15quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja dat maakt het sowieso moeilijker voor mij. Maar ze wordt half mei 16 zei ze, dus ik vind dr sowieso nog.
Jij had nu ook weer 15 willen zijn.quote:
jaloersquote:
Als ik jou daarmee kreegquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij had nu ook weer 15 willen zijn.
Om CN te krijgen moet je 14 zijn. =$quote:
je weet hetquote:
Jam was wel lachen maar ook echt enorm heet daarbinnen. Iedereen was doorweekt van het zweetquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha, dbj. Was dat wat? Echt een kansspel die plek.Eens in de zoveel tijd zit het vol met minderjarige meisjes, omdat de portieren daar niet moeilijk over doen. En soms gaan we en dan is er geen kanker.
Dan is mijn interesse iig al gewekt.quote:
Creamy.quote:
Zelf drank meenemen naar een café vind ik zo treurig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jam was wel lachen maar ook echt enorm heet daarbinnen. Iedereen was doorweekt van het zweet
En je moest zelfs om 2 uur nog 5 euro entree betalen, dat bespaarde we dan wel weer dankzij blikjes bier in onze zakken
Jaloers dat ik je niet zou kunnen hosselen als je voor me stond.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar moet ik eigenlijk jaloers op zijn.
Jullie zijn gewoon viesss.
Heb je toen als dank een beetje met zijn pieleke gespeuld :$?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:48 schreef Allure_ het volgende:
Een 16 jarig jongetje schatte me gisteren 18, dus ik boek vooruitgang.
Van die 0.5 liter blikken jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zelf drank meenemen naar een café vind ik zo treurig.
Amen, sister.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zelf drank meenemen naar een café vind ik zo treurig.
Hoezo moet ik dan jaloers zijn. Jij bent gewoon te stom om mij te kunnen hosselenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jaloers dat ik je niet zou kunnen hosselen als je voor me stond.
Hihi.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb je toen als dank een beetje met zijn pieleke gespeuld :$?
Niet?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:52 schreef Lakitu het volgende:
Drank meenemen naar een caféJe neemt toch ook niet je eigen bowlingbal mee als je gaat bowlen? :')
Jullie meerderjarigen zijn gewoon veel moeilijker. Ik hou niet van moeite doen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo moet ik dan jaloers zijn. Jij bent gewoon te stom om mij te kunnen hosselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |