Paar jaar terug was dat wel zo met Van Avermaet, maar Hermans leek me gewoon even goed als Devolder vandaag.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:33 schreef Beregd het volgende:
[..]
dat vond ik ook wel.
Precies of hij alle kijkers wou duidelijk maken, hermans wint gewoon dankzij mijn goedwil.
Dat betwijfel ik. Devolder leek me net iets sterker. Is Hermans rap?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beetje jammer dat Devolder zo overduidelijk de overwinning moest wegschenken, ik denk dat Hermans 'm zo ook wel probleemloos had gewonnen.
Oja joh?quote:Op maandag 31 mei 2010 09:23 schreef Beregd het volgende:
en het is ook een belg die wint hé.
Moest een belg de giro gewonnen hebben kwam dat er wel ruim boven.
2 jaar geleden was 't Armstrong revisited toen Volderke wonquote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Op z'n Cancellara's!'
Volgens Wuyts.Nou als het Cancellara was geweest dan had Ben Hermans niet meer in z'n wiel gezeten hoor.
Gilbert had dikke pech dat hij net lek reed, anders zat 'ie al dik op kop.
Rabo wel sterk in de breedte, maar niet sterk genoeg om de etappe of het klassement te winnen, dus eigenlijk gewoon niet goed genoeg...
Hij deed dat arm op z'n schouder leggen ook erg subtiel onder 'n viaduct, maar net iets te vroeg!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:33 schreef Beregd het volgende:
[..]
dat vond ik ook wel.
Precies of hij alle kijkers wou duidelijk maken, hermans wint gewoon dankzij mijn goedwil.
Afspraakjes mogen, maar liefst niet zo opvallend.
Maar al z'n resultaten blijven genoteerd staan. Komt hij m.i. nog goed mee weg. Aan de andere kant, dit jaar had hij alles op de Tour gezet en nu mag hij niet startenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:57 schreef baggerbaas het volgende:
Valverde wereldwijd geschorst tot 1 januari 2012 vanwege betrokkenheid bij Operacion Puerto.
http://www.cyclingnews.co(...)d-wide-keeps-results
Maar geen woord over de overwinningen in de ronde van de Middelandse Zee en de ronde van het Baskenland.quote:The decision will likely lead the UCI to strip Valverde of his overall victory in the Tour de Romandie and his second place in Paris-Nice as well as see him stripped of his position as UCI World Rankings leader.
Luis Leon Sanchez neem ik aan, zou het ook best goed kunnen doen dit jaar.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus wie wordt de kopman van Caise deze tour dan? Is er een tweede verrassing a la Aroyo te verwachten?
Die was t vorig jaar ook toch? Is Moreau niet een optie?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:12 schreef Ericr het volgende:
[..]
Luis Leon Sanchez neem ik aan, zou het ook best goed kunnen doen dit jaar.
What a pityquote:Op maandag 31 mei 2010 18:46 schreef Pritt het volgende:
Jammer Piti had wel leuk geweest in de Tour.
http://www.aotdl.com/skod(...)arcours/les-profils/ staan de profielen van dit jaar. Weinig echt vlakke meters zo te zienquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Luxemburg heeft ook vlakke stukken. Als je in het dal van de Sûre of het dal van de Moezel blijft is het echt vlak. Daarbuiten veel nijdige klimmetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |