Morgen toch pas?quote:
Je doet alsof Portland ooit een kans hadquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef zeebeschuit het volgende:
Zo, seizoen is voor mij over.
Tot Oktober!
Alsof Cleveland zonder James ooit kans maaktquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je doet alsof Portland ooit een kans had
Alsof Portland MET Roy een kans maaktquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:40 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Alsof Cleveland zonder James ooit kans maakt
Maar ik zie James ook niet zo iemand worden die van club moet hoppen om daar het meest te krijgen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Alsof Portland MET Roy een kans maakt![]()
Maar je hebt gelijk hoor, zonder James is Cleveland niets, het hele team is om hem heen gebouwd. Gelukkig heeft hij voorlopig geen intenties om weg te gaan, althans hij zegt dat hij meerdere championships naar Cleveland wil halen. Dus voorlopig
James verdient veel meer met de commercie dan met basketball. Dus geld zal het probleem niet zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:17 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Maar ik zie James ook niet zo iemand worden die van club moet hoppen om daar het meest te krijgen?
Cleveland en Boston kunnen de Lakers verslaan in een 7 game serie.quote:Op woensdag 5 mei 2010 07:19 schreef Bevin het volgende:
Een team dat de Lakers dit jaar zo hard op hun flikker gaat geven. Zal ie bestaan en wie moet het gaan doen?
Ze staan alweer op winst en nu naar een 2-0 lead.
Het verbeterde Orlando ook.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:33 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Cleveland en Boston kunnen de Lakers verslaan in een 7 game serie.
Momenteel is Orlando zelfs het beste team volgens mij, die hebben de bobcats die veel grote teams problemen gaven toch redelijk eenvoudig weggezet.quote:
Ja inderdaad.. Denk dat niemand verwacht had dat ze zover zouden komen.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:10 schreef ujjain het volgende:
De kans dat de Utah Jazz een top-3 pick zouden krijgen was aan het begin van het seizoen groot, maar nu is de kans dat hun pick top-5 is al niet zo groot meer. (via Knicks)
De kans dat ze #1 halen is 2,2%.
http://espn.go.com/nba/lottery2010/mockdraft
Ik heb geen zin om een tweede first pick in twee jaar te verliezen aan de curse.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:07 schreef Ricard0j het volgende:
Hmm, met heel veel geluk zou de Clippers de first pick kunnen krijgen.
Griffin - Wall [ afbeelding ]
Mooi team om op te bouwen, denk ik.
Geen zorgen, dat kan niet. Daar bestaat een regel over: Geen first picks na elkaar. Orlando was de laatste ergens mid jaren 90.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een tweede first pick in twee jaar te verliezen aan de curse.
Turner of Cousins ja maar niet Wall als je D-Will al hebt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik lees net dat de Jazz de first round pick van de Knicks hebben, geweldig voor dat team natuurlijk. Als ze een top 3 pick krijgen hebben ze een mooie basis met D-will, Boozer, Millsap en ik zou dan kiezen voor Evan Turner, maar John Wall of DaMarcus Cousins is natuurlijk ook goed. Op 18 mei weten we iig hoe de picks verdeeld gaan worden.
quote:
ik doe even meequote:
Mag ik mee?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:44 schreef OMGitsNoelle het volgende:
[..]
ik doe even mee
ik denk dat we dinsdag ochtend meteen Lakers tickets gaan kopen voor de conference finals
Jaloersquote:Op zondag 9 mei 2010 12:44 schreef OMGitsNoelle het volgende:
[..]
ik doe even mee
ik denk dat we dinsdag ochtend meteen Lakers tickets gaan kopen voor de conference finals
Heb je een grote bankrekening?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:44 schreef OMGitsNoelle het volgende:
[..]
ik doe even mee
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een tweede first pick in twee jaar te verliezen aan de curse.
Klopt, meestal aan het eind van de wedstrijd lijken ze wat ingelopen zijn.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:43 schreef Multiply het volgende:
Die vertraging valt wel mee hoor. De wedstrijden beginnen nooit op de tijden die op nba.com staan.
Williams moet Fisher idd killen maar dat betekent nog niet dat de Jazz meekunnen met de Lakers. De Lakers zijn gewoon te groot voor de Jazz. Boozer heeft moeite met de lengte van Gasol en Bynum.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 06:49 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Jammer dat er zoveel sweeps zijn... Minder wedstrijden = minder fun.
Jazz spelen te wisselvallig. Als ze Fisher maar genoeg aanvallen en Deron Williams // Carlos Boozer hun ding laten doen, kunnen ze gemakkelijk mee met de Lakers.
Denk ook dat er een Game 7 komt. Het zou wel mooi zijn als Boston deze series weet te winnen, dan ben ik weer een series dichterbij een mogelijk bezoek aan de NBA Finals in Bostonquote:Op woensdag 12 mei 2010 05:32 schreef Greetings het volgende:
Wow, 32 points blowout. En toch denk ik dat de Cavs terugkomen en in Boston winnen.
Celtics beginnen sowieso uit als ze de conference finals halen. Een eventuele Game 7 tegen Cleveland wordt pas a.s. zondag 16 mei gespeeld. Als Boston morgen wint dan zullen ze wel op de 16e beginnen in Orlando (weet ik niet zeker), als er game 7 komt dan begint de series op de 18e en dan spelen ze op de even dagen (Suns/ Lakers is de 17e, 19e, 21e, 23e en eventueel 25e, 27e en 29e).quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:23 schreef Beauregard het volgende:
Is al bekend wanneer de playoff finals zijn? Ik heb me een breuk gegoogled, maar kan het vreemd genoeg niet vinden.
Ik ben namelijk aan het eind van deze maand in Boston en het zou natuurlijk prachtig zijn als daar op dat moment de Celtics aan het strijden zijn voor de titel.
Een eventuele Game 6 op de 26e als ze a.s zondag al beginnenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:02 schreef Beauregard het volgende:
Merci!
Edit: Ik ben er van 25 t/m 28 mei, dus met een beetje geluk zijn er dan nog games.
Oh nee.
Moeilijk allemaal, zeg.
Het leek alsof hij geen zin had ofzo...quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:22 schreef zeebeschuit het volgende:
http://guyism.com/2010/05/the-lebron-james-fail-photo-essay.html
Zeker kijken vannachtquote:
ESPN HD hier. In NL denk ik op sport1? Anders internet.quote:
Tja het is niet geweldig. Verre van.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:17 schreef BitetheBullet het volgende:
Wat een matige wedstrijd weer
Idd,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:48 schreef popolon het volgende:
James met een dikke tripple double.
Alleen de rest van de Cavs .....Jamison is nog maar een schim van de speler die die ooit was.
Zie Shaq wel eindigen op de bank bij ESPN of TNT als analyst, dat gaf 'ie ooit zelf ook al aan. Lijkt me eigenlijk best grappig.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:58 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Idd,
James en Williams goed vanavond, O'Neal en Varejao kan je met wat goede wil nog redelijk noemen, maar de rest had niet hoeven komen.
Zal Shaq met pensioen gaan of nog een ring gaan chasen voor 2-3 miljoen per jaar?
Suns waren wel imposant tegen de Spurs, gun het Nash nu ook wel een keertje. In het Oosten hoop ik dat Howard wint. Niet weer Paul Pierce.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:52 schreef Levitas het volgende:
Oei oei. Cavs uitgeschakeld. Verwacht dat Lakers nu kampioen wordt
Howard zit in de broekzak bij Sheed, al jaren. Magic zullen met een iets ander gameplan moeten komen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Suns waren wel imposant tegen de Spurs, gun het Nash nu ook wel een keertje. In het Oosten hoop ik dat Howard wint. Niet weer Paul Pierce.
Focking hell, als dat waar zou zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:26 schreef JayJay8 het volgende:
http://www.associatedcont(...)air_with.html?cat=14
![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:33 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Focking hell, als dat waar zou zijn.
Shaq heeft een te grote lul, die pas niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 03:22 schreef Bevin het volgende:
Hahaha en dan wel West he, doe dan meteen Shaq![]()
Zal vast wel ergens een goeie stream zijnquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:07 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Was wel wat ik had verwacht. Orlando moest even de roest er af rennen. Vierde kwart waren ze echt veel beter dan Boston. Heb wel vertrouwen dat het goed komt. Maar Boston is wel sterk zeg, potverdikkeKevin Garnett is wel echt versleten, die man kan amper meer rennen en springen. En het is alsof hij dat zelf weet, want hij is ineens ook niet meer zo vervelend.
Hij is niet meer zo explosief (wat normaal is).quote:Op maandag 17 mei 2010 11:40 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
![]()
Vorige serie tegen de Cavs speelde hij nog als de "oude" KG.
quote:
Huh? het begint nu toch pas?quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:28 schreef Ricard0j het volgende:
Wizards nr 1 pick.
Hmm, hopelijk is dit een beetje ommekeer na dat kut jaar voor hun. Persoonlijk en op sportief gebied dan.
Kunnen ze Arenas nu ook dumpen voor Wall lijkt mij?
Als iemand Arenas nog wilt hebben...quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:28 schreef Ricard0j het volgende:
Wizards nr 1 pick.
Hmm, hopelijk is dit een beetje ommekeer na dat kut jaar voor hun. Persoonlijk en op sportief gebied dan.
De laatste keer dat ze de nr 1. pick hadden, was ook een groot succes.quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:28 schreef Ricard0j het volgende:
Wizards nr 1 pick.
Hahahaha ja Kwame Brownquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze de nr 1. pick hadden, was ook een groot succes.
quote:
Zit er eigenlijk wat goeds aan te komen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze de nr 1. pick hadden, was ook een groot succes.
Demarcus Cousins, Derrick Favorsquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:09 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Evan Turner en vooral John Wall hebben alles in huis om NBA Supersterren te worden
Toch is het voor de Nets natuurlijk een gigantische tegenvaller dat ze slechts de derde pick hebben. De plannen om LeBron te lokken door hem samen te laten spelen met Wall zijn in duigen gevallen, want de kans dat Wall niet als eerste of tweede gedraft wordt lijkt mij zeer klein. Dan kun je dus nog zo veel geld hebben en met je grote bek zeggen dat je voor de playoffs/ titel gaat, maar dan moet je nu toch wel heel creatief gaan worden om dat waar te maken...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:35 schreef Levitas het volgende:
Als ie zo mysterieus antwoordt, MOET ie wel met iets groots komen. Anders is het 1 dikke upset. Geen idee hoe betrouwbaar zo`n kerel is. Veel geld erin gestoken uiteraard, maar loopt een beetje te grappen op een persconferentie...
Nee denk dat meneer Carter nog steeds zijn aandelen heeft (was het 10% ofzo?).quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:27 schreef Dos37 het volgende:
Hoe zit het met de aandelen van Jay-Z die heeft ie opgekocht ofzo
quote:According to Marc Stein of ESPN, Dirk Nowitzki will not take the final year of his contract.
En toch zul je zien dat na de 6-7 echte max players, er nog 3 teams zo stom zijn om ook een max contract aan een mindere speler te geven en dan weer 4 jaar te klagen over cap problemen.quote:Op zondag 23 mei 2010 05:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Hup Dirk, nu die ring gaan halen, ik gun 't je. Wat veel MEGA MEGA free agents deze zomer. Niet te geloven.
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 05:29 schreef popolon het volgende:
Deze is binnen. Nu hopelijk eentje pakken in LA.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 05:29 schreef popolon het volgende:
Deze is binnen. Nu hopelijk eentje pakken in LA.
Een paar miljoen is voor iedereen gewoon veel geldquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:00 schreef DrSmoke het volgende:
Interessant om te zien dat nu Phil Jackson een belangrijke factor is geworden in het spel rondom LeBron James. De keuze tussen het coachen van Kobe of LeBron is een lastige, qua weer moet je natuurlijk lekker in LA blijven, maar hij kan in Chicago en zeker in New Jersey waarschijnlijk een stuk meer verdienen (het blijft me verbazen hoe belangrijk geld toch is voor mensen die die paar miljoen extra eigenlijk niet eens missen). Ben benieuwd...
Belachelijk dat Jackson dit laat opkomen, je zit in de Conf. Finals! Het begon allemaal in 'kamp Jackson'. 't Lijkt me meer een signaal naar de Lakers als in 'wil je mij minder betalen? Kijk eens wat anderen bereid zijn te doen'.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:00 schreef DrSmoke het volgende:
Interessant om te zien dat nu Phil Jackson een belangrijke factor is geworden in het spel rondom LeBron James. De keuze tussen het coachen van Kobe of LeBron is een lastige, qua weer moet je natuurlijk lekker in LA blijven, maar hij kan in Chicago en zeker in New Jersey waarschijnlijk een stuk meer verdienen (het blijft me verbazen hoe belangrijk geld toch is voor mensen die die paar miljoen extra eigenlijk niet eens missen). Ben benieuwd...
Prachtig. Hij speelde al met een gebroken neus, kreeg er nog een paar tikken op en zet 'm weer even recht.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:06 schreef Levitas het volgende:
Nash, de held. Zet z`n neus ff recht, en zegt "kom maar met die vrije worpen". Hehe.
Da's twintig jaar geleden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:49 schreef Multiply het volgende:
Een fan van Detroit die wat zegt over vies spel? Uhm...
Nou, volgens mij wel want hij word er aan alle kanten uitgelopen. Zelfs Dragic laat 'm alle hoeken van het veld zien. Smerige speler geworden zeg, vooral dit seizoen heb ik hem zo vaak tikjes zien uitdelen en spelers express opvangen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:58 schreef popolon het volgende:
Jammer, heeft iemand als Fisher niet nodig.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:31 schreef Reddiablo het volgende:
Alleen daarom al gun ik het Steve Nash. En Grant Hill... lijkt me ook een sympathieke kerel.
Heel was anders dan die blagen als Fisher en Bryant.
Go Suns!
Nu wordt het echt interessant... beide teams hun home games gewonnen, maar wie gaat er onderuit?
Zeker nu dat Frye is gaan scoren, lol
Zie hier toch geen opzet van Fisher.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Prachtig. Hij speelde al met een gebroken neus, kreeg er nog een paar tikken op en zet 'm weer even recht.
[ afbeelding ]
Blauwe ogen, gebroken neus, maakt allemaal niet uit. Wat een held.
Dit was in game 3 trouwens, zie ook de blik van Grant Hill:
Gisteren dus weer.
ach weer ietsje dichter bij game 6quote:Op donderdag 27 mei 2010 04:40 schreef popolon het volgende:
Kendrick werd daar wel om niks 'ejected' zeg.
I supposequote:Op donderdag 27 mei 2010 05:33 schreef popolon het volgende:
Als je er twee op rij verliest en dan thuis 'moet' winnen omdat je niet meer naar Orlando terug wilt. Nou ik weet 't wel.
Vind het geen sympathieke jongens.... en dat geldt ook voor Artest natuurlijk.quote:
Met alleen maar sympathieke jongens win je geen championships.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:58 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Vind het geen sympathieke jongens.... en dat geldt ook voor Artest natuurlijk.
Voor Phil Jackson heb ik wel ontzettend veel respect, maar die heeft al zoveel gewonnen.... laat nu Nash en Hill hun carriere maar glansrijk afsluiten
Wens is de vader van de gedachtequote:Op donderdag 27 mei 2010 05:33 schreef popolon het volgende:
Als je er twee op rij verliest en dan thuis 'moet' winnen omdat je niet meer naar Orlando terug wilt. Nou ik weet 't wel.
Jaaaa, zal dat nooit vergeten - las dat in een boek over de Bulls dacht ik...quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:48 schreef popolon het volgende:
Laimbeer, dat was pas een geweldenaar.De hele league haatte hem in het diepst van hun hart. Nog erger dan Stockton trouwens.
Hoop dat vanavond de Suns eindelijk eens wat kunnen doen in LA, 't is eigenlijk nooit overtuigend als ze uit spelen.
En de Magic kan voor een record gaan: Nog nooit, in de NBA dan, kwam een team terug van een 3-0 achterstand.
Deze knock out was ook wel aardig gisteren:
ey, fingers crossed matequote:Op vrijdag 28 mei 2010 03:56 schreef popolon het volgende:
Maar Laimbeer kon ook incasseren, dat moet dan ook wel.Big men krijgen eigenlijk altijd de meeste klappen en beuken.
Game is snel over zo. 25-41 Lakers.
Denk om de lengte van de lakersquote:Op vrijdag 28 mei 2010 04:01 schreef popolon het volgende:
Mja, Suns spelen teveel set play. Dat kunnen ze niet, ze moeten rennen en vliegen en ik zie die fastbreak bijna niet.
ik zei t toch!quote:
haha wat zeg ik omfg!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 05:38 schreef gnilrednoz het volgende:
nee, die misser van frye was t einde, vrees ik
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 05:36 schreef gnilrednoz het volgende:
Hoe wordt dat eigk bepaald? waar game 7 gespeeld wordt? wie er in het reguliere seizoen hoger eindigt? ofzo?
Je bent wel optimistisch zegquote:Op vrijdag 28 mei 2010 05:41 schreef popolon het volgende:
Ok, mazzeltje, Suns are still alive. Thuis winnen en d'r op en er over. Komt goed
Als t Celtics - Lakers wordt (*klopt af), voor wie ben je dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 05:44 schreef popolon het volgende:
Tja, de finals is Celtics - Lakers. Dat brengt het meeste geld op.
Maar je blijft hopen op een mirakel.
Dacht dat jij een Pistons fan was?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 05:41 schreef popolon het volgende:
Ok, mazzeltje, Suns are still alive. Thuis winnen en d'r op en er over. Komt goed
Als die niet (meer) in de playoffs spelen, kun je natuurlijk wel een andere club het geluk gunnen he. Ik gun het de Suns iig. Goede ploeg, en hebben tot nu toe bewezen weerstand te bieden tegen LA. Ze moeten alleen een keer uit zien te winnenquote:
En?quote:
Nee net nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:45 schreef Reddiablo het volgende:
ik lees ergens dat Kobe out of bounds stond???
Hm toch jammer... heb alleen het eerste kwart gezien en een stukje van het 2e, was moe en het ging bagger dus besloot om te gaan slapen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:07 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind dat ook altijd mooi
Met de Yankees bijvoorbeeld ook.
En de pers ook:quote:Man als ze aan het begin van het seizoen een keer verliezen gaat het halve MLB topic feestend over straat
Boston gaat gewoon keihard verliezenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:00 schreef Fukjoeman het volgende:
Celtics met een beetje pech dus zonder Davis en Wallace vanavond. Wordt een mooi potje
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:40 schreef Multiply het volgende:
Tja, hoop mag je houden natuurlijk.
Wel mooi zeg om te zien hoeveel haat er tegen de Lakers is. Geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |