Mensen die er goed uitzien worden 'kanjers' genoemdquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:42 schreef Floor-Sofie het volgende:
Hi there,
Ik woon op de winnende postcode 7513 in Enschede. Er wordt 10 miljoen verdeeld over de wijk.
Weet iemand hoe dat zit met de kanjerpunten en hoe dat werkt..?
en dat voor een klein meisje van 23 jaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:57 schreef Renesite het volgende:
Netjes. - 9860 (kansspeelbelasting) = ruim 24000 euro. Toch wel leuk
Is de kansspelbelasting er niet al vanaf?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:57 schreef Renesite het volgende:
Netjes. - 9860 (kansspeelbelasting) = ruim 24000 euro. Toch wel leuk
Geen idee, dan mag ze die 9860 er weer bij op rekenenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Is de kansspelbelasting er niet al vanaf?
Nee. 1,5 jaar geleden viel de kanjer bij mij in de wijk. Het bedrag wat ze laten zien op tv is de belasting nog niet vanaf gehaald.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee, de Postcodeloterij laat de winnaars de kansspelbelasting betalen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ah okay dan was ik in de war met de Staatsloterij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, de Postcodeloterij laat de winnaars de kansspelbelasting betalen.
De Staatsloterij betaalt zelf de kansspelbelasting bv. Als je bij de staatsloterij 100.000 euro wint, krijg je ook 100.000 euro.
Eigenlijk boeit het niet of de belasting er al vanaf is. Ik win toch nooit ietsquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ah okay dan was ik in de war met de Staatsloterij.
Dat waren de mensen met **** LETTER LETTER goed =Pquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:35 schreef Razor21 het volgende:
Op zich vreemd jij doet mee met 3 loten , terwijl donderdag die man en die buurvrouw het hoogste bedrag gewonnen hebben met 2 loten ieder. En jij hebt er 3 maar gefeliciteerd als het zo is.
Nee, dan had je veel minder gekregen. Want je moet minstens een jaar meespelen en alle kanjerpunten hebben voordat je het volledige bedrag per lot krijgt. Zie dat dus maar als troostquote:Op zondag 2 mei 2010 11:20 schreef Gamefan24 het volgende:
Ja leuk joh die postcodeloterij..
Ik woon ook in 7513 en ja ik speel sinds 3 maanden ook mee met de PCL. Dus ik zou ook vrolijk moeten zijn, ware het niet dat ik mijn lot op mijn ouderlijk huis heb geregistreerd. Loop ik ff ruim 11000 euri mis.
Kutloterijen ook altijd![]()
Maar gefeli TS
Kans is even groot als nu hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 13:40 schreef WSquater het volgende:
Zodra je het geld hebt ontvangen geen loten meer enzo kopen. De kans dat je hierna nog een grote prijs wint in de zelfde buurt is erg klein, kost je dus alleen maar geld
Nee...er is maar 1 loterij belastingvrij, en dat is de Staatsloterij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer loterijen die de prijzen belastingvrij vermelden hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee...er is maar 1 loterij belastingvrij, en dat is de Staatsloterij.
Nou, nu het geld er is zal ik geen loten meer kopen omdat de kans zoiezo al klein is. Anders betaal je uiteindelijk nog het hele bedrag terug aan die kut loterijquote:
Auw! Das lullig zeg...quote:Op zondag 2 mei 2010 11:20 schreef Gamefan24 het volgende:
Ja leuk joh die postcodeloterij..
Ik woon ook in 7513 en ja ik speel sinds 3 maanden ook mee met de PCL. Dus ik zou ook vrolijk moeten zijn, ware het niet dat ik mijn lot op mijn ouderlijk huis heb geregistreerd. Loop ik ff ruim 11000 euri mis.
Kutloterijen ook altijd![]()
Maar gefeli TS
Vermelden is wat anders dan uitkeren. Noem er eens eentje?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Er zijn wel meer loterijen die de prijzen belastingvrij vermelden hoor.
Zelfs als je wint word je nog genaaidquote:Op zondag 2 mei 2010 16:11 schreef Ferdii het volgende:
niet te snel juichen
afgelopen oudejaars trekking had een kennis van zijn baas, samen met zijn 10 collega's een postcode loterij lot gekregen met de winnende postcode in eindhoven.
Het is namelijk mogelijk om een lot te kopen voor een postcode waar je zelf niet woont. Zij hadden daardoor dan ook geen enkele kanjerpunt. 27 miljoen werd er verdeeld over x loten.
Gemiddeld genomen hadden zij berekend dat zij ongeveer 10000 euro pp kregen. Uiteindelijk werd het door het ontbreken van de kanjer punten etc ong 465 euro.
Die kans op een tweede prijs is even groot als dat ie valt op een ander lot, maar dat was al gezegd natuurlijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:40 schreef WSquater het volgende:
Zodra je het geld hebt ontvangen geen loten meer enzo kopen. De kans dat je hierna nog een grote prijs wint in de zelfde buurt is erg klein, kost je dus alleen maar geld
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:59 schreef Laydina het volgende:
Ze heeft dus 33000 euro gewonnen? Hele jaar meegespeeld incl kanjerpunten toch?
Geen wonder dat ze dat niet verteld heeft, anders wil iedereen ineens haar vriendje zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:12 schreef jna het volgende:
[..]na belastingaftrek houdt ze dus ongeveer 23.000 over.
ik vind het op zich nog wel meevallen hoeveel het isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze dat niet verteld heeft, anders wil iedereen ineens haar vriendje zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |