik dan weer niet. Ik zou echt nooit wat van jack en jones kopen, of chasinquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen verstand van merken, ik koop dingen als ze leuk zijn.
DEZE MAN WEET WAAR HIJ OVER PRAATquote:
Alsof Chuckie ooit in aanraking is gekomen met vrouwen van in de twintig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ben jij lame. Twintigers zijn goddelijk. Ask Chuckie.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. Ik zou echt nooit wat van jack en jones kopen, of chasin![]()
Ik vind kleren van Jack & Jones ook nooit leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. Ik zou echt nooit wat van jack en jones kopen, of chasin![]()
Twintiger mannenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ben jij lame. Twintigers zijn goddelijk. Ask Chuckie.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n expert op dat gebied, maar ik dénk het wel.
Mensen die niet wetenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Mensen die na hun 14e nog Nickelodeon kijken zijn wel echt gigantische homo's
Ze bedoelt dat hij in de twintig is.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof Chuckie ooit in aanraking is gekomen met vrouwen van in de twintig.
20quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja. Problemen mee?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meneer draagt chasin en jack en jones
Hahahahahahaha, je moet het helemaal zelf weten, mien jongquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |