Morgen toch pas?quote:
Je doet alsof Portland ooit een kans hadquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef zeebeschuit het volgende:
Zo, seizoen is voor mij over.
Tot Oktober!
Alsof Cleveland zonder James ooit kans maaktquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je doet alsof Portland ooit een kans had
Alsof Portland MET Roy een kans maaktquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:40 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Alsof Cleveland zonder James ooit kans maakt
Maar ik zie James ook niet zo iemand worden die van club moet hoppen om daar het meest te krijgen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Alsof Portland MET Roy een kans maakt![]()
Maar je hebt gelijk hoor, zonder James is Cleveland niets, het hele team is om hem heen gebouwd. Gelukkig heeft hij voorlopig geen intenties om weg te gaan, althans hij zegt dat hij meerdere championships naar Cleveland wil halen. Dus voorlopig
James verdient veel meer met de commercie dan met basketball. Dus geld zal het probleem niet zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:17 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Maar ik zie James ook niet zo iemand worden die van club moet hoppen om daar het meest te krijgen?
Cleveland en Boston kunnen de Lakers verslaan in een 7 game serie.quote:Op woensdag 5 mei 2010 07:19 schreef Bevin het volgende:
Een team dat de Lakers dit jaar zo hard op hun flikker gaat geven. Zal ie bestaan en wie moet het gaan doen?
Ze staan alweer op winst en nu naar een 2-0 lead.
Het verbeterde Orlando ook.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:33 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Cleveland en Boston kunnen de Lakers verslaan in een 7 game serie.
Momenteel is Orlando zelfs het beste team volgens mij, die hebben de bobcats die veel grote teams problemen gaven toch redelijk eenvoudig weggezet.quote:
Ja inderdaad.. Denk dat niemand verwacht had dat ze zover zouden komen.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:10 schreef ujjain het volgende:
De kans dat de Utah Jazz een top-3 pick zouden krijgen was aan het begin van het seizoen groot, maar nu is de kans dat hun pick top-5 is al niet zo groot meer. (via Knicks)
De kans dat ze #1 halen is 2,2%.
http://espn.go.com/nba/lottery2010/mockdraft
Ik heb geen zin om een tweede first pick in twee jaar te verliezen aan de curse.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:07 schreef Ricard0j het volgende:
Hmm, met heel veel geluk zou de Clippers de first pick kunnen krijgen.
Griffin - Wall [ afbeelding ]
Mooi team om op te bouwen, denk ik.
Geen zorgen, dat kan niet. Daar bestaat een regel over: Geen first picks na elkaar. Orlando was de laatste ergens mid jaren 90.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een tweede first pick in twee jaar te verliezen aan de curse.
Turner of Cousins ja maar niet Wall als je D-Will al hebt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik lees net dat de Jazz de first round pick van de Knicks hebben, geweldig voor dat team natuurlijk. Als ze een top 3 pick krijgen hebben ze een mooie basis met D-will, Boozer, Millsap en ik zou dan kiezen voor Evan Turner, maar John Wall of DaMarcus Cousins is natuurlijk ook goed. Op 18 mei weten we iig hoe de picks verdeeld gaan worden.
quote:
ik doe even meequote:
Mag ik mee?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:44 schreef OMGitsNoelle het volgende:
[..]
ik doe even mee
ik denk dat we dinsdag ochtend meteen Lakers tickets gaan kopen voor de conference finals
Jaloersquote:Op zondag 9 mei 2010 12:44 schreef OMGitsNoelle het volgende:
[..]
ik doe even mee
ik denk dat we dinsdag ochtend meteen Lakers tickets gaan kopen voor de conference finals
Heb je een grote bankrekening?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:44 schreef OMGitsNoelle het volgende:
[..]
ik doe even mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |