doe je dat dan als je dronken bent?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:10 schreef Myraela het volgende:
Het valt nog mee dat ik gisterenacht geen rare dingen ofzo heb gedaan.
Was het zo ergquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:10 schreef Myraela het volgende:
Het valt nog mee dat ik gisterenacht geen rare dingen ofzo heb gedaan.
Blijkbaar dus niet.quote:
Ik merkte vanochtend dat het toch stiekem wel veel te veel was.quote:
'dat spul' is?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet.
[..]
Ik merkte vanochtend dat het toch stiekem wel veel te veel was.Ik drink dat spul als limonade.
Ofkeurs, moet nog wat posts halen voor tweede plek.quote:
Hoeveel heb je er dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ofkeurs, moet nog wat posts halen voor tweede plek.
Weet ik veelquote:
Pffff, 200 zei je toch? Want als dat zo is word je nooit 2equote:
Ik begon sowieso een stuk voor de 36k.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pffff, 200 zei je toch? Want als dat zo is word je nooit 2e
Ik stop bij de 20.000 vandaag, mei begin ik met 20kquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik begon sowieso een stuk voor de 36k.
Pisang ambon vooral. Een halve liter. en ik baalde toen de fles leeg was.quote:
Vast lekker geslapenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pisang ambon vooral. Een halve liter. en ik baalde toen de fles leeg was.
En nog 5 shotjes goldstrike, 2 shotjes smirnoff en een wijntje vooraf.
ZO! Dat tikt lekker aanquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pisang ambon vooral. Een halve liter. en ik baalde toen de fles leeg was.
En nog 5 shotjes goldstrike, 2 shotjes smirnoff en een wijntje vooraf.
Heerlijk. Alleen bij een vriendin. En dan ben je niet blij als je wakker word en meteen naar de wc moet rennen.quote:
Nee iddquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heerlijk. Alleen bij een vriendin. En dan ben je niet blij als je wakker word en meteen naar de wc moet rennen.
Waarom dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ik op 25 juni om 22:05 heb
wie heb je toegetakeldquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
hihi Q-day was leuk![]()
Heb nu een gebroken hand
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
hihi Q-day was leuk![]()
Heb nu een gebroken hand
Vorige week was ik al wakker na 3 uurtjes slaap.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heerlijk. Alleen bij een vriendin. En dan ben je niet blij als je wakker word en meteen naar de wc moet rennen.
25 juni 2009 22:05 is mijn registratiedatumquote:
Ooh. Dat stond bij mij op 27k ofzo. Of iets minder.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
25 juni 2009 22:05 is mijn registratiedatumDus ik ben benieuwd wat ik in een jaar heb gepost
Lijkt me wel jaquote:
Moet zeker lukkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
500 post per week dus het moet haalbaar zijn
Ja maar toen heb ik van die datum tot in november maar 2500 posts gemaakt ofzoquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ooh. Dat stond bij mij op 27k ofzo. Of iets minder.
Alcohol is een bitch.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vorige week was ik al wakker na 3 uurtjes slaap.
Zwetend in bed blijven liggen met mijn armen om mijn maag heen
Je hebt geslagen? Of het was gebroken doordat je aangereden werd?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
een schoonmaker reed tegen mij aan en daar was ik het niet mee eens en toen ging het mis
toen zat ik opeens in een politiebusje onderweg naar ziekenhuis
WTF....quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
een schoonmaker reed tegen mij aan en daar was ik het niet mee eens en toen ging het mis
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Klappen uitgedeeldquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt geslagen? Of het was gebroken doordat je aangereden werd?
Ah.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Je moet er nog een.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
Jongens, ik ben weg
Jullie zien me bij de nachtbagger wel weer!
jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah.
Maar je werd bewust aangereden of wat?
Klinkt asociaalquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja
ik hoorde toet, draai om, gast vond dat ik opzij moest en reed tegen me aan. beide knieen kapot dus ging verhaal halen
Tot straksquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
Jongens, ik ben weg
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
Jongens, ik ben weg
Hij baalde denk ik dat ie moest werkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klinkt asociaal. Ongeduldige mensen
.
tbh geen ideequote:Op vrijdag 30 april 2010 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
boksersfractuur
1 van je knokkels weg ?
In ieder geval beterschapquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij baalde denk ik dat ie moest werken
Ik ben nu 3 weke vrij
[..]
tbh geen idee
Ik ga afsluiten typen zuigt nu![]()
troost mij!!!!quote:
Nee dat heb ikquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
boksersfractuur
1 van je knokkels weg ?
Ik heb je gezelschap gehouden in ;t ziekenhuis.quote:
Ik ben tegen voetbal.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben jij niet voor nederland ?
Het is ook schijtvervelend, mijn ringvinger staat nu scheef.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn broertje ook.
Ziet er best maf uit
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben tegen voetbal.
[..]
Het is ook schijtvervelend, mijn ringvinger staat nu scheef.
Intapen en een paar weken niet gebruiken en/of fysio.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn rechterduim is sinds december dik en ik kan hem niet meer zo soepel bewegen.
Volgens de dokter en foto's is hij niet gebroken
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Intapen en een paar weken niet gebruiken en/of fysio.
Wat voor werk doe je ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn !
Da kan ik heel lang niet werken
Ja oke dat zuigt wel. Maar bezoekje aan de fysio is geen idee? Misschien heb je je duim overbelast ofzo, maar dat verklaart niet dat ;ie dik is.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik maak ramen en deuren
Handwerk allemaal
Ik ben tegen een muur aan gelopen vandaar dat hij dik is.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja oke dat zuigt wel. Maar bezoekje aan de fysio is geen idee? Misschien heb je je duim overbelast ofzo, maar dat verklaart niet dat ;ie dik is.
Ja maar zo lang?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben tegen een muur aan gelopen vandaar dat hij dik is.
Wel handig ja, als je er al 5 maanden mee rondlooptquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Als ik weer eens naar de dokter ga laat ik het nogmaals onderzoeken
Geen koninginnedag meerquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Voor mij part is het kerst. Mijn oma is 75 jaar
Allebei dood.quote:
Nee.quote:
Hooikoorts.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:51 schreef Desunoto het volgende:
Ik werd vanochten wakker en ik kon niet stoppen met niezen.En kreeg er zelfs tranen van in m'n ogen.
Ben ik nu allergisch voor mezelf?
Wat niet is kan komen.quote:
Ja, was wel even ruig maar heb het allemaal overleefdquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gisteren nog een beetje goed door gekomen?
Ben 's middags naar het museum plein geweest(zelf de kop nog verbrandquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja, was wel even ruig maar heb het allemaal overleefd
en jij dan? Wilde dag gehad met Maxima en consorten?
Ook veel bier gedronken?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben 's middags naar het museum plein geweest(zelf de kop nog verbrand) en 's avonds hier nog het dorp in gegaan omdat ik het op het museum plein een beetje tegen vond vallen, maar al met al wel vermaakt
Verstandig!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, voor de verandering wel bier gehad maar niet veel
Dat zeker en ik moet straks ook nog werken en om daar nou brak te gaan zijn is ook niet fijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Verstandig!Veel leuker om alle dronken mensen te zien in plaats van er eentje te zijn!
heeyquote:
Dat was het zekerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey
zoo dat was weer koninginnedag
was erg geslaagd
heb voorlopig ook wel genoeg bier gehadquote:
Ik had er nog wel wat meer kunnen hebben maar vind het niet zo lekkerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb voorlopig ook wel genoeg bier gehad
ik zat gewoon volquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had er nog wel wat meer kunnen hebben maar vind het niet zo lekker
Dan moet je overgaan op de vieux-cola, van een collega van mij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zat gewoon vol
was niet eens dronken maar gewoon vol
Neequote:
Leuk he, die mixdrankjesquote:
quote:
zeker meer vieux dan cola zekerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet je overgaan op de vieux-cola, van een collega van mij.
Je kan ook gewoon teruglezen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:11 schreef justmattie het volgende:
Ik weet het alweer iemand vroeg wie er nog wakker was volgens mij
Geen idee, ik zie ;m nooit zuipen. sowieso hebben we op ;t werk alleen bier.quote:
Stoepiequote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:11 schreef justmattie het volgende:
Ik weet het alweer iemand vroeg wie er nog wakker was volgens mij
Had ik daarnet even geen zin inquote:
Sorryquote:
Zoveel zit er toch niet in rode wodka?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Had ik daarnet even geen zin in![]()
Gister even aan de rode wodka R.B gezeten. Die vrouw verdeelde 1 blikje R.B over 3 glazen en dat werd aangevuld met rode wodka, veel te sterk elke keer
Hoezo te veel redbull?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Had ik daarnet even geen zin in![]()
Gister even aan de rode wodka R.B gezeten. Die vrouw verdeelde 1 blikje R.B over 3 glazen en dat werd aangevuld met rode wodka, veel te sterk elke keer
Gelukkig maarquote:
Lees. Te veel rode wodka.quote:
daar kan je nooit teveel van hebbenquote:
Iets van 30-40% of zo? Maar het is gewoon niet te zuipen puur, als het in normale verhouding met R.B is welquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zoveel zit er toch niet in rode wodka?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |