Ik nietquote:
Je zou maar eens 'n keer goede seks meemaken, jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jullie meerderjarigen zijn gewoon veel moeilijker. Ik hou niet van moeite doen.
Ik seks toch niet met ze.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je zou maar eens 'n keer goede seks meemaken, ja.
Ik neem altijd een pak Jus d'Orange mee als ik uitga, dan maak ik zelf mijn mixjes. Is een stuk goedkoper.quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb Robert Maaskant weer eens gebeld. Vorige keer dat ik dat deed gebeurde dit, dus ik heb er vertrouwen in.
[ afbeelding ]
Seksquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je zou maar eens 'n keer goede seks meemaken, ja.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb Robert Maaskant weer eens gebeld. Vorige keer dat ik dat deed gebeurde dit, dus ik heb er vertrouwen in.
[ afbeelding ]
Ik normaal ook maar we hadden veel te veel bier gekocht, dus we stonden buiten bij die feesten ook al met een supermarkttas vol met bier en de restanten hadden we maar in ons zak geproptquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zelf drank meenemen naar een café vind ik zo treurig.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik neem altijd een pak Jus d'Orange mee als ik uitga, dan maak ik zelf mijn mixjes. Is een stuk goedkoper.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]Als Nac wint of gelijkspeelt neem ik de hele maand mei een Maaskant-UI.
Pro's doen dat wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:52 schreef Lakitu het volgende:
Drank meenemen naar een caféJe neemt toch ook niet je eigen bowlingbal mee als je gaat bowlen?
![]()
Zwerverblikkenquote:
Gewoon, met ze gaan. En dan zien we wel later watskeburt. Ik ben niet zo van onenightstands.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ik neem een AH-flesje mee, die kost 15 centquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:58 schreef afcajos het volgende:
Mensen die bakken vol geld uitgeven aan vergif in een kroegIk neem een flesje spa blauw mee, en vul die gewoon bij in de WC
Ik heb een goedkope avond, en vermaak me perfect.
Kid Cudiquote:
Ik snap sowieso niet dat mensen dat vergif drinken. Alsof je dan een leukere avond hebt...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:58 schreef afcajos het volgende:
Mensen die bakken vol geld uitgeven aan vergif in een kroegIk neem een flesje spa blauw mee, en vul die gewoon bij in de WC
Ik heb een goedkope avond, en vermaak me perfect.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik neem altijd een pak Jus d'Orange mee als ik uitga, dan maak ik zelf mijn mixjes. Is een stuk goedkoper.
Chicks die trollenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen dat vergif drinken. Alsof je dan een leukere avond hebt...
Nee, geef mij dan maar wat water, dan ben ik de volgende dag ook nog lekker fit en kan ik mooi een boswandeling maken met de hond.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Respect.
De jeugd van tegenwoordig drinkt er maar op los om erbij te horen. Moet helaas zeggen dat ik dat zelf ook heb gedaan. Ik zal een jaar of 17 zijn geweest. Toen ging ik aan de breezers. Echt dronken ben ik echter nog nooit geweest. Het houdt altijd op na drie glaasjes.
Je moet van tevoren ook zo dronken zijn dat je geen sterke drank meer kunt verdragen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:03 schreef Smart_ass het volgende:
Mja ik vind drank in de kroeg wel super duur. Gisteren betaalden we ook ¤12,40 voor een baco en een malibu cola. Best belachelijk eigenlijk.
Ja dan is bier lekker verzachtend.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je moet van tevoren ook zo dronken zijn dat je geen sterke drank meer kunt verdragen.
Ik had verder niets in huis. Alleen wijn en daar ben ik niet echt fan van. Maargoed moet ook niet teveel gedronken hebben, anders mag ik van m'n vriendinnen niet mee naar de stad.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je moet van tevoren ook zo dronken zijn dat je geen sterke drank meer kunt verdragen.
Ja, wat een vieze afzettersquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:03 schreef Smart_ass het volgende:
Mja ik vind drank in de kroeg wel super duur. Gisteren betaalden we ook ¤12,40 voor een baco en een malibu cola. Best belachelijk eigenlijk.
*TRINGTRINGTRING*quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had verder niets in huis. Alleen wijn en daar ben ik niet echt fan van. Maargoed moet ook niet teveel gedronken hebben, anders mag ik van m'n vriendinnen niet mee naar de stad.![]()
Zeker wel.quote:
Neu neu.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
*TRINGTRINGTRING*
Het is ''dronken verhalen van Smart_ass'' tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |