Nee. 1,5 jaar geleden viel de kanjer bij mij in de wijk. Het bedrag wat ze laten zien op tv is de belasting nog niet vanaf gehaald.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Is de kansspelbelasting er niet al vanaf?
Nee, de Postcodeloterij laat de winnaars de kansspelbelasting betalen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ah okay dan was ik in de war met de Staatsloterij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, de Postcodeloterij laat de winnaars de kansspelbelasting betalen.
De Staatsloterij betaalt zelf de kansspelbelasting bv. Als je bij de staatsloterij 100.000 euro wint, krijg je ook 100.000 euro.
Eigenlijk boeit het niet of de belasting er al vanaf is. Ik win toch nooit ietsquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ah okay dan was ik in de war met de Staatsloterij.
Dat waren de mensen met **** LETTER LETTER goed =Pquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:35 schreef Razor21 het volgende:
Op zich vreemd jij doet mee met 3 loten , terwijl donderdag die man en die buurvrouw het hoogste bedrag gewonnen hebben met 2 loten ieder. En jij hebt er 3 maar gefeliciteerd als het zo is.
Nee, dan had je veel minder gekregen. Want je moet minstens een jaar meespelen en alle kanjerpunten hebben voordat je het volledige bedrag per lot krijgt. Zie dat dus maar als troostquote:Op zondag 2 mei 2010 11:20 schreef Gamefan24 het volgende:
Ja leuk joh die postcodeloterij..
Ik woon ook in 7513 en ja ik speel sinds 3 maanden ook mee met de PCL. Dus ik zou ook vrolijk moeten zijn, ware het niet dat ik mijn lot op mijn ouderlijk huis heb geregistreerd. Loop ik ff ruim 11000 euri mis.
Kutloterijen ook altijd![]()
Maar gefeli TS
Kans is even groot als nu hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 13:40 schreef WSquater het volgende:
Zodra je het geld hebt ontvangen geen loten meer enzo kopen. De kans dat je hierna nog een grote prijs wint in de zelfde buurt is erg klein, kost je dus alleen maar geld
Nee...er is maar 1 loterij belastingvrij, en dat is de Staatsloterij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |