weet niet wat ik ervan moet denken, vond het juist mooi dat hij alleen bij een buitenlandse ploeg rijdt en toch regelmatig goede resultaten boekte (je wint niet zomaar de driedaagse de pannequote:Op donderdag 27 mei 2010 09:07 schreef Beregd het volgende:
franklop,
willems bijna naar lotto:
http://www.sporza.be/cm/s(...)arma_willems_eijssen
Sneeuw op de Gavia, het gaat misschien niet door . Ze zouden het dan vervangen met een nieuwe beklimming op de Mortirolo die nog niet eerder genomen is in de Giro (alleen laatste 3km zouden hetzelfde zjin).quote:
Ah, de zijkant van de Mortirolo. Die is een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sneeuw op de Gavia, het gaat misschien niet door . Ze zouden het dan vervangen met een nieuwe beklimming op de Mortirolo die nog niet eerder genomen is in de Giro (alleen laatste 3km zouden hetzelfde zjin).
Heeft al dat harken in de bergen toch nog geholpenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:48 schreef Leatherface het volgende:
Kenny. Hij gaat nu zelfs bergop winnen.
Godnondeju, straks wint ie nog op de Alpe d'Huez. Zo is er toch geen reet meer aan.
Mja, als je ziet wat hij voor de rest gewonnen heeft is het toch ook wel zo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"De mooiste overwinning in z'n carriere"
Wuyts denkt écht dat ie commentaar zit te leveren op een koers die er ook maar ergens n beetje toe doet hé ...
Mjah , maar of een rit in de Ronde van België nu hoger valt in te schatten dan een rit in de Ronde van Picardië ofzo ...quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mja, als je ziet wat hij voor de rest gewonnen heeft is het toch ook wel zo.
Veenendaal - Veeneendaal of tegenwoordig de Dutch Food Valley classic lijkt me een aansprekender overwinning. Maar voor van Hummel is dit natuurlijk ook een leuke overwinning.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mja, als je ziet wat hij voor de rest gewonnen heeft is het toch ook wel zo.
Het lijkt wel of ze de blokkendoos uit de dichtstbijzijnde crèche hebben gehaaldquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wel een ongeleufelijk midget podium bij die Belgen![]()
![]()
Ach, van Hummel was bij de amateurs ook geen echte topsprinter, maar meer een snelle renner voor de heuvelachtige ritten en hij werd op een Limburgs parcours nog Nederlands kampioen bij de elite zonder contract. Hij was vorig jaar op het NK (weer een Limburgs parcours) ook één van de sterkste in koers.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Van Hummel die wint op iets dat bergop gaat !
dacht het wel, nee want geen ploeg die meedoet, nee idem, denk het wel, niet als dat die met vitamineprobleempjes is die niet naar de Giro ging.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:25 schreef JohnDDD het volgende:
Wie zijn nou de favorieten die straks meedoen aan de Tour?
Doet Vino eigenlijk mee? En Rasmussen? Eh, Landis? Basso al zeker? Pellizotti, hoe zit het daarmee?
Ik vind het een heel slecht idee. Volgt Lefevere het wielrennen niet of zo? Het is duidelijk dat het voor bijvoorbeeld het Nederlandse wielrennen alleen maar positief is indien Vacansoleil zich steeds meer als acceptabel alternatief voor Rabobank kan manifesteren.quote:"Stel je voor, Boonen en Gilbert samen"
In Le Soir praat Patrick Lefevere openlijk over de toekomst van het Belgische wielrennen. De concurrentie voor onze twee topploegen (Quick-Step en Omega Pharma-Lotto) wordt steeds groter. Daarom pleit Lefevere voor een grote fusie.
"Een grote samensmelting, volgens mij is dat de enige optie die het Belgische wielrennen aan de top kan houden in de toekomst", opent Patrick Lefevere. "Alle grote spelers bij elkaar: Lotto, Quick-Step en Omega Pharma."
"En voeg daarbij Eddy Merckx toe. Zonder hem kan het niet, vind ik. Hij is de sleutel van onze sport. Op die manier zouden we een ploeg kunnen bouwen met een budget van 15 miljoen euro. Daarmee kunnen we de concurrentie aan."
Lefevere heeft al ervaring met samensteltingen. "Het grote Mapei was een samensmelting tussen Italiaanse, Spaanse en Belgische sponsors en dat werkte uitstekend."
"De beste Belgische renners in één ploeg, dat is al heel lang een droom van mij. En ervoor zorgen dat we ook twee kleinere ploegen hebben voor de jeugd. Jong Belgisch talent wil ik goed begeleiden."
"Stel je voor: Tom Boonen en Philippe Gilbert in één ploeg. Ik droom er nu al van. Die twee kunnen gewoon alle voorjaarsklassiekers winnen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |