Ja, ik werd er helemaal blij van! Ook leuk dat het vrijwel tegelijk wasquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
@ Em El, ken je Guitar Hero niet?
In de uitgebreide versie zit er een drumstel bij
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je echt in je vrije tijd drumde
Jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, je hebt zelf mijn quote van jou al aangepast?
Snap ikquote:
Dan doe ik de gitaar welquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
Ing, Heer G heeft ook een elektronisch drumstel en dat ziet er ongeveer zo uit
Maar dan groter en uitgebreider. We komen wel een keer op visite, kan je met hem World Touren
quote:
quote:
Ja, lijkt net clown Bassie.quote:
Ik vind de drum ook cool!quote:
Ja dat gaat gewoon gebeuren. Zo kut, want Matthijs is gewoon veel beter en ook veel leuker.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
En Mathijs, zul je zien dat dat Brabantse meisje er nu alsnog uit gaat
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja dat gaat gewoon gebeuren. Zo kut, want Matthijs is gewoon veel beter en ook veel leuker.
Ik dacht ook even whutterdewhut?quote:
Ik wil ookkkkk!quote:
Dan hadden we dat laatst ff moeten doen, had Cat kunnen zingen, jij drummen en ik gitaar.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind de drum ook cool!
mn zusje heeft het ook
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Alain Clark... dat vind ik zo'n soft, nietszeggend iemand.
Meenemen de 15equote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan hadden we dat laatst ff moeten doen, had Cat kunnen zingen, jij drummen en ik gitaar.
Wat zou dat eeeeeenig geweest zijn
wel een lekker dingquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond dat liedje met z'n vader wel leukquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Chocolate Fudge Browniequote:
Ik heb er nog 1, kom maar halenquote:
Jaaaaaaaaaaaaa!~quote:
He, je bent er weer. Hoi Erikquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Een vriesvakje in elk geval wel hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:04 schreef Goodbye het volgende:
Hebben ze een vriezer in het Landalhuisje Greys?
Weer iets voor op het lijstje, danquote:
Klopt, maar toch word ik er niet bijzonder warm van (van zijn muziek, iets meer van zijn uiterlijk, alleen ook niet enorm).quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vond dat liedje met z'n vader wel leuk![]()
En de muziek die hij nu maakt is beter dan dat eerste kleine hitje van hem![]()
Ja, we moeten nu toch de belangrijke zaken even regelen hoorquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is x factor toch eigenlijk ook een lang uitgerekt programma. Ik word zo moe van die reclames en helemaal in deresult show
.
*schuift B&J naar boven op het lijstjequote:Op vrijdag 30 april 2010 23:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, we moeten nu toch de belangrijke zaken even regelen hoor
Geen idee. Hier thuis hebben we eerst ranking the stars gekeken, en daarna x factor aangezet en dan kan je alles doorspoelen (op de opneemmachinequote:Op vrijdag 30 april 2010 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveelste blok is dit, minimaal 6 of 7?
Waar woon jij nu thuis bij paps en mams of in een studentenhuis?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Hier thuis hebben we eerst ranking the stars gekeken, en daarna x factor aangezet en dan kan je alles doorspoelen (op de opneemmachine) en halverwege de tv-kantine waren we weer bij
.
ja, mee eensquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Danielle moet er uit. Vind ik. 13-in-een-dozijntje.
Thuis bij paps en mams.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar woon jij nu thuis bij paps en mams of in een studentenhuis?
Krijg het niet verzonnen en vraag het me af
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Crap, straks gaat Sarina eruit!
. Want ik heb zo'n gevoel dat men voor Kelvin gaat
. Terwijl ik die niet zo leuk meer vind.
Liefs uit Londen. Maar alleen blof mag dat doen vind ik. Geloofde er bij Kelvin niets van.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:21 schreef Goodbye het volgende:
Kelvin mag weg!
Heb zijn optreden vanavond niet gezien, trouwens.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
En wat een afgrijselijk onflatteus rokje/jurkje.
Echt hequote:Op vrijdag 30 april 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
Ah thnx van Nosyquote:
Vooral met die schoenen er ook onder!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
Lalalala vingers in oren lalalalala ik hoor niks lalalalaquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ach als Sarina weg moet, dan iig van Kelvin verliezen en niet doosje Danielle.
Maar je leest welquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lalalala vingers in oren lalalalala ik hoor niks lalalala
Dit was zo waarquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Staceys instinct. Dat wordt een jongen.
quote:
Ik vind Stacey sowieso een stom kindquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en als ze een meid kiest, is het alleen als het uit het eigen team is
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Stacey sowieso een stom kind. Haar liedjeskeuze voor haar kandidaten vind ik vaak slecht, haar commentaar ook
.
Ze is er niet op vooruit gegaan nee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Stacey sowieso een stom kind. Haar liedjeskeuze voor haar kandidaten vind ik vaak slecht, haar commentaar ook
.
Welterustren piscesquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga nog even in bed tv kijken.
Trusten voor straks wappertjes!![]()
Ik ben heul niet wegquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:14 schreef Adelante het volgende:
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 #3
001 (013) 05900 DeLuna
002 (028) 05373 DevilsWhore
003 (004) 04756 Greys
004 (007) 04502 Dirkh
005 (006) 04388 WillFerrell
006 (003) 03975 Zeroku
007 (015) 03612 mstr
008 (024) 03562 tombolafan
009 (189) 03362 Japsnars
010 (012) 03325 Samzz
ESF doe netjes mee in de toplijstjes
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:18 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb niet over jullie gedroomdGestoord.
Ik moet ook echt een leven er bij gaan zoeken.
quote:
Je gaat boodschappen doenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
Oh over + gesproken, de +12 is er vandaag weer
Hier is het wel zwaar bewolkt, droog en beetje benauwd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ole en Dirk, jullie nog zon?
Hier plenst het.
Is MegaMindy Catje nog goed thuis gekomen vannacht?
quote:
Dan kom je daar lekker nat aan, vind ie vast wel leukquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, alleen pak ik ws een andere winkel, maar het plenst zo lekker.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan kom je daar lekker nat aan, vind ie vast wel leuk+12nogwat
Die doe je dan wapperend los in de winkel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ik vraag het me af, het is immers ook weer dikke winterjas+sjaal temperatuur, dus mwah
Het is hier druilerig naar weerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ole en Dirk, jullie nog zon?
Hier plenst het.
Des te meer genieten van de rust op deze druilerige ochtendquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
Dat hebbie hé met koninginnedag; drukte
Ik droom heul vaak niet over FOK! hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:18 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb niet over jullie gedroomdGestoord.
Ik moet ook echt een leven er bij gaan zoeken.
Jij hebt al een vrouw, dus zeur nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:53 schreef Dirkh het volgende:
Vrouwen willen stoere man Vroeger was ik ook een stoere man, nu ben ik een wapperende twijfelnicht.
Straks drink ik nog koffie met melk.
Goedemorgen!quote:
Winkelze!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik ben weer off, winkelen met zusje
Ben je chagrijnig?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga lekker niks doen vandaag.
Oh en mn poes word 1 vandaag
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt al een vrouw, dus zeur niet
Twijfel je?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:53 schreef Dirkh het volgende:
Vrouwen willen stoere man Vroeger was ik ook een stoere man, nu ben ik een wapperende twijfelnicht.
Straks drink ik nog koffie met melk.
Nu je het zegt, mijn kater wordt vandaag 16quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga lekker niks doen vandaag.
Oh en mn poes word 1 vandaag
Oude sleutelsquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:43 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben even AFK er moet geshopt wordenDingen met een stekker.
Is het bij jou ook zulk druilerig weer?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Haai, paaisies!
Oh nou dat wordt het hier vanmiddag ook zegt menquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:07 schreef Cat22 het volgende:
Murning!
Hier is het straaaaalende zon. Dus ik heb meteen een machine vol wintertruien aangezet.
Tis wel kkkkoud buiten.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:07 schreef Cat22 het volgende:
Murning!
Hier is het straaaaalende zon. Dus ik heb meteen een machine vol wintertruien aangezet.
Tis wel kkkkoud buiten.
*stuurt een beetje zon door*quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nou dat wordt het hier vanmiddag ook zegt men
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nou dat wordt het hier vanmiddag ook zegt men
Een föhn?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:43 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben even AFK er moet geshopt wordenDingen met een stekker.
Ik dacht aan een krultang.quote:
Neh een TV maar dan een 102 cmquote:
Hier was het net ook gekkenwerk, en zo te zien klaart het op, en waait het mooiere weer jouw kant op.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier komt het met bakken uit de lucht en ik moet zo naar een reunie
Blueray?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh een TV maar dan een 102 cmEn een blueray setje
Nu ga ik ze ff ophalen, moest ff ruimte maken in de auto
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hier was het net ook gekkenwerk, en zo te zien klaart het op, en waait het mooiere weer jouw kant op.
Ook wel es lekker dan; beetje tv kijken, borreltje erbij, Mips op schootquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga denk ik heul niks doen vanavond. Vrienden proberen me wel over te halen, maar ben al vanaf woensdagavond op pad (ff snel paar keer naar huis geweest voor Mips) dus vind het wel lekker nu ECHT even thuis te zijn
Geen draadjes?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:43 schreef Ml-etje het volgende:
Nice Dirkh! Geen draadjes meer![]()
Ben net even groente wezen halen pfff rijen dik mensen
Blu Ray?quote:
Hmm ik geef de hoop op op iets wat op HC lijkt zonder bossen draad..quote:
Oh het kan (deels) wel, maar bluray heeft er niks mee te maken. Das de kleur van het lasertje wat het schijfje leest. IN je bluray-spelert dus. Verder om het beeld van het schijfje van de spelert naar de TV te krijgen heb je nog gewoon een kabel (minstens) nodigquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ik geef de hoop op op iets wat op HC lijkt zonder bossen draad..
met je lief
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh het kan (deels) wel, maar bluray heeft er niks mee te maken. Das de kleur van het lasertje wat het schijfje leest. IN je bluray-spelert dus. Verder om het beeld van het schijfje van de spelert naar de TV te krijgen heb je nog gewoon een kabel (minstens) nodig
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh, je kan wel al draadloze speakerts hebben. Maar das vrij prijzig en volgens mij nog best storingsgevoelig.
Draadloos beeld kan in theorie ook al, en er word volgens mij wel aan een wireless HDMI-standaard gewerkt (HDMI is kabeltje / aansluitmethode voor bluray / HD beelden) maar dat is ook nog niet vrij verkrijgbaar (of ook tegen heul veul geld).
En dan moet je nog draadloze stroom
Hebtie nog een fysiek toetsenbordje of moet je dan op het tutskrien tiepen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:08 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond ook heerlijk niets doen
En vanmiddag even voor een andere telefoon kijken
Ik denk dat ik deze wil:
[ afbeelding ]
Die is erg mooiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:08 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond ook heerlijk niets doen
En vanmiddag even voor een andere telefoon kijken
Ik denk dat ik deze wil:
[ afbeelding ]
Ja op het tutskrien. Maar mijn zus zegt dat het haar erg goed bevalt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebtie nog een fysiek toetsenbordje of moet je dan op het tutskrien tiepen?
En hij krijgt een 8.9 op Kieskeurigquote:
Ik vond het echt onwijs irritant en onhandig. En tis niet zo'n groot scherm natuurlijk, dus dan lijkt 't mij nog wat onhandiger.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja op het tutskrien. Maar mijn zus zegt dat het haar erg goed bevalt.
Dus dat hoop ik dan maar
[..]
En hij krijgt een 8.9 op Kieskeurig
Meedoen, me aanbidden, allebei. Kies maar.quote:
Herinneringen aan mijn eerste stage.quote:
I'm a laaaaaaaadyquote:
Die optie zou eerder als warning op een mannen telefoon moeten zittenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hey, wat is er nou niet geweldig aan nu kunnen uitrekenen wanneer je in 2033 ongesteld bent!
Hijs leuk!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
De kersen uit het molenraam vissen.
Nemen jullie allemaal een kijke in mijn topic?
Moet haast wel gezien de aantallen van yvonne en staticquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
I'm a laaaaaaaady
Weet jij trouwens of die maandlijsten met aantallen posts ook de posts achter de schermen meetellen?
Dat zal toch haast wel? Anders kom ik echt nooit aan die aantallen volgens mij
Tellen meequote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
I'm a laaaaaaaady
Weet jij trouwens of die maandlijsten met aantallen posts ook de posts achter de schermen meetellen?
Dat zal toch haast wel? Anders kom ik echt nooit aan die aantallen volgens mij
Een soort 'Red Alert'quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die optie zou eerder als warning op een mannen telefoon moeten zitten
Ik twijfel ook nog echt enorm. Eigenlijk wil ik een touchscreen waar je een stylus bij kunt gebruiken, dat lijkt me alweer handiger smsen bv. Maar dat kan op een hoop weer nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond het echt onwijs irritant en onhandig. En tis niet zo'n groot scherm natuurlijk, dus dan lijkt 't mij nog wat onhandiger.
Maar kan per toestel verschillen wellicht.
Ga je er ook internet op nemen?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een soort 'Red Alert'
RED ALERT
RED, als in rood! bawghahwhahha![]()
Van bloed !![]()
![]()
![]()
Wat ben ik toch grappig
Het hoost hier al de hele dag, met bakken uit de luchtquote:
maar als je touchscreen hebt met stylus dan tiept het ECHT heel langzaam als je verder geen fysiek toetsenbord hebt. En volgens mij is de iPhone verder nog een van de weinig toestellen die met vingeraanraking wel gewoon lekker werken. Maar das dan ook voornamelijk door het idioot grote scherm, wat deze alweer niet heeftquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog echt enorm. Eigenlijk wil ik een touchscreen waar je een stylus bij kunt gebruiken, dat lijkt me alweer handiger smsen bv. Maar dat kan op een hoop weer niet![]()
En ik lees overal dat de Twitter widget van Samsung het niet doet. Wat héb je er dan aan?
Nou ja, misschien ga ik vanmiddag ook gewoon nog wel ff niet voor een telefoon. Want ik ben er eigenlijk alweer klaar mee, ik twijfel veel te veelEn ik denk dat ik er wel internet bij neem. Mjah, of niet ook misschien. Ook daar ben ik nog niet uit.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog echt enorm. Eigenlijk wil ik een touchscreen waar je een stylus bij kunt gebruiken, dat lijkt me alweer handiger smsen bv. Maar dat kan op een hoop weer niet![]()
En ik lees overal dat de Twitter widget van Samsung het niet doet. Wat héb je er dan aan?
Nou ja, misschien ga ik vanmiddag ook gewoon nog wel ff niet voor een telefoon. Want ik ben er eigenlijk alweer klaar mee, ik twijfel veel te veelEn ik denk dat ik er wel internet bij neem. Mjah, of niet ook misschien. Ook daar ben ik nog niet uit.
En welke zei hij er niet bij, onze nep Italiaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vandaag is rooooooooood,
de kleur van jouw lippen
plaatje!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het hoost hier al de hele dag, met bakken uit de lucht
Ligt Dirk op die zon ja? In zijn Speedo?
Een eigen besturingssysteem van Samsung.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar als je touchscreen hebt met stylus dan tiept het ECHT heel langzaam als je verder geen fysiek toetsenbord hebt. En volgens mij is de iPhone verder nog een van de weinig toestellen die met vingeraanraking wel gewoon lekker werken. Maar das dan ook voornamelijk door het idioot grote scherm, wat deze alweer niet heeft![]()
En als je internet hebt kan je vast wel een andere Twitter app downloaden. En sowieso is ESF straks klaar en dan heul dat Twitter ook, of ga je je eigen Twitter weer tot leven wekken![]()
Welk systeem zit er op? Windows Mobile? Of Android ofzo?
Het is duidelijker als er een soort van knopje uitspringt. Als een soort tampon, zeg maar. Da's pas een goede reminder.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een soort 'Red Alert'
RED ALERT
RED, als in rood! bawghahwhahha![]()
Van bloed !![]()
![]()
![]()
Wat ben ik toch grappig
Zou dat ook weer typisch vrouw zijn, dat niet kunnen kiezen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
de reden dat ik ook nog niets nieuws heb
Er heeft ooit een foto hier gestaan van Dirkh in zijn zwembroek. Zal ik hem even voor je opzoeken?quote:
Ik was er dus in 5 minuten mee klaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
de reden dat ik ook nog niets nieuws heb
Oh nou dan moet ik het zoeken zat zijn.quote:
OMGquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is duidelijker als er een soort van knopje uitspringt. Als een soort tampon, zeg maar. Da's pas een goede reminder.
Of! Of! Of! Een laaaaydee phone met een maandverband- of tampon houder!![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is duidelijker als er een soort van knopje uitspringt. Als een soort tampon, zeg maar. Da's pas een goede reminder.
Of! Of! Of! Een laaaaydee phone met een maandverband- of tampon houder!![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Er heeft ooit een foto hier gestaan van Dirkh in zijn zwembroek. Zal ik hem even voor je opzoeken?
[SC 32] Waar Dirkh het zweet op zijn voorhoofd heeft staan..quote:
Dan heeft hij nu vast Nokwanda billen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het hoost hier al de hele dag, met bakken uit de lucht
Ligt Dirk op die zon ja? In zijn Speedo?
Ah heb de tattoo ook gespotquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
[SC 32] Waar Dirkh het zweet op zijn voorhoofd heeft staan..
En dan op de eerste blz. Yvonne heeft hem daar gequote uit het topic van er voor
Ja maar dan zou ik bv de Samsung Corby TXT moeten nemen, daar zit nog een uitschuifbaar qwerty toetsenbordje onder. Maar die vind ik weer niet mooiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm ik zou, maar das persoonlijk, geen telefoon met alleen touch nemen als het scherm dusdanig klein is als bij die.
Zeker als je er nog niet aan gewend bent
Een man met tattoos, maak me gek!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
[SC 32] Waar Dirkh het zweet op zijn voorhoofd heeft staan..
En dan op de eerste blz. Yvonne heeft hem daar gequote uit het topic van er voor
Nee, ik wist uit mijn hoofd dat het een TT was met 'zweet op het voorhoofd' en da's makkelijk zoeken dan met Control Fquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus je hebt 'm ook gewoon gebookmarked staan hé Greys![]()
Maar ik mag verlengen, dan is ie toch gewoon gratis?quote:Oh en hier kan je overigens duidelijk zien wat dat toestel zowel los als met abo kost: http://tweakers.net/pricewatch/250567/samsung-diva-s7070-wit.html
Deze?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan zou ik bv de Samsung Corby TXT moeten nemen, daar zit nog een uitschuifbaar qwerty toetsenbordje onder. Maar die vind ik weer niet mooi
Ligt eraan wat voor abo je hebt, hoe lang je verlengt en wat het toestel los kost. Maar aangezien het niet zo'n dure is zal het heus wel graties zijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik wist uit mijn hoofd dat het een TT was met 'zweet op het voorhoofd' en da's makkelijk zoeken dan met Control F![]()
[..]
Maar ik mag verlengen, dan is ie toch gewoon gratis?
Ja, alleen hadden ze die in de winkel alleen helemaal in het zwart, dus zonder dat rood, en dan vind ik hem weer een bietje saaiquote:
Ik vind Samsungs een te moeilijk menu hebben, totaal geen logicaquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, alleen hadden ze die in de winkel alleen helemaal in het zwart, dus zonder dat rood, en dan vind ik hem weer een bietje saaiDa's dus het stomme van mij, ik val voor dat uiterlijk van die witte en laat me daar dus helemaal door misleiden
Mjah dat heb je al snel met die OS'en die door fabrikanten zelf geklust zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind Samsungs een te moeilijk menu hebben, totaal geen logica
Ik had altijd Nokia. Toen liet ik me inpakken door een roze Sony Ericsson. Een SPIJT van zegquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind Samsungs een te moeilijk menu hebben, totaal geen logica
Hoe denk je dat tutskrien werkt? Met de magnetische impulsjes van de aanraking van je VINGER. Dus vergeet tikken met lange nagels dan maarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had altijd Nokia. Toen liet ik me inpakken door een roze Sony Ericsson. Een SPIJT van zeg
Echt, hij smst kut door te vlak liggende toetsjes die je dus met een béétje lange nagels al niet meer goed kunt indrukken. En over onlogisch menu gesproken... de map 'Bestandsbeheer' dus met je foto's enzo staat ingedeeld onder... jawel... de agenda en de wekkers! Hoezo, logisch?
Mag ik Ellen's nummer?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:49 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
SonyEricsson(omdat 50% Zweeds en ik ook)
Dat dusquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had altijd Nokia. Toen liet ik me inpakken door een roze Sony Ericsson. Een SPIJT van zeg
Echt, hij smst kut door te vlak liggende toetsjes die je dus met een béétje lange nagels al niet meer goed kunt indrukken. En over onlogisch menu gesproken... de map 'Bestandsbeheer' dus met je foto's enzo staat ingedeeld onder... jawel... de agenda en de wekkers! Hoezo, logisch?
quote:
Zijkant duimquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat tutskrien werkt? Met de magnetische impulsjes van de aanraking van je VINGER. Dus vergeet tikken met lange nagels dan maar
Er schijnen ook stylusjes te bestaan die dan weer speciaal zijn voor die niet-drukgevoelige tutskriens.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat tutskrien werkt? Met de magnetische impulsjes van de aanraking van je VINGER. Dus vergeet tikken met lange nagels dan maar
Hoe lang duurt het wel niet voor je 1 sms heb getikt met alleen de zijkant van je duimquote:
T9 en hoe groot denk je dat mijn duim is?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het wel niet voor je 1 sms heb getikt met alleen de zijkant van je duim![]()
En dan laten we even buiten beschouwing dat dat oppervlak wss veul te groot is dus je dan wss meerdere 'knopjes' tegelijk indrukt
Maar das helemaal ellende en duurt eeuwig. Echt lettertje voor lettertje alles stuk voor stuk aantikken met die stylus. Niet vast terwijl je de ene letter intikt een andere vinger al boven de volgende letter hebben hangenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Er schijnen ook stylusjes te bestaan die dan weer speciaal zijn voor die niet-drukgevoelige tutskriens.
Kan prima, even een paar dagen wennen en je vliegt eroverheenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
T9 en hoe groot denk je dat mijn duim is?
Ik hoor wel eens keisnel *tiktiktiktik* naast me op het werk en dan zit mijn collega te smsen met stylus. Gaat echt rap hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar das helemaal ellende en duurt eeuwig. Echt lettertje voor lettertje alles stuk voor stuk aantikken met die stylus. Niet vast terwijl je de ene letter intikt een andere vinger al boven de volgende letter hebben hangen
Wat heb jij voor telefoon?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan prima, even een paar dagen wennen en je vliegt eroverheen
Dat is dan geen drukgevoelig aanraakscherm, maar zo'n ding wat ook met een stylus werkt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan prima, even een paar dagen wennen en je vliegt eroverheen
Greys = vrouw.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is dan geen drukgevoelig aanraakscherm, maar zo'n ding wat ook met een stylus werkt.
En wellicht vind jij het wel heerlijk werken hoor Greys![]()
Ik snap alleen niet zo dat je het zo stom vond dat je voor die SE was gevallen omdattie zo leuk roze was, en nu roep je weer dat je deze eigenlijk alleen zo kopen omdat het er zo leuk uitziet
Ja maar nu is er een verschil, namelijk dat ik wel degelijk twijfelquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is dan geen drukgevoelig aanraakscherm, maar zo'n ding wat ook met een stylus werkt.
En wellicht vind jij het wel heerlijk werken hoor Greys![]()
Ik snap alleen niet zo dat je het zo stom vond dat je voor die SE was gevallen omdattie zo leuk roze was, en nu roep je weer dat je deze eigenlijk alleen zo kopen omdat het er zo leuk uitziet
Nokia N97quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
En werkt dat dus niet met stylus Pisces? Gewoon alleen met vingerdruk?
*pinkt een traantje weg*quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar nu is er een verschil, namelijk dat ik wel degelijk twijfelDat merk je toch?
Nu ben ik me er meer van bewust dat het ook om de functionaliteit gaat. Be proud!![]()
Jeetje Greys wat liiiieefff!!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens keisnel *tiktiktiktik* naast me op het werk en dan zit mijn collega te smsen met stylus. Gaat echt rap hoor![]()
Maar ach, ik hoef er toch maar een jaar mee te doen moet ik maar denken. Als het echt niets is dan is het jammer. Mijn zussie belde vanmorgen nog dat ze helemaal gelukkig is met die Corby, ook een vrij klein touchscreen. En ik had op een andere site weer allejezus drukke gekleurde jackets voor dat ding gevonden en ik had er zes naar haar laten sturen, Oilily achtig met allemaal van die printjes, en nu is ze helemaal blij
Dan zou ik een kleiner scherm nemenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me wel af hoe vaak ik dat internet zou gebruiken. Volgens mij hooguit eens per week ofzo
Oeh die is ook mooi functioneel ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nokia N97
[ afbeelding ]
Toetsenbord was ik zó blij mee en in werkelijkheid vlieg ik over het scherm met m'n vingers (en ik heb geen mini handjes en ook lange nagels) T9Doe bijna alles op het scherm qua typwerk
Moest alleen een paar dagen wennen om bv de blz.telling op Fok aan te prikken, maar wat Ml-etje zegt; hoekje duim/vinger
quote:
Ook wel zelf weer opgeruimd?quote:
Jij ook al!? Ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij ook al!? Ik ook!![]()
Ik heb tompoucen gekocht. Try and top that!
Nou, ik heb nu wel honger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |