En daarom verdient ie een darwin award.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:29 schreef Roi het volgende:
Darwin award? Die jongen was 15 en dacht en wou net als alle andere pubers stoer doen tegen z'n vrienden.
bizar hoe sommige mensen zich wat aantrekken van een nieuwsberichtje over een stupide scholier, in de tijd sinds dit topic geopend werd zijn er vele kinderen in afrika gecrepeert aan malaria, diaree, ondervoeding, etc etcquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:19 schreef Boldface het volgende:
Bizar hoe sommige mensen hier praten alsof ze erbij waren.
Dit is geen geval van natuurlijke selectie, dit had de beste diegene die de best aangepaste genen heeft kunnen geburen. Dit is pure willekeur en heeft daardoor niets met natuurlijke selectie te maken. Het woord selectie zegt het al.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En weer is de Genpool een stukje beter geworden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Darwin_Awardquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:10 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dit is geen geval van natuurlijke selectie, dit had de beste diegene die de best aangepaste genen heeft kunnen geburen. Dit is pure willekeur en heeft daardoor niets met natuurlijke selectie te maken. Het woord selectie zegt het al.
Ik ben het niet helemaal eens met de achtergrond van deze Award, maar als ik de wiki over de Darwin_Award lees is dit toch wel een Darwin Awardje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Darwin_Award
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik ben het niet helemaal eens met de achtergrond van deze Award, maar als ik de wiki over de Darwin_Award lees is dit toch wel een Darwin Awardje.
We hebben het hier niet over evolutiebiologiequote:Ik blijf van mening dat dit 'willekeurig' is en iedereen kan gebeuren, echte natuurlijke selectie vind in onze maatschappij niet meer plaats. Wat nog wel plaats vind is sexuele selectie.
En omdat'ie 15 is, gaat'ie die award niet winnen. Een nominatie is wel mogelijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En daarom verdient ie een darwin award.
Dank voor de link, lig hier krom van het lachenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:21 schreef Light het volgende:
[..]
En omdat'ie 15 is, gaat'ie die award niet winnen. Een nominatie is wel mogelijk.
yeah postuum de darwin-award ontvangen, wat zullen zijn ouders trots zijn!!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:21 schreef Light het volgende:
[..]
En omdat'ie 15 is was, gaat'ie die award niet winnen. Een nominatie is wel mogelijk.
ja iedereen die zo dom is om dit soort grappen uit te hallen kan hier idd mee te maken krijgen jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik ben het niet helemaal eens met de achtergrond van deze Award, maar als ik de wiki over de Darwin_Award lees is dit toch wel een Darwin Awardje.
Ik blijf van mening dat dit 'willekeurig' is en iedereen kan gebeuren, echte natuurlijke selectie vind in onze maatschappij niet meer plaats. Wat nog wel plaats vind is sexuele selectie.
Mensen kunnen echt gruwelijk dom zijn echt ongelofelijke dom.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |