abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80896385
Het vorige deel: Slank # 1024 - Met slaapverwekkende conversaties

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80896438
Laatste post van mij in het vorige deel:
"
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt, lieve allemaal. . Het geplande etentje bij m'n favoriete restaurant wordt me op deze manier ook mooi door de neus geboord. . Grapje hè. Het gaat me helemaal niet om dat etentje.

Douchen en dan werken.

Gister trouwens wel heel belabberd gegeten Oa saucijzenbroodje, frikandelbroodje, pizza en chocolademousse Mja, Koninginnedag is altijd raar wat dat betreft.

O: 2 boterhammen filet americain
L: saucijzenbroodje
T: frikandelbroodje
T: bier
D: pizza, boerensalade
T: chocolademousse

[ Bericht 3% gewijzigd door Ewelina op 01-05-2010 12:30:24 ]
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:35:31 #3
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80896466
TVP

Ik ben echt een website-maak-nerd aan het worden. Heb nu zefs een twitter-logo/linkje op mijn website gezet
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_80896475
Morgen.

Sterkte vandaag DaD.
  Vis een optie? zaterdag 1 mei 2010 @ 10:37:04 #5
70532 loveli
N
pi_80896493
tvp enzo
crap in = crap out
pi_80896506
TVP in het nieuwe topic.
O: omelet van 2 eieren met beetje ham, stuk fruit (appel?)
T:waarschijnlijk broodje op het station (bruin broodje met iets) en banaan
D: bij vriendin kweetnog niet!
pi_80896532
Goedemorgen

Tvp en ik weet wie de kloon is.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:42:09 #8
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80896577
Zij die 6 km. hardgelopen hebben groeten u. Nu pannekoeken eten met m'n huisgenootje, en dan aan het werk!

Oh, ik weet ook niet zo goed wie de kloon is, al heb ik wel een vermoeden. Wie PMt me?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80896595
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:39 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen

Tvp en ik weet wie de kloon is.
Ik wil PM!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:44:34 #10
229513 Blurred86
Live Positive
pi_80896618
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 09:54 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ha, wat mooi dat mijn geklooi nog ergens goed voor is en ik je heb geinspireerd! VInd je het moeilijk om je niet elke dag te gaan wegen?
Ik dus wel, al had ik dat eerlijk gezegd helemaal niet verwacht

Morgen weer proberen een dag over te slaan en hopelijk heb ik dan maandag weer een mooi normaal gewicht Je hebt gelijk, Sigme, kan er nooit een kilo vlees bij hebben gegeten
Ik weet het niet, ik weeg me in het weekend en vakanties sowieso niet omdat ik dan meestal bij mijn vriend ben en hij heeft geen weegschaal en dat is geen enkel probleem eigenlijk? Al vind ik het wel altijd weer een beetje 'eng' om dan weer te wegen als ik thuis ben. Bang dat ik dan ongemerkt ineens heel dik ben geworden of zo? Bij mij werkt het ook echt niet om op mijn spiegelbeeld af te gaan, dat is bij mij veel meer afhankelijk van hoe ik me voel die dag dan van mijn gewicht. Ik vind het daarom denk ik ook fijn om de houvast van de weegschaal te hebben, dat is tenminste objectief.
Maar goed, het is een beetje obsessief wel en ik denk dat het beter is om het wat los te laten allemaal, misschien eens proberen te beginnen met om de dag wegen. Uiteindelijk lijkt 1x per week me wel genoeg, dat zou toch voldoende moeten zijn. Wat is bij jou het doel (hoe vaak wegen bedoel ik dan)?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:45:05 #11
229513 Blurred86
Live Positive
pi_80896625
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik wil PM!
ik ook!
pi_80896629
Nachtwacht, PM je me?

Blurred, ja, ze is echt heel erg goed. Ik zat echt van omdat je zoiets op de een of andere manier niet verwacht van je collega
pi_80896654
Kusjes terug voor iedereen! .

Als je dan toch bezig bent, PM mij dan ook maar nachtwacht. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80896670
Oh, laat maar. Ik denk dat ik het wel weet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:50:17 #15
277802 _Calimero_
pi_80896703
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:44 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik weeg me in het weekend en vakanties sowieso niet omdat ik dan meestal bij mijn vriend ben en hij heeft geen weegschaal en dat is geen enkel probleem eigenlijk? Al vind ik het wel altijd weer een beetje 'eng' om dan weer te wegen als ik thuis ben. Bang dat ik dan ongemerkt ineens heel dik ben geworden of zo? Bij mij werkt het ook echt niet om op mijn spiegelbeeld af te gaan, dat is bij mij veel meer afhankelijk van hoe ik me voel die dag dan van mijn gewicht. Ik vind het daarom denk ik ook fijn om de houvast van de weegschaal te hebben, dat is tenminste objectief.
Maar goed, het is een beetje obsessief wel en ik denk dat het beter is om het wat los te laten allemaal, misschien eens proberen te beginnen met om de dag wegen. Uiteindelijk lijkt 1x per week me wel genoeg, dat zou toch voldoende moeten zijn. Wat is bij jou het doel (hoe vaak wegen bedoel ik dan)?
Ah, ja dat klinkt herkenbaar van de spiegel die niet objectief is.
Als het in de weekenden goed gaat, moet het doordeweeks ook wel lukken toch? Misschien kunnen we samen een afspraak maken, dat we vanaf nu om de dag wegen, en dat gaan afbouwen? Ik wil ook naar 1x per week toe
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:50:49 #16
277802 _Calimero_
pi_80896708
En nu ga ik douchen/ontbijten/de was doen/door de regen naar de markt/wielrenen als het droog wordt
pi_80896709
Ja hallo, ik ga niet half slank pm'en hoor. Vraag het haar zelf maar. Had ik nou maar niks gezegd.

*Heel hard weg rent*
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:51:50 #18
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80896721
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:50 schreef de_nachtwacht het volgende:
Ja hallo, ik ga niet half slank pm'en hoor. Vraag het haar zelf maar. Had ik nou maar niks gezegd.

*Heel hard weg rent*
Ja hee, je kunt ons niet nieuwsgierig maken en dan niks zeggen.

Tip: je kan een PM aan meerdere mensen sturen.
pi_80896725
Ha, ik ben nog steeds 62.2 Gisteren wel netjes gegeten, met verse groenten en tonijnsteak.
Zometeen boodschappen doen. Mijn ouders zijn op vakantie en nu heb ik weer last van het niet de deur uit durven wat helemaal nergens op slaat (en ik moet weg, heb straks lenscontrole).

En toen ging ik denken, ja maar, als ze nou eens dood zijn later, en je bent nog steeds alleen, en je hebt dat gevoel dan nog steeds?! En toen ben ik daar ook maar weer heel snel mee gestopt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:54:42 #20
277802 _Calimero_
pi_80896772
Ewelina, je hebt PM
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:55:59 #21
229513 Blurred86
Live Positive
pi_80896796
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:50 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ah, ja dat klinkt herkenbaar van de spiegel die niet objectief is.
Als het in de weekenden goed gaat, moet het doordeweeks ook wel lukken toch? Misschien kunnen we samen een afspraak maken, dat we vanaf nu om de dag wegen, en dat gaan afbouwen? Ik wil ook naar 1x per week toe
OK, deal Dan sla ik morgen over!
pi_80896799
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:54 schreef _Calimero_ het volgende:
Ewelina, je hebt PM
Doe mij er ook eentje
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:58:05 #23
277802 _Calimero_
pi_80896831
Zo en nu ben ik er vandoor.
Degenen die het nu ook weten, mogen door PM-men

Blurred, okay, morgen beide niet wegen dan!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 11:00:26 #24
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80896862
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:54 schreef _Calimero_ het volgende:
Ewelina, je hebt PM
Thank you!
  Vis een optie? zaterdag 1 mei 2010 @ 11:03:57 #25
70532 loveli
N
pi_80896929
Als alleen de naam wordt ge-PMd hoef ik 'em niet, maar indien juicy details staat m'n box wijd open.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')