quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:38 schreef Dirkh het volgende:
Mijn favo zonnebrilzomersgevoelfoto
[ afbeelding ]
Nee, die is nietquote:
Zeg luister eens ff knaas, ik help jou de hele tijd in ESF/NSF en nu laat je me binnen een paar minuten donderen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
AKA je post suf en je ziet er uit als een kind?
Die boebiesfluntitchick is lekker.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
Erik; is dat die BOOBIIESSSSSSSSSS chick?
Ik dacht dat je zo'n mooi blondje van RTL 4 Nieuws bedoelde
Zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, die is niet![]()
[..]
Zeg luister eens ff knaas, ik help jou de hele tijd in ESF/NSF en nu laat je me binnen een paar minuten donderen.
Geen ideequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
Erik; is dat die BOOBIIESSSSSSSSSS chick?
Eva Jinek is van het NOS journaal.quote:Ik dacht dat je zo'n mooi blondje van RTL 4 Nieuws bedoelde
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:43 schreef Maes het volgende:
Ik moet nog met het hondje lopen. De man met de kuup heeft een terugslag en ligt al te bed.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Eva Jinek is van het NOS journaal.
quote:
Hij is gewoon bezopen? Of heb ik een ernstig verhaal gemist en krijg ik weer allerlei boze PM's?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:43 schreef Maes het volgende:
Ik moet nog met het hondje lopen. De man met de kuup heeft een terugslag en ligt al te bed.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
Die foto met bier in de sneeuw.
Ik ben die strontsneeuw wel echt mega zat nu en er komt weer meer
Zo noemt ie het zelf, zijn hoofd danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Succes met het laatste rondje MaesDe kuup
Ik kende het nog niet
quote:
Ik had hem met vlagje, waar dan ook gestoken, nog nèt wat meer sekseh gevonden.quote:
quote:
Ik ook! En ik weet niet eens hoe greys praatquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
En altijd als jij het woord 'sekseh' post kan ik je het bijna horen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |