echt waar? Ow dat wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zijn bijna alle nummers van Borsato covers van Italiaanse nummers.
Uberhaupt, Henk-Janquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:52 schreef TheVulture het volgende:
En dan durft zo'n Henk-Jan Smits te zeggen dat er geen kwaliteit zit in deze X-Factor... Jaap zingt Wesley driedubbeldwars naar huis
Nou, eigenlijk denk ik dat Jaap gewoon een blijver is en dat hij het ook zou hebben gered zonder X-factor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:52 schreef D. het volgende:
Over een paar maanden hoor je niets meer van Jaap
O ja?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kan hij weinig aan doen. Een vergroeiing in zijn rug...
Zal wel Engelstalig liedje zijnquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ok, ben ook benieuwd naar haar nl
oh.. wist ik niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kan hij weinig aan doen. Een vergroeiing in zijn rug...
Da's alleen bij zijn eerste liedjes zo... de latere nummers zijn wel origineel...quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
van de eerste paar albums wel iddquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan nietquote:
justin bieber?quote:
goeie vraag... leek net of het jasje niet paste..quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
Waarom doen ze iemand zonder nek een jasje aan met zulke brede schouders?
Ik ben helemaal geen fan, ik vind hem vreselijk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's alleen bij zijn eerste liedjes zo... de latere nummers zijn wel origineel...
En Borsato blijft de grootste vaderlandse artiest van de laatste 20 jaar
Dat 'denkt' mens ieder jaar weer, maar tot nu toe zijn er nog geen blijvers geweestquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk denk ik dat Jaap gewoon een blijver is en dat hij het ook zou hebben gered zonder X-factor.
Ik hoop het niet.quote:
Esmeequote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
http://itunes.apple.com/n(...)e-single/id368745189
de single van alle xfa kandidaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |