Heb je een jaarabonnement? Dan zou het nog vanwege de strenge winter kunnen zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:52 schreef KapiteinT het volgende:
Huh, ik heb gisteren 39,20 op mijn rekening gestort gekregen van 'NS GROEP NSR CUST SERV' met als betalingskenmerk:
0000000023292612
RESTITUTIE NS KLANTCONTACTCENTER
KLANT NR. blabla
Maar ik heb nooit restitutie aangevraagd... Heeft iemand enig idee waar dit geld opeens vandaan kan komen?
Nee, ik heb wel een VDU-abonnement gehad, maar die heb ik al bijna een jaar geleden opgezegd en dat is verder helemaal goed gegaan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je een jaarabonnement? Dan zou het nog vanwege de strenge winter kunnen zijn.
En toevallig ook mijn naam?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:58 schreef Fixers het volgende:
Iemand zeker een fout rekening nummer ingevuld.
Niet alle banken hebben een naam nodig als je geld overmaakt. Soms is een rekeningnummer al genoeg.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:22 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een VDU-abonnement gehad, maar die heb ik al bijna een jaar geleden opgezegd en dat is verder helemaal goed gegaan.
[..]
En toevallig ook mijn naam?
En mijn date verruīneren zekerquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:56 schreef Duvel het volgende:
Toch lijkt het me nog wel eens grappig om dan gewoon door te fotograferen. Er komt op een gegeven moment vast SpoPo bij. En die moeten dan maar bewijzen dat wat jij doet, illegaal is.
Ondertussen rijden de treinen normaal rondom Rotterdam Centraal, richting Amersfoort zijn er nog problemen.quote:@BreakingNews Train crash in northwest Turkey injures 16, officials say - AP
Heeft ze zelf verdiendquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:58 schreef Ofyles2 het volgende:
richting Amersfoort zijn er nog problemen.
Ook die BOA's hebben zich aan de regels te houden, en anders bel jij toch gewoon 09008844 en vraag je naar de SpoPo?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het punt is dat die BOA's gewoon best vervelend kunnen doen, en je hebt maar naar ze te luisteren, ondanks dat je in je recht staat. Al dat gezeik heb ik gewoon totaal geen zin in![]()
quote:Achterop het opstelterrein werd van stel 4052 alle zittingen vervangen (twee grote Nedtrainbusjes stonden erbij en er lagen allemaal zittingen op de grond bij het treinstel).
Oh, waren er weer een paar klojo's met messen aan de gang geweest? Ik heb ze dat trouwens een keer tijdens de rit in een DD-AR zien doen, die zittingen verwisselen...quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag in Groningen volgens een bericht op Somda:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |