Morgen toch pas?quote:
Je doet alsof Portland ooit een kans hadquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef zeebeschuit het volgende:
Zo, seizoen is voor mij over.
Tot Oktober!
Alsof Cleveland zonder James ooit kans maaktquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je doet alsof Portland ooit een kans had
Alsof Portland MET Roy een kans maaktquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:40 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Alsof Cleveland zonder James ooit kans maakt
Maar ik zie James ook niet zo iemand worden die van club moet hoppen om daar het meest te krijgen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Alsof Portland MET Roy een kans maakt![]()
Maar je hebt gelijk hoor, zonder James is Cleveland niets, het hele team is om hem heen gebouwd. Gelukkig heeft hij voorlopig geen intenties om weg te gaan, althans hij zegt dat hij meerdere championships naar Cleveland wil halen. Dus voorlopig
James verdient veel meer met de commercie dan met basketball. Dus geld zal het probleem niet zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:17 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Maar ik zie James ook niet zo iemand worden die van club moet hoppen om daar het meest te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |