abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 30 april 2010 @ 19:58:35 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_80881228
o god ( ) ik gooide m dicht.

hier weer verder dan!
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:01:04 #2
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_80881303
Ja! Dus toch!
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:01:30 #3
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_80881313
God zij geprezen! De doek is er weer bij!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:05:14 #4
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_80881411
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:01 schreef Basboussa het volgende:
Nou maak je er zelf dus "een ding" van, een afzetten, Stil verzet. Dat is wat ik dus tegen heb op openbare uitingen van geloof. Als jij dat draagt omdat je zélf denkt dat het onderdeel is van je geloof vind ik het wat anders. Maar een hoofddoek als een soort hanekam vind ik lastiger,.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:06:09 #5
45621 Suzanna
Mama van...
pi_80881444
Hanekam? Bedoel je als een soort mode-item buurvrouw?
pi_80881498
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:06 schreef Suzanna het volgende:
Eerder een kijk-mij-eens-anders-zijn, gok ik.
  † In Memoriam † vrijdag 30 april 2010 @ 20:07:56 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_80881504
waar halen jullie nou zo snel een doek vandaan
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:08:37 #8
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_80881530
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:07 schreef lady-wrb het volgende:
waar halen jullie nou zo snel een doek vandaan
Basboussa dus.
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 20:09:00 #9
5428 crew  miss_sly
pi_80881539
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:01 schreef Basboussa het volgende:
Nou ja, in dit geval haalde je hem er zelf bij, toch?

Ik ben het er wel mee eens dat geloof een privé aangelegenheid is. Hier in Amsterdam zijn iig een aantal supermarkten en de winkels in het ventrum altijd open, gelukkig. Ik heb namelijk geen enkel probleem met winkelen op zondag. Iemand die dat niet wil moet dat vooral neit doen. En dat geldt voor meer dingen, zoals anti-conceptie, vlees eten, varkensvlees eten, abortus, euthanasie, seks buiten het huwelijk; allemaal prima als je dat zelf neit wil, maar dring het een ander niet op.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:09:12 #10
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_80881543
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:06 schreef Suzanna het volgende:
nee, als een soort afzetten tegen. De maatschappij. De hoofddoek als statement. provoceren ofzo. ik vind dat echt een verschil met: dat wil ik graag dragen omdat het voor mij bij mijn geloofsbeleven hoort.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:09:50 #11
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_80881568
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:44 schreef moussy het volgende:
Ik snap dat hele hoofddoekgedoe ook helemaal niet, als je een geloof hebt is dat toch iets voor jezelf, dan hoef je toch niet meteen een lap om je hoofd te knopen.
Mijn intentie is dan ook niet om mijn geloof om mijn hoofd te knopen... Ik draag de hoofddoek als symbool voor het feit dat ik als vrouw graag op mijn kunnen en persoon beoordeeld zou willen worden, niet op mijn uiterlijk. Ben niet gediend van flirten, seksuele avances of discriminatie vanwege leeftijd, schoonheid, ras, gender etc. Volgens mij denken veel vrouwen hetzelfde, en dit is mijn middel, mijn religieuze middel, om deze boodschap uit te dragen... Denk dan ook niet dat een willekeurige man nou opeens ontzettend op mijn haar zou geilen bijvoorbeeld...
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:13:36 #12
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_80881671
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ben het er wel mee eens dat geloof een privé aangelegenheid is. Hier in Amsterdam zijn iig een aantal supermarkten en de winkels in het ventrum altijd open, gelukkig. Ik heb namelijk geen enkel probleem met winkelen op zondag. Iemand die dat niet wil moet dat vooral neit doen. En dat geldt voor meer dingen, zoals anti-conceptie, vlees eten, varkensvlees eten, abortus, euthanasie, seks buiten het huwelijk; allemaal prima als je dat zelf neit wil, maar dring het een ander niet op.
Psies, ik ben een groot voorstander van abortus, euthanasie, homohuwelijk, whatever. Ik vind dat die mogelijkheden er zouden moeten zijn, mits het allemaal een beetje redelijk is natuurlijk, om iedereen de ruimte te geven om gelukkig te worden/zijn.
pi_80881745
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:09 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Mijn intentie is dan ook niet om mijn geloof om mijn hoofd te knopen... Ik draag de hoofddoek als symbool voor het feit dat ik als vrouw graag op mijn kunnen en persoon beoordeeld zou willen worden, niet op mijn uiterlijk. Ben niet gediend van flirten, seksuele avances of discriminatie vanwege leeftijd, schoonheid, ras, gender etc. Volgens mij denken veel vrouwen hetzelfde, en dit is mijn middel, mijn religieuze middel, om deze boodschap uit te dragen... Denk dan ook niet dat een willekeurige man nou opeens ontzettend op mijn haar zou geilen bijvoorbeeld...
De eerste de beste man die bij mij seksuele avances maakt (vriendlief daargelaten) bind ik zelf een doek voor. Nee zonder dolle, ik heb daar een mond voor gekregen, om dat soort zaken niet te laten voorkomen...
Magoe, laten we het doekje lekker het doekje laten Daar ging de discussie niet over...

Overigens voorkom je natuurlijk geen discriminatie op ras, geslacht en geloof door een hofddoek om te knopen, maar dat terzijde
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:17:01 #14
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_80881779
Daarom begrijp ik het hele concept van het langs de deur gaan van Jehova's ook niet eigenlijk. Hoe vaak zal het nou gebeuren dat er iemand zegt: "Nou, dat is toevallig! Ik zat er net aan te denken om Jehova's getuige te worden." De meeste mensen zitten er toch gewoon niet op te wachten.

Ik probeer mijn overtuigingen niet aan anderen op te dringen. Dat geldt voor zowel het vegetariër zijn als het paganist zijn. Sterker nog, ik ben hier in huis zelfs de enige die deze overtuigingen aanhangt. Ik geloof ook niet dat ik er meer of minder gelukkig van zou worden als ze het wel zouden overnemen.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 20:18:01 #15
5428 crew  miss_sly
pi_80881818
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:13 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Psies, ik ben een groot voorstander van abortus, euthanasie, homohuwelijk, whatever. Ik vind dat die mogelijkheden er zouden moeten zijn, mits het allemaal een beetje redelijk is natuurlijk, om iedereen de ruimte te geven om gelukkig te worden/zijn.
Maar wie bepaalt wat een beetje redelijk is? Wat in jouw ogen niet redelijk is, is dat in de ogen van een ander wel. En dat is dus prima, maar hou dan voor jezelf die regels aan en dring ze een ander niet op.

En dat vind ik dan wel een probleem van bijvoorbeeld Jehova's getuigen. En ook daarom vind ik bijzonder onderwijs onnodig. Geloof geef je thuis aan je kinderen mee, dat hoeft niet gesubsibieerd en hoort m.i. niet bij de vorming van kinderen door derden.

Oveirgens ben ik zelfs van mening dat je kinderen geen geloof moet meegeven, maar dat ze daarin zelf een vrije keus moeten kunnen maken als ze ouder zijn, neit gehinderd door wat hun door hun ouders is opgelegd (zoals een doop, communie, etc) door de opvoeding.
  † In Memoriam † vrijdag 30 april 2010 @ 20:19:13 #16
37843 lady-wrb
kortaf
pi_80881853
quote:

[..]

nou sorry hoor, maar dat vind ik zo'n onzin.
ik heb in een laboratorium gewerkt en ik droeg werkkleding (labjas) en ik werd door een gedeelte van het mannelijk fabriekspersoneel (sterker nog, het waren juist de allochtonen) zowel verbaal als lichamelijk lastig gevallen.
ik heb toen besloten om als het dan te sexy voor hen was om een labjas te dragen, dezelfde fabrieksoveral te gaan dragen als de werknemers in de fabriek.
de handtastelijkheden en de verbale intimidatie gingen gewoon door.

ik had dus volgens jou een hoofddoek moeten dragen om er vanaf te komen en om serieus genomen te worden?
dat had ik eerder moeten weten!
pi_80881897
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar wie bepaalt wat een beetje redelijk is? Wat in jouw ogen niet redelijk is, is dat in de ogen van een ander wel. En dat is dus prima, maar hou dan voor jezelf die regels aan en dring ze een ander niet op.

En dat vind ik dan wel een probleem van bijvoorbeeld Jehova's getuigen. En ook daarom vind ik bijzonder onderwijs onnodig. Geloof geef je thuis aan je kinderen mee, dat hoeft niet gesubsibieerd en hoort m.i. niet bij de vorming van kinderen door derden.

Oveirgens ben ik zelfs van mening dat je kinderen geen geloof moet meegeven, maar dat ze daarin zelf een vrije keus moeten kunnen maken als ze ouder zijn, neit gehinderd door wat hun door hun ouders is opgelegd (zoals een doop, communie, etc) door de opvoeding.

Helemaal mee eens, vooral ook het laatste.
(Daaraan toevoegend dat ik me niet alleen erger aan Jehova´s maar aan welk geloof dan ook dat aan de deur komt/je op straat aanspreekt/ met een bus op het station gaat staan/ posters ophangt...)
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:20:57 #18
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_80881898
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:15 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

De eerste de beste man die bij mij seksuele avances maakt (vriendlief daargelaten) bind ik zelf een doek voor. Nee zonder dolle, ik heb daar een mond voor gekregen, om dat soort zaken niet te laten voorkomen...
Magoe, laten we het doekje lekker het doekje laten Daar ging de discussie niet over...

Overigens voorkom je natuurlijk geen discriminatie op ras, geslacht en geloof door een hofddoek om te knopen, maar dat terzijde

Ben ik met je eens, maar het staat voor mij persoonlijk hier symbool voor Dat het niet altijd zo uitwerkt in de praktijk, ach, maar hem afdoen omdat iemand anders denkt dat ik daarom onderdrukt ben, minder lol in het leven heb, of dat het misstaat in het straatbeeld, dat niet . En het is natuurlijk niet alleen narigheid, je maakt er ook leuke dingen mee mee. Sowieso is dit Canada, en daar zijn dit soort onderwerpen gewoon veel minder een issue. Wij hebben dan ook geen Geert of ander persoon, die zijn/haar ideeen hierover continu ventileert.
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:23:16 #19
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_80881968
quote:

[..]

Ik bedoelde in redelijk, alles wat 'normale' mensen redelijk vinden. Geen weduwenverbrandingen en dat soort zaken. Bloed, doodslag... Zoiets...
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:24:18 #20
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_80882001
quote:

[..]

Ik vind dat je met deze uitspraak juist mannen niet op hun kunnen en persoon beoordeelt. Net alsof mannen niet in staat zijn om vrouwen op hun kunnen en persoon te beoordelen als ze geen hoofddoekje dragen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:26:16 #21
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_80882069
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:19 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik had dus volgens jou een hoofddoek moeten dragen om er vanaf te komen en om serieus genomen te worden?
dat had ik eerder moeten weten!
Ik zei dat dit mijn (religieus geinspireerde) middel was, en ik suggereer nergens dat dit nou de oplossing is voor elke vrouw in elke situatie.
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:27:37 #22
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_80882111
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:24 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik vind dat je met deze uitspraak juist mannen niet op hun kunnen en persoon beoordeelt. Net alsof mannen niet in staat zijn om vrouwen op hun kunnen en persoon te beoordelen als ze geen hoofddoekje dragen.
Mannen hebben ook kledingvoorschriften, hoor! En ja, met dezelfde intentie cv
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:28:25 #23
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_80882134
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:17 schreef She-Wolf het volgende:
Daarom begrijp ik het hele concept van het langs de deur gaan van Jehova's ook niet eigenlijk. Hoe vaak zal het nou gebeuren dat er iemand zegt: "Nou, dat is toevallig! Ik zat er net aan te denken om Jehova's getuige te worden." De meeste mensen zitten er toch gewoon niet op te wachten.

Ik probeer mijn overtuigingen niet aan anderen op te dringen. Dat geldt voor zowel het vegetariër zijn als het paganist zijn. Sterker nog, ik ben hier in huis zelfs de enige die deze overtuigingen aanhangt. Ik geloof ook niet dat ik er meer of minder gelukkig van zou worden als ze het wel zouden overnemen.
Ja, of je treft familie van mij. Mijn opa heeft ze ooit eens binnengehaald op een zondagmiddag, en ze gelijk voor de volgende zondag ook weer uitgenodigd, gewoon omdat ie het kon .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 20:29:17 #24
5428 crew  miss_sly
pi_80882155
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:27 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Mannen hebben ook kledingvoorschriften, hoor! En ja, met dezelfde intentie cv
Ow, daar ben ik best benieuwd naar, eigenlijk. Het is mij nooit opgevallen, maar ik weet ook niet waar ik op moet letten.
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:29:51 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_80882179
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:28 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, of je treft familie van mij. Mijn opa heeft ze ooit eens binnengehaald op een zondagmiddag, en ze gelijk voor de volgende zondag ook weer uitgenodigd, gewoon omdat ie het kon .
*proest*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_80882259
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, daar ben ik best benieuwd naar, eigenlijk. Het is mij nooit opgevallen, maar ik weet ook niet waar ik op moet letten.
Bontkraagjes, om de vrouwen op een afstand te houden, en grote gouden kettingen om eventuele aanhankelijke ladies aan een lantaarnpaal te binden, jeweettog?

(glapje)
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:33:41 #27
14746 k_i_m
pi_80882324
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:29 schreef E.T. het volgende:

[..]

*proest*
En ze kwamen ook he? .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:36:15 #28
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_80882443
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Alles bedekt van onder knieen tot boven de navel, en niet strak, zodat het 'zaakje' of het afgetrainde lichaam niet te zien is. Daarnaast is zijde verboden en ook goud.
pi_80882449
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:28 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Schitterende actie
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:38:01 #30
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_80882515
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:31 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

Bontkraagjes, om de vrouwen op een afstand te houden, en grote gouden kettingen om eventuele aanhankelijke ladies aan een lantaarnpaal te binden, jeweettog?

(glapje)
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee ..... hehehe.... Kan je ze de volgende keer vertellen...
pi_80882664
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:38 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeeeeeeeeeee ..... hehehe.... Kan je ze de volgende keer vertellen...
dus das allemaal nep
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:45:29 #32
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_80882862
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:41 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

dus das allemaal nep
't mag niet... Maar weten zij veel.... Zelfs het fake mag niet, maar de gemiddelde bontkragenjongen weet waarschijnlijk minder van islam dan de gemiddelde Nederlander. Maar schreeuwt er desalniettemin wel veel harder om...
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:47:49 #33
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_80882969
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:41 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

dus das allemaal nep
goudkleurig

Op "onze" school zitten ook Jehova's getuigen. nou hebben ze vorige week herdenking gehad bij het monument. Dan schrijven alle kinderen van groep 7 en 8 een gedicht over de tweede wereldoorlog. Behalve dit meisje, die schreef een gedicht over de lente. Waarom ze daar dan niet aan mee mogen doen?

Van andere feesten en verjaardagen weet ik, vanwege dat in de bijbel staat dat alle feesten eindigden in een bloedbad (als ik het wel heb) En langs de deuren is omdat ze geloven dat zij als enige terug mogen komen in het aards paradijs en dus mensen willen overhalen zodat die ook terug mogen komen.
nou ja, zal wel de beste bedoeling zijn, ik erger me gek. Arme kinders ook. Moeilijk hoor, je beslist zoveel voor je kind z'n leven.
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 20:51:11 #34
5428 crew  miss_sly
pi_80883083
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:36 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Alles bedekt van onder knieen tot boven de navel, en niet strak, zodat het 'zaakje' of het afgetrainde lichaam niet te zien is. Daarnaast is zijde verboden en ook goud.
ah, ok, vandaar ook de jelaba (schrijf je dat zo?).

Maar goed, dan nog vind ik het persoonlijk nogal onzinnig. Ik vind dat mensen op hun persoon moeten worden beoordeeld, en dat zulke kledingvoorschriften daarvoor neit nodig zouden moeten zijn. Ik weet wel dat dat nog helemaal niet soepel loopt, maar we moeten die ongelijkheid imo ook niet in stand houden door bijvoorbeeld zulke kledingvoorschriften.
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:51:13 #35
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80883084
Ik ga naar bed. Ik ben moe.
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:52:07 #36
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_80883114
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

goudkleurig

Op "onze" school zitten ook Jehova's getuigen. nou hebben ze vorige week herdenking gehad bij het monument. Dan schrijven alle kinderen van groep 7 en 8 een gedicht over de tweede wereldoorlog. Behalve dit meisje, die schreef een gedicht over de lente. Waarom ze daar dan niet aan mee mogen doen?

Van andere feesten en verjaardagen weet ik, vanwege dat in de bijbel staat dat alle feesten eindigden in een bloedbad (als ik het wel heb) En langs de deuren is omdat ze geloven dat zij als enige terug mogen komen in het aards paradijs en dus mensen willen overhalen zodat die ook terug mogen komen.
nou ja, zal wel de beste bedoeling zijn, ik erger me gek. Arme kinders ook. Moeilijk hoor, je beslist zoveel voor je kind z'n leven.
Ik vind/vond dat toch erg lastig met de Jehova's, ik had een Jehova vriendin, maar toen ze eenmaal getrouwd was is het helemaal doodgebloed. Dan gaan ze toch zo op in hun gemeenschap, dat er voor buitenstaanders weinig/geen ruimte meer is. Ik kreeg haar nieuwe nummer niet, haar nieuwe adres niet etc.etc. Maar volgens mij vallen de Jehova's vanwege deze redenen toch ook onder sekte, en niet regulier geloof? Iemand?
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:54:57 #37
14746 k_i_m
pi_80883227
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

goudkleurig

Ja, zielig man, nooit je eigen verjaardag vieren .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:56:47 #38
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_80883307
Nou, ik heb wel collega's gehad die Jehova's getuige waren. Op zich waren die helemaal niet zo gesloten, had ik het idee.

Een vriend van mij vroeger, zijn ouders waren wel Jehova's getuige en hij niet (meer). eerst was hij punker, daarna skinhead. Gevalletje identiteitscrisis in het afzetten tegen Die werd echt shunned door de gehele gemeenschap. Hij had dan nog wel contact met z'n ouders, maar die konden het ook maar moeilijk verkroppen.
  vrijdag 30 april 2010 @ 20:58:36 #39
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_80883385
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ah, ok, vandaar ook de jelaba (schrijf je dat zo?).

Maar goed, dan nog vind ik het persoonlijk nogal onzinnig. Ik vind dat mensen op hun persoon moeten worden beoordeeld, en dat zulke kledingvoorschriften daarvoor neit nodig zouden moeten zijn. Ik weet wel dat dat nog helemaal niet soepel loopt, maar we moeten die ongelijkheid imo ook niet in stand houden door bijvoorbeeld zulke kledingvoorschriften.
Jelaba is overigens puur cultureel, maar ik begrijp je redenering ergens wel, maar omdat het voor mij toch echt wel om geloof gaat (en mijn redenen komen overeen met de religieuze argumenten), is het voor mij wel belangrijk. Maar daar jij niet gelooft en ik wel, kan ik je moeilijk of wel niet overtuigen van mijn ideeen hierover. En dat hoeft ook helemaal niet, en dat hoeft verder goed contact met een anders- of niet-gelovige van mijn kant dus ook echt niet tegen te staan.

En dat vind ik zo jammer, om weer terug te komen op de seculiere samenleving, dat die vrijheid mij (en dat van Sikh mannen, orthodoxe joodse vrouwen, keppeltjes dragende mannen ed) dus afgenomen zou kunnen worden. Ik ben dan ook niet voor een samenleving waar hoofddoeken verplicht zijn, zoals Saudi Arabie, Iran, Sudan ed.
pi_80883497
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:56 schreef She-Wolf het volgende:
Nou, ik heb wel collega's gehad die Jehova's getuige waren. Op zich waren die helemaal niet zo gesloten, had ik het idee.

Een vriend van mij vroeger, zijn ouders waren wel Jehova's getuige en hij niet (meer). eerst was hij punker, daarna skinhead. Gevalletje identiteitscrisis in het afzetten tegen Die werd echt shunned door de gehele gemeenschap. Hij had dan nog wel contact met z'n ouders, maar die konden het ook maar moeilijk verkroppen.
Ik heb wel eens een mooie film gezien hierover, Uitgesloten, terug te vinden via uitzendinggemist. Over een jongen die in een punkwereldje terechtkwam. en ja, van het een kwam het ander. Erg boeiende en mooie film! (met Egbert Jan Weber en Michiel Huisman )
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:02:20 #41
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_80883549
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 21:01 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een mooie film gezien hierover, Uitgesloten, terug te vinden via uitzendinggemist. Over een jongen die in een punkwereldje terechtkwam. en ja, van het een kwam het ander. Erg boeiende en mooie film! (met Egbert Jan Weber en Michiel Huisman )
Ja, die film heb ik ook gezien. Toen moest ik ook aan hem denken, hoe bizar dat eigenlijk is.
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:02:42 #42
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_80883563
quote:

[..]

Is dat ook niet een boek?
pi_80883731
Kan wel zijn, ik ken alleen de film
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:14:27 #44
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_80884070
quote:

[..]

Michiel Huisman.
De meeste NL films ken ik wel want ik kijk die graag, maar deze?
Ik heb geen idee welke het is.
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:34:01 #45
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_80884908
Mag ik nog even blij komen doen over rommelmarkt-aanwinsten? Vond het in eerste instantie best tegenvallen, maar uiteindelijk hebben we aan het einde van de dag alsnog een enórme berg hippe dingetjes

Mijn állermooiste aanwinst is toch wel een heel duidelijk boekje met simpele uitleg over hoe je kleding moet maken, dus met dingen als 'hoe werkt een naaimachine' en 'hoe werk je met patronen' enzo Blij mee, want dat wil ik al tijden leren, maar ik weet niet zo goed waar te beginnen.. Nu dus maar eens op jacht naar hippe stofjes!
3!
pi_80886967
ja hallo
On zeh laptop
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:22:04 #47
37150 livelink
pi_80886999
Hoi TF. Is het uiteindelijk een wat mindere kutdag geworden?
pi_80887040
Ik kreeg migraine
Maar we hebben kuikentjes te logeren en dat is tof
On zeh laptop
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:25:58 #49
37150 livelink
pi_80887166
Ach hemel, TF
Maar kuikentjes maken natuurlijk nog wel iets goed natuurlijk
pi_80887206
Ik ben leuk geslaagd op de vrijmarkt :

1 blokkenkar van Eichorn, nog nieuw!
1 houten trein met blokjes erop met dieren enzo
1 stapeltoren van Lego Primo
1 bal / rammelding-iets van Ambitoys (I loooove Ambitoys)
1 stapeltoren van Chicco

En ik was voor dat alles maar liefst 10 euro kwijt
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_80887216
Nja we zijn toch wel ff wezen luchten, heb niet meer op de rommelmarkt gestruind want schuin naar beneden kijken ging niet zo lekk0r
On zeh laptop
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:31:58 #52
95408 Incantrix
pi_80887406
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:27 schreef McLaura het volgende:
Ik ben leuk geslaagd op de vrijmarkt :

1 blokkenkar van Eichorn, nog nieuw!
1 houten trein met blokjes erop met dieren enzo
1 stapeltoren van Lego Primo
1 bal / rammelding-iets van Ambitoys (I loooove Ambitoys)
1 stapeltoren van Chicco

En ik was voor dat alles maar liefst 10 euro kwijt
Wat hip!! Ambitoys Wat grappig, ik google het en kom meteen een speelgoedauto tegen die mijn broertje vroeger had. Heb 'm zien staan op een retro-speelgoedwebshop en zit er al maanden op te azen, maar ik vind de verzendkosten zo hoog..

Ik zal maar geen lijst maken van wat wij allemaal hebben gekocht
3!
pi_80887491
Basboussa, ik las laatst een verhaal over een Nederlandse meid die Moslima was geworden en al jaren geen hooffdoek meer draagt omdat ze niet vindt dat ze dat nodig heeft als 'symbool'. Het verhaal werd afgesloten met de opmerking dat als de 'kopvoddentax' ooit zou worden ingevoerd, ze hem per direct weer zou gaan dragen.

Het was sowieso een mooi verhaal, omdat zij zich inzet voor contact tussen Nederlandse vrouwen en Moslima's, maar die opmerking vond ik sterk!

Ik heb overigens 10 jaar gewerkt met jongeren, in een niet heel goed bekend staande wijk in Leeuwarden. Daardoor heb ik veel culturen leren kennen (en hun eten, jammie!) en vooral dat voor vriendschap en goed contact geen jelaba in de weg staat. Vroegâh was het not-done om als Katholiek met Gereformeerden om te gaan (bij wijze van spreken), het wordt tijd dat het ook normaal wordt om als Moslima met Christenen om te gaan. Of met gelooflozen als ikzelf.

Anyway, mij maakt het niet uit of mijn vriendinnen jelaba's dragen of rastavlechten, het gaat om de persoon. Toevallig heb ik een hele bijzondere vriendin die Koerdisch is, en Moslima. Ze 'mag' alleen van haar vader geen hoofddoek dragen. Ook hij gelooft dat je geloof in je hart zit, en niet in je uiterlijk.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_80887511
Incantrix, toch niet toevallig de gele taxi met daktoeter hè
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:44:27 #55
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_80887890
Basboussa misschienw eet jij daar wel antwoord op.

Mijn tante is moslima geworden al jaren, en vriendinnetje van vroeger haar moeder kende haar wist in eerste instantie niet dat een tante van mij was. Die dacht dat het een gewone van oorsprong opgevoedde moslima was.
Echter brak zij ineens met heel de familie, en dochterlief die geen hoofddoekje wou dragen en een nederlandse vriend had werd verstoten van de familie heeft dat te maken met dat mijn oom berbers was en die dus veel strenger zijn?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:48:48 #56
95408 Incantrix
pi_80888076
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:34 schreef McLaura het volgende:
Incantrix, toch niet toevallig de gele taxi met daktoeter hè

De auto van dit plaatje dus. Heb er vandaag nog naar uitgekeken, maar niet gevonden helaas..
3!
pi_80888237
Die heeft Thijsje
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:05:59 #58
95408 Incantrix
pi_80888723
Oh! Leuk!!

Stef krijgt 'm vast ook nog wel (vroeg of laat kan ik de verleiding tóch niet weerstaan )!

Pfff, zo hee, dat ene wijntje hakt er wel in zeg En gelukkig zit mijn lief ook gewoon letterlijk te pitten achter zijn laptop.. Jaja, onze vrijdagavonden zijn er echt een stuk avontuurlijker op geworden
3!
pi_80888779
Jawel, dat komt goed Inc! Ik ben zelf - bij deze - ook op zoek naar een Taxi voor Stef, en een vriendin van me ook (die heb ik net even gebeld).
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:10:15 #60
95408 Incantrix
pi_80888893
Oh echt? Wat superlief! Je bent een schat!

Zal ik dan nu mijn aangeschoten aars eens naar bed bewegen? My God, gaan jullie ook altijd zo raaskallen van één f*cking wijntje??
3!
pi_80888966
Och, een schat.... niet zo zeer..... ik vind het heerlijk om ergens naar op zoek te zijn en het dan (uiteindelijk) te vinden. Mijn eigen 'taxi' kwam ik toevallig tegen bij de kringloop... wie weet die van jou ook!
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:14:27 #62
95408 Incantrix
pi_80889080
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:11 schreef McLaura het volgende:
Och, een schat.... niet zo zeer..... ik vind het heerlijk om ergens naar op zoek te zijn en het dan (uiteindelijk) te vinden. Mijn eigen 'taxi' kwam ik toevallig tegen bij de kringloop... wie weet die van jou ook!
Dan vind ik je nog stééds lief

En dan nu: welterusten!

/out
3!
pi_80889175
Trusten!
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:55:40 #64
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80890901
Trusten
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:18:28 #65
593 sjak
Juffie Bloem
pi_80891685
trusten.
Lekker douchen!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 09:16:53 #66
1762 YPPY
Yppiaans
pi_80895570
Goedemorgen! Slapen jullie allemaal nog? Wij zijn al weer uren op. De planten doen het echt goed op die regenbui van eergisteravond.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_80895608
Om 7u maar naar beneden gegaan om nog wat te slapen zonder P. te ambeteren .Fijn, zo'n verkoudheid. En nu voel ik me nog groggy Maar ondertussen dus al helemaal wakker
  zaterdag 1 mei 2010 @ 09:25:01 #68
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80895641
Hoezo regenbui van gisteravond? Het regent nu nog steeds
  zaterdag 1 mei 2010 @ 09:44:56 #69
45621 Suzanna
Mama van...
pi_80895796
.Het was zelfs 'eergisteravond' TF .... Hier regent het ook nog steeds.
  † In Memoriam † zaterdag 1 mei 2010 @ 10:01:51 #70
7074 moussy
kuttekop
pi_80895972
Hier miezert het
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_80896206
Nog droog hier, maar volgens buienradar niet lang meer.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:25:56 #72
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_80896319
Argh, te vroeg gejuicht gisteren, mijn arm begint inmiddels behoorlijk rood en blauw te worden...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:46:59 #73
14746 k_i_m
pi_80896655
Hier is het buiten net zo donker als binnen met de gordijnen dicht .
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † zaterdag 1 mei 2010 @ 10:48:49 #74
7074 moussy
kuttekop
pi_80896679
Ik heb de verwarming ook maar ff aan gezet, tis kil in huis, gewoon effies, omdat het kan
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:49:50 #75
14746 k_i_m
pi_80896691
En ik wilde nog wel naar de kinderboerderij fietsen .
In my life
Why do I smile
  Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 13:15:19 #76
5428 crew  miss_sly
pi_80899943
wij zijn net al op kraamvisite geweest een klein hummeltje, 9 dagen oud zoo lief!
pi_80900320
Hier voor Kim puzzels gescoord. En voor Tyler een tractor trein, vormendingauto en kiepwagen. Het was best frisjes met hier en daar wat regen.
Nu regent het heeel veel.
pi_80901772
Aww Sly ga je d'r van rammelen?
Wij gingen gistermiddag om vier uur nog even de stad in. Het meeste was al weg natuurlijk, maar toen spotte ik een leuk speeltafeltje. Zo'n kinderding waarvan het tafelblad verdeeld is in allemaal dingetjes met lichtjes en geluid en beweging en beestjes en spiegeltjes. Lekker hysterisch en best leuk. Ik moest alleen even door een groepje bezopen mannen ellebogen, maar dat was het ook waard want eentje riep gelijk "twintig cent!" Dat zijn nog eens koopjes
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80901811
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:31 schreef Incantrix het volgende:

Ik zal maar geen lijst maken van wat wij allemaal hebben gekocht
Jawel doe es! Ik vind het leuk om ieders aanwinsten te lezen!

Oja voor dat boomhuis, rode fietsje en dat Fisher Price schooltje waar ik eerder hier foto van poste was ik totaal 12 euro kwijt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80901843
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 14:32 schreef innepin het volgende:
Aww Sly ga je d'r van rammelen?
Wij gingen gistermiddag om vier uur nog even de stad in. Het meeste was al weg natuurlijk, maar toen spotte ik een leuk speeltafeltje. Zo'n kinderding waarvan het tafelblad verdeeld is in allemaal dingetjes met lichtjes en geluid en beweging en beestjes en spiegeltjes. Lekker hysterisch en best leuk. Ik moest alleen even door een groepje bezopen mannen ellebogen, maar dat was het ook waard want eentje riep gelijk "twintig cent!" Dat zijn nog eens koopjes

Jij wint met HET koopje van de dag hoor! Dat is nog eens een leuk prijsje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80901964
Hihi ja ik gok dat ie eerder op de dag nog voor een paar euro wegging, maar ze stonden daar met zes man flink bier te drinken en waren al redelijk ver heen.
pi_80902107
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 14:39 schreef innepin het volgende:
Hihi ja ik gok dat ie eerder op de dag nog voor een paar euro wegging, maar ze stonden daar met zes man flink bier te drinken en waren al redelijk ver heen.
Daar zou ik misschien juist om die reden ook wel hebben gevraagd wat iets koste als ik wat leuks zag, net zoals ik bij kleine kinderen op kleedje zonder ouders heel vaak voor maar een paar centen goed kan slagen
pi_80905878
hullo

Wat leuk; jullie koopjes

Wij hebben helemaal niets meegekregen van koninginnedag. Gisteren in Toverland geweest. De hele dag een zonnetje en geen regen.
Vandaag ook een prachtige dag met veel zon. Trampoline opgezet (wat een werk) en hele dag in tuin gehangen.
Wel weer (of nog steeds) een zieke baby
pi_80905979
Innepin, wat een goede score!
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 14:44 schreef Poppejans het volgende:
Daar zou ik misschien juist om die reden ook wel hebben gevraagd wat iets koste als ik wat leuks zag, net zoals ik bij kleine kinderen op kleedje zonder ouders heel vaak voor maar een paar centen goed kan slagen
Ik ben echt een softie. Bij elk kindje heb ik of betaald wat ze vroegen of meer.
1 meiske was zo schattig, ehm 50 cent eh nee 5 cent eh nee 6 cent.
Heb toch gewoon 50 cent gegeven.
En heel goed geslaagd!

Leuk miss, zo'n klein hummeltje knuffelen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 1 mei 2010 @ 17:17:09 #85
37150 livelink
pi_80906206
Ik had al begrepen dat het in Limburg mooi weer was geweest, Lily. Wat een mazzel! Bij ons was er zoveel georganiseerd voor het hele weekend en het is tot nog toe allemaal letterlijk in het water gevallen. Zo jammer.
pi_80906274
Ja, inderdaad erg jammer voor de festiviteiten rond Koninginnedag
  zaterdag 1 mei 2010 @ 18:06:06 #87
14746 k_i_m
pi_80907701
Kan ik ook mezelf achter het behang plakken zodat ik geen last meer heb van andere mensen? .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 1 mei 2010 @ 18:10:45 #88
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_80907846
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:06 schreef k_i_m het volgende:
Kan ik ook mezelf achter het behang plakken zodat ik geen last meer heb van andere mensen? .
Need a hand?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 18:14:06 #89
14746 k_i_m
pi_80907940
pffff, ik sta echt op het punt om "even een pakje sigaretten te gaan halen" .
In my life
Why do I smile
pi_80908841
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 17:10 schreef oeke het volgende:
Innepin, wat een goede score!
[..]

Ik ben echt een softie. Bij elk kindje heb ik of betaald wat ze vroegen of meer.
1 meiske was zo schattig, ehm 50 cent eh nee 5 cent eh nee 6 cent.
Heb toch gewoon 50 cent gegeven.
En heel goed geslaagd!

Wat heb je allemaal gekocht?

Dagje pretpark is ook altijd leuk Lily! best een leuk idee om dat op een feestdag te doen
  zaterdag 1 mei 2010 @ 18:47:54 #91
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80908923
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:14 schreef k_i_m het volgende:
Niet doen, hooguit om ff te luchten *aai*
  zaterdag 1 mei 2010 @ 18:55:28 #92
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_80909133
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:14 schreef k_i_m het volgende:
Een stukkie lopen kan dan vast geen kwaad, maar geen rare dingen uithalen hoor.
pi_80909200
Er zat net een wesp bij ons op de badkamer tegen het raam. Echt monsterlijk!
Hij/zij was 6 cm groot

Het raam was daar dicht. Waar komt dat beest vandaan? Nog nooit zo'n grote gezien...
pi_80909348
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:57 schreef lily het volgende:
Er zat net een wesp bij ons op de badkamer tegen het raam. Echt monsterlijk!
Hij/zij was 6 cm groot

Het raam was daar dicht. Waar komt dat beest vandaan? Nog nooit zo'n grote gezien...
Hopelijk geen nest bij de dakgoot of ergens anders dichtbij jullie huis en gewoon een ''verdwaalde'' wesp... iew!
pi_80909544
Ik zie al vaker de laatste tijd wespen aan de achterkant van het huis. Dit was vast hun koningin dat kan niet anders. Wat een joekel..
Maar hoe ze in de dichte badkamer terecht kwam (misschien het luchtrooster)
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:19:49 #96
14746 k_i_m
pi_80909822
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:55 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Een stukkie lopen kan dan vast geen kwaad, maar geen rare dingen uithalen hoor.
Ik ben alleen, dus ik kan niet lopen. Maar het gaat wel weer hoor, het . kind . ligt al in bed .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:34:25 #97
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_80910272
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:19 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik ben alleen, dus ik kan niet lopen. Maar het gaat wel weer hoor, het . kind . ligt al in bed .
One of those days. ik droom altijd van kloosters en retraîte dan. En je ook nog lullig voelen voor over de rooie gaan. Heb ik dan hè. goed. Bakkie thee stukkie bonbonblok komkommer?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:37:19 #98
14746 k_i_m
pi_80910362
Ik voel mij nog nergens lullig eigenlijk.
In my life
Why do I smile
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:40:23 #99
95408 Incantrix
pi_80910473
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 14:33 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Jawel doe es! Ik vind het leuk om ieders aanwinsten te lezen!

Oja voor dat boomhuis, rode fietsje en dat Fisher Price schooltje waar ik eerder hier foto van poste was ik totaal 12 euro kwijt
Even de quote erbij, zodat de rest jóu de schuld kan geven, haha

Pfff, nou, komt 'ie:

Een Elmo en een Koekiemonster-knuffeltje
Een Liber Amicorum
Een boek met allemaal oude kinderversjes en rijmpjes
Een boek 'do fish drink water?' waarin allerlei van dat soort vragen worden beantwoord
Een boek met de basics van zelf kleding maken
Een hysterisch boek met zelfmaak kinderkleding (met patronen) uit de late 70's (briljánte kleertjes! )
Een boekje over visagie in andere landen/tijden (beroepsdeformatie)
Een boek over doe-het-zelven voor vrouwen
Een houten boekje met kinderliedjes
Een rammeldingetje met zonnetjes die om elkaar heendraaien
Twee tuimelaars
Een bijtring
Een knutselblok van Maja de Bij
Twee (voor)leesboekjes van Sesamstraat
Een houten doosje met beestjes erop
Vier broekjes
Een blouse-je
Een romper
Een paar (twee of drie) shirtjes
Een pet
Een zonnehoedje
Een fietsstoeltje
Een bosje speelgoedsleutels
Een Nijntje tv-muziekdoos-ding
Een vlieg-knuffeltje met allerlei stofjes en vormpjes en geluidjes

Ik gelóóf dat dit het is. Totaal waren we ¤ 52,= kwijt

Ow, en we gaan eten. Tot zo!
3!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:41:11 #100
14746 k_i_m
pi_80910498
Maar ik was vanmiddag wel bijna een moord begaan toen ik even in slaap was gevallen in de slaapkamer . en ik geluiden uit het washok hoorde komen, terwijl mijn wederhelft binnen "lekker zat te internetten". Toen ik vroeg of hij wist waar zijn kind uithing werd ik eerst vreemd aangekeken want hij dacht dat ze wel bij mij zou zitten dan.

En op dat punt wilde ik hem eigenlijk al doodmaken.

Toen bleek dat ze de twee kattenbakken omgekieperd had over de hele vloer en daar gezellig tussen de keutels zat te spelen moest hij voor me wegrennen .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:45:43 #101
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_80910647
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:37 schreef k_i_m het volgende:
Ik voel mij nog nergens lullig eigenlijk.
Ah! je doet het beter dan ik!

Dat verhaal over die kattenbakken!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:48:29 #102
14746 k_i_m
pi_80910738
Het he-le huis onder de kattenbak steentjes . En ik had juist geklaagd dat ie dit merk niet meer mag nemen omdat het van die kleine stuivende rotsteentjes zijn .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:49:39 #103
14746 k_i_m
pi_80910766
Moet ik 9 maanden lang als een of andere bange poeperd uit de buurt blijven van wat ook maar op een korreltje lijkt, laat die vent van mij zijn kind gewoon de bak leegvreten als ze twee jaar is.

Ik denk dat ik zo een beschuitje in zijn bed ga kruimelen.
In my life
Why do I smile
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:49:44 #104
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_80910768
Oh fuck. dus alles nog stoffig ook
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:50:46 #105
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80910801
Gatver Kim wat goor
  Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 19:59:58 #106
5428 crew  miss_sly
pi_80911040
Kim, wat vies

Incantrix indrukwekkende lijst, goed gescoord dus

innepin, natuuriljk rammel ik niet van zo'n heel lief klein meisje met van die hele lieve babygeluidjes en -geurtjes
pi_80911787
Oh Kim de stoom zou me uit mn oren komen zeg, bah! om dat soort dingen kan ik echt janken van woede

Waaah wat veel leuks Inca! Gaaf ook dat je leuke kleertjes gevonden hebt, die koop ik ook graag tweedehands maar gister niks gevonden.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:12:25 #108
95408 Incantrix
pi_80915240
Miss, best wel inderdaad, echt heel leuk! Ook wel grappig: mijn ouders zijn ook nooit zo van de rommelmarkt, maar die zijn nog even meegelopen naar de vrijmarkt bij hun om de hoek en ze vonden het vervolgens zó leuk dat ze me 's-avonds nog een mailtje stuurden over hoe gezellig het wel niet was

Poppejans, haha, goed he? Vond het best indrukwekkend Owja, was nog een wekker vergeten trouwens. Lief vond 'm cool, maar nu mag 'ie niet op de slaapkamer, want ik weet zeker dat ik dan van tijdbommen ga dromen En kleertjes tweedehands is fijn inderdaad! Vond het nog wel tegenvallen hoor, we hadden eigenlijk wel meer verwacht. Eigenlijk waren er nauwelijks jongenskleren en de dingen die we vonden in maat 80 en 86 waren dan meestal legergroen en met zo'n camo-print ofzo. Gelukkig wel één wijde pijpenbroekje gevonden

Kim, gatver, wat ranzig!
3!
  † In Memoriam † zaterdag 1 mei 2010 @ 22:19:46 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_80915472
Ik heb helemaal geen leuke dingen gevonden op de markt hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80917000
Logisch dat je relde Moussy.

Ik heb ook nog gereld tegen een vrouw van rond de 60 dat wel.
Die liep Kim keihard omver, keek niet op of om. Vond ik (en Kim) niet zo leuk. Ik schreeuwde best hard volgens mn moeder. Mn zusje deed gezellig mee.
  † In Memoriam † zaterdag 1 mei 2010 @ 23:13:05 #111
7074 moussy
kuttekop
pi_80917078
Oh sneu als ze echt omgelopen worden. René liep ook te piepen over duwende mensen en tenenstampen, maar dat heb je nou eenmaal in een menigte.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:14:23 #112
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80917111
lily, 't was waarschijnlijk een hoornaar?
in de haak.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:21:13 #113
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80917281
kim, jakkes...

moussy, pff! gelukkig ging 't net goed...!

wij hebben wel een paar leuke dingen op de rommelmarkt gescoord, al was 't door de regen en modder wel een stuk minder druk dan normaal. en veel mensen hadden een zeiltje over hun spullen gelegd, dus daar konden we op dat moment weinig van zien. maar 't is al gauw genoeg.. . willem is helemaal in z'n nopjes met een race-computer-spel met stuurtje & pedalen, dat 't nog blijkt te doen ook. en een geweldig leuke playmobil-set van een auto met een speedboot-op-trailer erachter, voor echt weinig. verder wat kleine rommeltjes. cato heeft alleen maar dingetjes van 50ct uitgekozen, dus die kon een groot deel van haar meegebrachte geld weer terug in haar spaarpot doen (ze mochten allebei 12 euro mee uit hun spaarpot).
in de haak.
pi_80917338
Ja, ze was er bang van. Gelukkig viel het mee en konden we haar snel afleiden. Maar wel irritant zo'n mens.
pi_80917646
K_i_m Oh my dat is echt ranzig...
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:39:25 #116
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80917830
quote:

[..]

Men misbruikt het geloof steeds vaker, onder het mom van vrijheid van .............
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_80918074
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:44 schreef Poppejans het volgende:
Wat heb je allemaal gekocht?
Oh my...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjesses Kim, daar zou het stoom ook van uit mijn oren gaan blazen.
En ook in het geval van Moussy en Ingrid geloof ik.
pi_80918110
En na het opstellen van die lange lijst, ga ik naar bed.
  zondag 2 mei 2010 @ 08:54:39 #119
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_80923179
Goedemorgen
Make love, not war ☮
  zondag 2 mei 2010 @ 09:17:32 #120
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80923301
Heeeej, goedemorgen, nog nieuws? Ik ga zo eens lezen.

Maar eerst ligt er een heerlijke berg strijk op mij te wachten!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 2 mei 2010 @ 10:34:20 #121
14746 k_i_m
pi_80924255
Wat heerlijk om je dag mee te beginnen Memmel, ik ben zo jaloers! .
In my life
Why do I smile
  zondag 2 mei 2010 @ 10:41:37 #122
1762 YPPY
Yppiaans
pi_80924434
Wij gaan zo onze verjaardag vieren, het hele huis zit zo vol.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  Moderator zondag 2 mei 2010 @ 10:44:17 #123
5428 crew  miss_sly
pi_80924501
Veel plezier Yps! En gefeliciteerd nog/alvast/nu

Wij gaan zo naar de bieb de centrale bieb is hier gewoon 7 dagen per week open van 10-22 uur Geniaal Dus we gaan lid worden en de nieuwe grote bieb bekijken en boekjes zoeken voor Senna en voor mezelf!
  zondag 2 mei 2010 @ 10:45:47 #124
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_80924543
quote:
Op zondag 2 mei 2010 10:41 schreef YPPY het volgende:
Wij gaan zo onze verjaardag vieren, het hele huis zit zo vol.
Veel plezier en gefeliciteerd!
pi_80924571
k_i_m, je kattenbakverhaal
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 23:14 schreef trui het volgende:
lily, 't was waarschijnlijk een hoornaar?
Ja, dat ik ik me ook al bedacht (en dan meteen de koningin)

goedemorgen trouwens!
pi_80924586
gefeliciteerd Yppy

wat vroeg om je huis al vol te hebben zitten!
  zondag 2 mei 2010 @ 10:50:06 #127
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_80924652
Ben je jarig, Yppy?!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zondag 2 mei 2010 @ 10:54:27 #128
281465 De_Taartjesfeee
dubbelganger
pi_80924747
Gefeliciteerd j. en Yppy!
Ik had vandaag zo graag naar de betuwe gegaan..bloesemroute lopen maar dat weer he
On zeh laptop
  zondag 2 mei 2010 @ 11:32:19 #129
14746 k_i_m
pi_80925627
Gefeliciteerd YPPY! .
In my life
Why do I smile
  zondag 2 mei 2010 @ 12:50:00 #130
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_80927966
Gefeliciteerd Yppy en Jppy!
... ♥ ik mis je ♥
pi_80928058
Feli Yppy, en veel plezier!
Strijkze Memmel Ik heb gisteren een berg strijk weggewerkt. Ik voelde me erg mutserig, is het zaterdagavond en het spannendste wat ik deed was strijken
  zondag 2 mei 2010 @ 13:02:03 #132
95408 Incantrix
pi_80928403
Grats, Yppy!

Oeke, wat een mooi lijstje Ook goed geslaagd dus!

Hmpf. Heb je ook rekeningen-betaal-ontwijkend gedrag?
3!
pi_80928615
Feli YPPY!
Leuke kadootjes binnengehaald?

Vanmorgen met de dames en de baby's van de zw.gym gemeet, was gezellig...!
En Lars is nog steeds de leukste, ha!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 2 mei 2010 @ 13:11:28 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80928741
Yppy, gefeliciteerd!

Hier een heerlijke niks-dag. Mijn wedstrijd ging niet door (goh! ) en dus lekker nog in pyjama.
Heb al leuk bootjes voor voor het raam geknutseld met Sasha, pannekoeken gebakken (ik neem mijn 60 minutes of fun nu ) en nu is kindlief even ademloos Hopla aan het kijken.
Onze kleine krentenbol slaapt al een uur of 2

Soms hou ik echt wel van regenachtige zondagen.
pi_80929093
Oh bah ik haat het juist die regen....dat we niet even naar buiten kunnen....bah bah bah
Arm krentenbolletje, hij heeft het echt zwaar te pakken he, zielig. Koorts wel al wat gezakt?

En nog een grrrr, want ik heb een nieuw shirt 1 keer gewassen, en nu zitten er 2 gaatjes in...niet in de naad, maar midden in de stof...dus moet ik mee terug.
  zondag 2 mei 2010 @ 13:22:33 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80929114
Ja, vandaag gaat het al weer een stuk beter. Nog geen paracetamol gegeven iig.

Balen van die gaatjes.
  zondag 2 mei 2010 @ 13:27:44 #137
252405 oeke
Moeke
pi_80929284
Yppy, gefeliciteerd! Fijne dag gewenst.
quote:
Op zondag 2 mei 2010 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Soms hou ik echt wel van regenachtige zondagen.
Ik ook. Lekker alledrie in pyjama rommelen. Ineens zijn we een gezin!

Fijn dat het beter gaat met Oscar.
  zondag 2 mei 2010 @ 14:12:43 #138
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_80930871
Hier ook regen Kind zit Waybuloo te kijken, met open mond... Straks de tv uit, en dan een en al gezelligheid hier... Eerst moet moeders even gezelligheid kweken, want dat heb ik niet paraat om 8 uur 's morgens

Yppy fijne dag!

Ik kan dat trouwens niet zo goed, de hele dag in mijn pyama lopen... Krijg ik een schuldgevoel van, want dat mocht ik vroeger nooit van mijn moeder......
  Moderator zondag 2 mei 2010 @ 14:27:56 #139
5428 crew  miss_sly
pi_80931345
De Centrale Bibliotheek is mooi! En groot Met een hele leuke kinderafdeling beneden, met lekkere stoelen om samen met je kind in te zitten en wat (voor) te lezen. Senna is nu nog wat klein, natuurlijk, maar aangezien ze de boekjes thuis ook leuk begint te vinden, is het wel leuk om zo nu en dan wat andere prentboekjes te halen. En als Senna een beetje van lezen houdt zoals ik vroeger, dan gaat ze nog veel plezier beleven aan deze bieb, zeg. Wow!
pi_80931556
Gefeliciteerd Yppy!
  zondag 2 mei 2010 @ 14:58:19 #141
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_80932437
Een echte kaart komt toch niet meer op tijd dus nu maar hier:

Yppy gefeliciteerd!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
  zondag 2 mei 2010 @ 18:43:45 #142
1762 YPPY
Yppiaans
pi_80941425
Wat een gave bieb miss_sly! Hier is het een paar keer per week anderhalf uur.

Vandaag is er niemand jarig hoor, maar het valt ongeveer in het midden en dan zijn we er in 1 keer vanaf. Maar alsnog bedankt voor de felicitaties, ik zal ze bewaren.
*OUD heilige*
pi_80941794
Alvast gefeliciteerd Yppy en family

Wie kan mij vertellen hoe je óranjefan' wordt hier?

Edit: ik heb ook weer eens een toetsenbord hier die niet doet wat ik wil
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_80941825
je aanmelden in het aanvrragtopic
pi_80941856
pi_80941915
Dank je Karin
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  zondag 2 mei 2010 @ 19:09:12 #147
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_80942424
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oranje kleurtje aanvraagtopic #5 - *O* hier dus
Bedankt!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  Jubileum moderator zondag 2 mei 2010 @ 19:21:17 #148
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_80942855
Kim dat kattebakverhaal maar ik moest hardop lachen om je beschuitje kruimelen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 2 mei 2010 @ 19:22:06 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80942885
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:21 schreef Lois het volgende:
Kim dat kattebakverhaal maar ik moest hardop lachen om je beschuitje kruimelen
Daar schoot ik idd ook van in de lach!
Het verhaal zelf is om te gruwelen!
  Moderator zondag 2 mei 2010 @ 19:29:49 #150
5428 crew  miss_sly
pi_80943193
Ik dacht dat dat voor Koninginnedag was, maar dat is natuurlijk voor het WK

Yps, de kleine buurtbieb is hier ook maar beperkt open, dus dit is echt wel fijn!
Leuke dag gehad?
  zondag 2 mei 2010 @ 19:34:41 #151
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_80943371
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik dacht dat dat voor Koninginnedag was, maar dat is natuurlijk voor het WK

Yps, de kleine buurtbieb is hier ook maar beperkt open, dus dit is echt wel fijn!
Leuke dag gehad?
Dat kwartje valt bij mij nú pas.

Weet je wat ik echtechtecht héél stom vind? Dat je nu voor een boek verlengen 20 cent moet betalen. dus als kindlief boek niet uit heeft binnen 3 weken betaal je sowieso 20 cent. Bélachelijk.
echt. Zeker als ze meerdere boeken door elkaar lezen. Wij lenen nu dus veel minder, en dan zit er wel eens een kind zonder boek. Het schiet wmb ernstig zijn doel voorbij (iets met auteursrecht ofzo)
  zondag 2 mei 2010 @ 20:08:47 #152
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_80944602
Ik houd er totaal niet van om in pyjama rond te lopen. Wat zeg ik? Ik héb niet eens een pyjama. Opstaan=douchen+aankeden en dan pas naar beneden.
  zondag 2 mei 2010 @ 20:18:48 #153
114177 Diaan73
pi_80945003
Ik vind het heerlijk om op zondag in mn pyjama te lopen of huispak...

Vanmiddag met Twan naar het stadion geweest om te kijken naar de wedstrijd NAC-FC Twente... erg spannend en koud, maar wat een feestje In de stad was het ook superdruk en gezellig. Alleen jammer van het weer.
Make love, not war ☮
  zondag 2 mei 2010 @ 20:21:02 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80945097
Ik heb net gedouched en zit heerlijk in mijn pyjama (nachthemd met 3/4 sportbroek eronder) beneden. Dikke sokken aan en gaan.
Ik trok dat vanmiddag om een uur of 13 uit, toen kwam mijn zus langs, weet niet of het anders uit geweest zou zijn.
pi_80946261
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik houd er totaal niet van om in pyjama rond te lopen. Wat zeg ik? Ik héb niet eens een pyjama. Opstaan=douchen+aankeden en dan pas naar beneden.
oh, echt waar?

Ik heb vandaag mijn joggingbroek en nachthemdtuniekooitgratisbijh&mbestellingding niet uit gehad (wel even bij het douchen maar het erna gewoon weer aangetrokken)
  zondag 2 mei 2010 @ 20:52:06 #156
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_80946419
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:08 schreef Spuuglokje het volgende:

Ik ook, voel me anders ook helemaal niet fris en wakker.
pi_80946623
Maar ik heb soms behoefte om me een dag niet fris en wakker te voelen (vooral als het zondag is en het regent )
pi_80946672
Ik doe op een dag zoals deze mijn joggingbroek aan zodra ik wakker ben en hij gaat was weer uit als ik naar bed ga.
  zondag 2 mei 2010 @ 20:58:40 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80946713
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:57 schreef Pvoesss het volgende:
Ik doe op een dag zoals deze mijn joggingbroek aan zodra ik wakker ben en hij gaat was weer uit als ik naar bed ga.
Is dat niet een beetje fris dan? Van boven?
  zondag 2 mei 2010 @ 20:59:50 #160
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80946758
Lekker met je goeie eigenschappen bloot joh
  zondag 2 mei 2010 @ 21:00:20 #161
252405 oeke
Moeke
pi_80946781
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:56 schreef lily het volgende:
Maar ik heb soms behoefte om me een dag niet fris en wakker te voelen (vooral als het zondag is en het regent )
Haha, ik ook! Niet vaak, maar gewoon heel af en toe. En geen pyjama trouwens maar wel een joggingachtig pak.
  zondag 2 mei 2010 @ 21:02:01 #162
252405 oeke
Moeke
pi_80946861
Hihi Pvoess!

Miss, toffe bieb he? Was je er nog nooit geweest? Ik kwam er voordat Ko geboren was elke week. Filmpjes lenen en boeken.
Hoop dat het snel weer elke week kan met Ko op de fiets.
  zondag 2 mei 2010 @ 21:02:15 #163
14746 k_i_m
pi_80946875
Hier vandaag ook iedereen in joggingpak .
In my life
Why do I smile
  zondag 2 mei 2010 @ 21:03:12 #164
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_80946921
Oh nee, ik móet echt douchen hoor. ik vind dat echt niet lekker, in je pyama rondlopen. Wel in iets van "hangkleren" eventueel maar meestal toch gewoon mijn dagelijkse kloffie. Pyamadag is vaak make-uploze dag.
  zondag 2 mei 2010 @ 21:04:29 #165
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80946973
Ik belde mijn collega net, en die had ook een pjamaag gehad.
Haar dochtertje vond het maar raar. De hele dag pyjama aan.

Ik kleed me meestal wel aan, ook op luie zondag. Al is het maar voor de vorm. Daarnaast is het dan weer raar om 's avonds weer in dezelfde pyjama die je de hele dag hebt gedragen terug in bed te stappen.
pi_80946996
Douchen doe ik wel altijd, maar ik trek gewoon mijn joggingzooi weer aan (echte pyjama heb ik niet) en inderdaad geen make-up
  zondag 2 mei 2010 @ 21:05:21 #167
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80947014
Make up is al helemaal een zeldzaamheid bij mij. Ik ga ook makkelijk de deur uit zonder.
pi_80947038
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:04 schreef amaranta het volgende:
Daarnaast is het dan weer raar om 's avonds weer in dezelfde pyjama die je de hele dag hebt gedragen terug in bed te stappen.
ik slaap zonder kleren
  zondag 2 mei 2010 @ 21:05:51 #169
14746 k_i_m
pi_80947040
Hier is het eerst douchen, daarna huispak aan . En dan 's avonds gewoon weer een schoon t-shirt met onderbroek/pyjama voor het kind aan.
In my life
Why do I smile
  zondag 2 mei 2010 @ 21:07:14 #170
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80947101
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het heerlijk om op zondag in mn pyjama te lopen of huispak...

Vanmiddag met Twan naar het stadion geweest om te kijken naar de wedstrijd NAC-FC Twente... erg spannend en koud, maar wat een feestje In de stad was het ook superdruk en gezellig. Alleen jammer van het weer.
gefeliciteerd met de welverdiende titel dan!
  zondag 2 mei 2010 @ 21:07:25 #171
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_80947108
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:04 schreef amaranta het volgende:
Ik belde mijn collega net, en die had ook een pjamaag gehad.
Haar dochtertje vond het maar raar. De hele dag pyjama aan.

Ik kleed me meestal wel aan, ook op luie zondag. Al is het maar voor de vorm. Daarnaast is het dan weer raar om 's avonds weer in dezelfde pyjama die je de hele dag hebt gedragen terug in bed te stappen.
ja precies! Dat lijkt mij ook. Plus dat ik vaak Nuttige Dingen verzin, wat dan weer stom voelt in je pyama. En er vriendjes in en uit lopen. Wat ook vreemde blikken oplevert.
  zondag 2 mei 2010 @ 21:07:48 #172
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80947139
pyjama uit, huispak aan, beetje lamballen..ff douchen, pyjama aan en in bed. Heerlijk
En geen make-up op uiteraard en liefst ook geen haren kammen. Madam Mikmak is er niks bij
  zondag 2 mei 2010 @ 21:08:34 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80947175
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:05 schreef lily het volgende:

[..]

ik slaap zonder kleren
Ik niet. En nu slaap ik zelfs met beha aan. Niet echt prettig maar dat houdt de zoogcompressen enigszins op zn plaats. Gelukkgi wordt het lekken steeds minder. Rechts niet meer en links een beetje dus dan kan die beha snachts ook uit.
  Moderator zondag 2 mei 2010 @ 21:12:33 #174
5428 crew  miss_sly
pi_80947333
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:02 schreef oeke het volgende:
Hihi Pvoess!

Miss, toffe bieb he? Was je er nog nooit geweest? Ik kwam er voordat Ko geboren was elke week. Filmpjes lenen en boeken.
Hoop dat het snel weer elke week kan met Ko op de fiets.
Nee, ik was er nog nooit geweest, maar ik vind hem geweldig Ik verheug me er ook op straks met Senna vaak daarheen te gaan!

Hier geen pyjamadag dus, want naar de bieb. Ik hou wel van pyjamadagjes, of idd in joggingbroek met te groot shirt. In geval van pyjamadag 's avonds gewoon een schone aan
schaap houdt er niet van, en die doucht toch en kleedt zich aan. Dat vind ik dan weer ongezellig
pi_80947408
Oooh ik heb wel een tshirt aan
  zondag 2 mei 2010 @ 23:01:19 #176
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_80952431
Mijn zus zweert ook bij huispakken. Ik moet er niet aan dénken. *ril*
  zondag 2 mei 2010 @ 23:04:50 #177
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80952564
Leuk is de nieuwe bieb he miss? Beneden lekker boekjes lezen op die grote kussens. En dan lekker samen met je dochter een fruitshake drinken bij de La Place op de bovenste etage
  maandag 3 mei 2010 @ 06:37:46 #178
95408 Incantrix
pi_80957833
Pyamadag Wij hebben dat ook soms, wel even douchen, maar dan lekker verder rommelen (of dommelen ).

Ik ben verbannen uit de bibliotheek, ik heb mijn
pas verknipt na een meningsverschil met de bieb hier om de hoek en als ik weer lid zou willen worden moet ik eerst 8 euro betalen voor het slopen van een boek dat ik niet deed, dus ze zoeken het maar uit. Stef wordt straks wel zelf lid
3!
  † In Memoriam † maandag 3 mei 2010 @ 06:53:38 #179
37843 lady-wrb
kortaf
pi_80957876
mijn bieb zit in de voormalige fabriek van verkade en tegenover de plek waar de sultana's gemaakt worden. ik lust ze niet, maar het ruikt wel altijd heel lekker daar
ik ben zo vergeetachtig als het op terugbrengen aankomt, dat ik de boeken die ik leen beter kan kopen, zoveel boete heb ik iedere keer
ik heb nu weer 18 euro staan om te betalen (ik betaal netjes wekelijks een stukje boete en dan mag ik weer boeken lenen van mezelf)
pi_80957892
Ik koop al mijn boeken. Alleen Damon komt hier bij de bieb.

En helaas geen pyjamadag vandaag

goedemorgen trouwens (ben nog steeds snipverkouden en Leah ook, al 2,5 week dus zeer gebroken nachten)
  maandag 3 mei 2010 @ 07:05:17 #181
95408 Incantrix
pi_80957902
Dat is precies wat ik ook heb, dat boek dat ik niet heb gesloopt moest ik dus gewoon betalen terwijl ze voor ik het leende al op het punt stonden het af te schrijven, terwijl ik er dus net een enorm boetebedrag op had betaald omdat ik het nogal was vergeten terug te brengen Sindsdien dus geen bieb meer voor mij. Wel lenen van vrienden trouwens, dat scheelt $$

Strakjes wel weer een biebpas voor Stef, lijkt me leuk om eens in de zoveel tijd naar de bieb te gaan en boekjes uit te zoeken

En nu: off to the douche Fijn werken zo
3!
  maandag 3 mei 2010 @ 07:05:58 #182
95408 Incantrix
pi_80957908
En ja, idd, goedemorgen, whehe

Beterschap voor jullie 2, Lily
3!
pi_80957997
De buuf is bevallen, de verloskundige is net weg en ik ben zoooooooooo benieuwd!!!!
  maandag 3 mei 2010 @ 08:46:34 #184
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80958369
quote:
Op maandag 3 mei 2010 07:05 schreef Incantrix het volgende:
Dat is precies wat ik ook heb, dat boek dat ik niet heb gesloopt moest ik dus gewoon betalen terwijl ze voor ik het leende al op het punt stonden het af te schrijven, terwijl ik er dus net een enorm boetebedrag op had betaald omdat ik het nogal was vergeten terug te brengen Sindsdien dus geen bieb meer voor mij. Wel lenen van vrienden trouwens, dat scheelt $$

Strakjes wel weer een biebpas voor Stef, lijkt me leuk om eens in de zoveel tijd naar de bieb te gaan en boekjes uit te zoeken

En nu: off to the douche Fijn werken zo
boeken die ik uitleen aan mijn vrienden krijg ik over het algemeen niet of zwaar beschadigd terug
Vriendinnetje van mij heeft de gewoonte om haar boeken dubbel te vouwen, net zoals bij tijdschriften zeg maar. Dat gaat alleen niet zo lekker met de ontdekking van de hemel
Laten we t erop houden dat dat boek de hemel inmiddels ontdekt heeft.

Gefeliciteerd I guess McLaura. K zou nog even wachten met naar binnen stormen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80958392
quote:
Op maandag 3 mei 2010 08:46 schreef huuphuup het volgende:

Gefeliciteerd I guess McLaura. K zou nog even wachten met naar binnen stormen
Uh.... ik ook.
  maandag 3 mei 2010 @ 09:17:14 #186
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80958741
Nou Huup dat is ook niet leuk uitlenen dan Gaan ze voortaan maar lekker zelf naar de bieb.

Ik vergeet trouwens ook best vaak boeken terug te brengen, maar gelukkig hebben we nooit een hele hoge boete
  maandag 3 mei 2010 @ 09:41:30 #187
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80959108
Blegh weer een afwijzing op een sollicitatie ontvangen Ik snap er niks van... Ik reageer echt op dingen die aansluiten bij mijn ervaring en opleidingen, maar toch bedenken anderen altijd weer dat het niveau te laag voor me is, de baan te saai is omdat ik te veel ervaring heb, ik vast heel veel wil verdienen etc. Zonder me gesproken te hebben
  maandag 3 mei 2010 @ 09:48:26 #188
114177 Diaan73
pi_80959216
Balen Stiemie.

Wij hebben in Enschede de boekenbus en die staat elke woensdag bij ons voor de deur... erg makkelijk. Kan Twan zelf naartoe om boeken te halen en te brengen. Maar ook wij zijn bijna altijd te laat met terugbrengen, we vergeten het gewoon.

Ik hoop dat ik vanmiddag nog weer in Enschede kom met de trein.. het wordt vreselijk druk met die huldiging vanmiddag.
Make love, not war ☮
  maandag 3 mei 2010 @ 09:49:38 #189
37150 livelink
pi_80959234
Dat is inderdaad wel balen, Stiemie
Ik snap je frustratie heel erg goed. Misschien moet je de volgende keer een sollicitatiebrief a la Vivi sturen, waar je gewoon aangeeft dat je graag eerst zelf gehoord wil worden voordat men besluit dat deze baan niks voor jou is.
  maandag 3 mei 2010 @ 09:50:51 #190
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80959253
Livelink dat is wel een heel drastische maatregel hoor Weet niet of ik dat durf
  maandag 3 mei 2010 @ 09:54:53 #191
14746 k_i_m
pi_80959309
Ze willen gewoon een goedkoop jong ding Stiemie .
In my life
Why do I smile
  maandag 3 mei 2010 @ 09:55:28 #192
14746 k_i_m
pi_80959321
Eentje die voor minimum loon komt, en 40 uur komt werken. En die nog zeker 10 jaar geen kinderen wil .
In my life
Why do I smile
  maandag 3 mei 2010 @ 09:59:52 #193
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_80959411
Balen Stiemie! Ik zou geloof ik ook een stukje in de brief schrijven over waarom jij denkt dat het wel geschikt voor je is. Maar in je eigen stijl gewoon..

Ik ga ook wel regelmatig met Chris naar de bieb, lekker een boekje voorlezen daar, en soms ook wat boeken mee naar huis (op mijn naam nog, volgende keer eens zelf lid maken)..

Diaan, succes met reizen. Ik was blij dat we gisteren tijdens de wedstrijd terugkwam uit het westen, want erna was het een beetje boel gezellig op de snelweg

En verder: Goeiemorgen
  maandag 3 mei 2010 @ 10:01:50 #194
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80959446
Yep kim daar ben ik ook bang voor inderdaad. Soms schrikken ze gewoon echt als ik aangeef dat ik 32 uur beschikbaar ben. Ik doe geen staatsveiligheid hoor, maar webredactie. Ons land bestaat dus gewoon nog na mijn parttime dag

O ja en vragen wat ik dan die ene vrije dag ga doen... dat gaat hun toch geen hol aan. Al zou ik de hele dag bloot op mijn balkon willen staan. Maar ja je wil de baan en geeft dus netjes antwoord... "Oh je hebt kinderen! Dat staat niet op je cv!" Nee natuurlijk niet want die neem ik straks ook niet mee naar mijn werk. De 10 jaar werkervaring die op mijn cv staat wel!
  maandag 3 mei 2010 @ 10:03:37 #195
37150 livelink
pi_80959480
Stiemie heeft al 2 kinderen. Ze kunnen er ook op gokken dat het hierbij blijft, natuurlijk
Ik denk wel eens dat het voor mij wel een voordeel is geweest bij solliciteren dat ik zo duidelijk de zwangerschapsperiode achter de rug had.
  maandag 3 mei 2010 @ 10:06:08 #196
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80959539
Esmee was nog geen drie maanden en toen vroegen ze bij een sollicitatie al of we nog een derde kindje zouden willen En soms val je juist meteen af als je kinderen hebt want dan "moet je zeker veel vrij omdat ze ziek zijn"

Sorry voor mijn klaagzang, maar ik ben het even zoooo zat
  maandag 3 mei 2010 @ 10:09:27 #197
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80959615
Ik ben de laatste tien jaar twee keer van baan veranderd. Beide keren was ik zwanger .
  maandag 3 mei 2010 @ 10:09:53 #198
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80959630
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:06 schreef Stiemie het volgende:
Esmee was nog geen drie maanden en toen vroegen ze bij een sollicitatie al of we nog een derde kindje zouden willen En soms val je juist meteen af als je kinderen hebt want dan "moet je zeker veel vrij omdat ze ziek zijn"

Solliciteren is gewoon rondweg kut .
  maandag 3 mei 2010 @ 10:10:36 #199
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80959650
Is de Ikea al open? Ik heb zin om geld over de balk te smijten .
  maandag 3 mei 2010 @ 10:12:12 #200
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80959687
Wow goed gedaan Groofsken! Heb je een beroep waar veel vraag naar is?

Ik begin het thuis ook zo zat te worden. Natuurlijk is het leuk zo te kunnen genieten van de meisjes, maar ik mis gewoon de voldoening van mijn werk, het oplossen van dingen en het echt even met wat anders bezig zijn. Ik ben gewoon echt een leukere mama als ik erbij werk
  maandag 3 mei 2010 @ 10:12:47 #201
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80959705
Ikea Zat ik vanmorgen ook nog aan te denken om heen te gaan. Het is er wel echt weer voor
  maandag 3 mei 2010 @ 10:20:03 #202
14746 k_i_m
pi_80959840
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:06 schreef Stiemie het volgende:
En soms val je juist meteen af als je kinderen hebt want dan "moet je zeker veel vrij omdat ze ziek zijn"

Hier doelde ik ook meer op dan dat je er nog meer zou willen . Ja, het is schandalig wat die mensen durven vragen. Aan mij hebben ze een slechte met dat soort vragen, ik ben in staat om dan te vragen wat voor kleur onderbroek ze aan hebben. Net zo'n nutteloze en onbeschofte vraag als die ze mij net stelden .
In my life
Why do I smile
  maandag 3 mei 2010 @ 10:20:19 #203
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80959845
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:12 schreef Stiemie het volgende:
Wow goed gedaan Groofsken! Heb je een beroep waar veel vraag naar is?

Ik begin het thuis ook zo zat te worden. Natuurlijk is het leuk zo te kunnen genieten van de meisjes, maar ik mis gewoon de voldoening van mijn werk, het oplossen van dingen en het echt even met wat anders bezig zijn. Ik ben gewoon echt een leukere mama als ik erbij werk
Docent wiskunde. Ik moet alleen m'n bevoegdheid nog halen . Heb nu twee weken meivakantie en de kindjes zitten nu een paar uur op het kdv zodat ik kan studeren. .

Zeg dames, 11 jaar leeftijdsverschil is teveel hè. Daar kan ik maar beter niet op reageren toch?
  maandag 3 mei 2010 @ 10:21:26 #204
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80959866
Wij hebben gisteren ook een pyjama dag gehad! Heerlijk. Gewoon voor de vorm even een joggingbroek aantrekken onder je t-shirt. En lekker bh-loos de dag door (omg...tmi).

Maar nu weer (mét bh) ploeteren achter de pc...blegh.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 3 mei 2010 @ 10:22:51 #205
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80959896
Kim ja het is echt idioot wat ze allemaa vragen. Ik sprak laatst iemand bij wie ze bij een sollicitatie maar over haar mogelijke kinderwens bleven doorvragen terwijl ze dolgraag zwanger wilde worden en een jaar geleden tijdens de zwangerschap een kindje is verloren. Kan ik dan zo boos om worden

Groofsken ga je studeren bij Ikea?
  maandag 3 mei 2010 @ 10:23:12 #206
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80959902
Belachelijk ja Stiemie

Groofs welnee. 11 jaar is teveel leeftijdsverschil als je 16 bent ja maar als je allebei in dezelfde levensfase zit (baan, vastigheid enzo) dan lijkt het me niet zo'n punt toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 10:24:24 #207
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80959927
Studeren bij de IKEA, scherp Stiemie!
  maandag 3 mei 2010 @ 10:26:05 #208
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80959965
11 jaar verschil is niet te gek hoor, tenzij het strafbaar is
  maandag 3 mei 2010 @ 10:26:28 #209
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80959977
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:22 schreef Stiemie het volgende:
Groofsken ga je studeren bij Ikea?
Oh ja, dat was het ja ...

Nee, niet strafbaar TF, de andere kant op ...
  maandag 3 mei 2010 @ 10:26:29 #210
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80959979
Ik ga ff boodschappen doen, heeftiemand nog iets nodig?
  maandag 3 mei 2010 @ 10:27:08 #211
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80960000
ja heeeuuul veeeuuul chocolade
  maandag 3 mei 2010 @ 10:27:46 #212
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80960022
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:23 schreef huuphuup het volgende:
Belachelijk ja Stiemie

Groofs welnee. 11 jaar is teveel leeftijdsverschil als je 16 bent ja maar als je allebei in dezelfde levensfase zit (baan, vastigheid enzo) dan lijkt het me niet zo'n punt toch?
Huup, zit je ook lekker te studeren bij kea (met laptop voor je neus)?
  maandag 3 mei 2010 @ 10:28:36 #213
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80960044
Die 40 die op mij gereageerd hebben, daarvan denk ik . Die ene waar ik op gerageerd heb, die reageert niet ...
  maandag 3 mei 2010 @ 10:43:15 #214
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80960427
Gezellig hier .

pi_80960685
Solliciteren kom ik steeds onderuit. Denk dat ik dat in heel mijn leven 3 keer gedaan heb. Kom altijd overal via via binnen. Nu ook weer Maar dat gaat pas september in. Dus nu doe ik vanaf eind deze week iets anders tot die tijd, waar ik ook weer zo in kon rollen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 3 mei 2010 @ 11:09:04 #216
114177 Diaan73
pi_80961222
Solliciteren, is niet leuk. Stiemie wat flauw dat ze steeds over "die kinderen vallen" terwijl je 32 uur per week wilt werken, dat vind ik nog best veel. Misschien komt het ook omdat bij ons 36 fulltime is...

Groofsken, misschien gaat ie nog wel reageren... positive thinking!!
Make love, not war ☮
  maandag 3 mei 2010 @ 11:10:16 #217
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80961255
Groofsken hij heeft vast internetproblemen
  maandag 3 mei 2010 @ 11:11:37 #218
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80961293
Hmmm, maar ik kan zien dat ie mijn berichtje al geeft gelezen .

Maar! Ik heb een leukere gevonden . Denk ik .
  maandag 3 mei 2010 @ 11:15:09 #219
114177 Diaan73
pi_80961407
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:11 schreef Groofsken het volgende:

Komt goed
Make love, not war ☮
pi_80961464
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:11 schreef Groofsken het volgende:

En anders heb ik nog een Remy in de aanbieding
  maandag 3 mei 2010 @ 11:18:15 #221
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80961502
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:17 schreef McLaura het volgende:

[..]

En anders heb ik nog een Remy in de aanbieding
Ja, in het andere eind van de wereld ja
  maandag 3 mei 2010 @ 11:25:05 #222
14746 k_i_m
pi_80961715
Aan de datingsites Groof? .
In my life
Why do I smile
  maandag 3 mei 2010 @ 11:27:18 #223
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80961793
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:25 schreef k_i_m het volgende:
Aan de datingsites Groof? .
Sinds eergisteren ja. En ik merk nu al dat het niks voor mij is, wat ik al wist, maar ja, je moet toch alles proberen, en niet geschoten is altijd mis, enne, enne
  maandag 3 mei 2010 @ 11:27:57 #224
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80961812
Dussss, proost
  maandag 3 mei 2010 @ 11:30:17 #225
14746 k_i_m
pi_80961883
En lieg je dan in je profiel? .
In my life
Why do I smile
  maandag 3 mei 2010 @ 11:31:00 #226
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80961906
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:30 schreef k_i_m het volgende:
En lieg je dan in je profiel? .
Oh, moet dat .
  maandag 3 mei 2010 @ 11:31:28 #227
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80961924
Ik heb zelfs mèt foto .
  maandag 3 mei 2010 @ 11:33:04 #228
14746 k_i_m
pi_80961972
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:31 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Oh, moet dat .
Ja hè hè. Vind je het gek dat het niks wordt zo? .
In my life
Why do I smile
  maandag 3 mei 2010 @ 11:34:27 #229
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80962013
Ik heb wel gelogen hoor. Ik heb gezegd dat mijn lievelingseten Mexicaans en Italiaans is.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:36:26 #230
14746 k_i_m
pi_80962065
En dan moet je er nog een kledingmaat vanaf trekken en je tieten een maat groter maken!
In my life
Why do I smile
  maandag 3 mei 2010 @ 11:38:13 #231
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80962110
Welnee joh, ik ga voor wo-opleidingsniveau. Die houden juist van kleine tieten borsten .
  maandag 3 mei 2010 @ 11:40:37 #232
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80962178
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:36 schreef k_i_m het volgende:
En dan moet je er nog een kledingmaat vanaf trekken en je tieten een maat groter maken!
Met die stuwing moet dat wel goedkomen he!

@ ik was vroeger verliefd op een jogen die11 jaar ouder was, maar dat is nooit wat geworden, al denk ik wel dat het wederzijds was
  maandag 3 mei 2010 @ 11:41:58 #233
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80962224
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:40 schreef amaranta het volgende:

[..]

Met die stuwing moet dat wel goedkomen he!

@ ik was vroeger verliefd op een jogen die11 jaar ouder was, maar dat is nooit wat geworden, al denk ik wel dat het wederzijds was
Hey . Oh ja? Zie je hem ooit nog? Enne hoe oud was jij? boven de 16?
  maandag 3 mei 2010 @ 11:41:59 #234
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80962227
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:34 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb wel gelogen hoor. Ik heb gezegd dat mijn lievelingseten Mexicaans en Italiaans is.
Maar dat lust vrijwel iedereen wel. Dus dat maakt de gang naar een restaurant wel makkelijker. Tenzij je zwaar vegetarisch bent. Dan kun je alleen van die mexicaanse prak eten. Juk. Of spinazie.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:43:13 #235
12913 GreatWhiteSilence
pi_80962263
Ik ga nooit meer solliciteren, ik ga mijn rijbewijs halen (ooit ), een opleiding tot kader-instructeur (of zoiets ) volgen en dan word ik zelfstandige (vrijheid blijheid ) . Kan ik lekker mijn tijd zelf indelen én ik werk eindelijk in het werkgebied waar ik altijd in heb willen werken (iets medisch ).
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 3 mei 2010 @ 11:44:28 #236
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80962314
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:41 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Hey . Oh ja? Zie je hem ooit nog? Enne hoe oud was jij? boven de 16?
Ik heb hem al jaren niet gezien. Ik was toen inderdaad 16/17
Maar het was maar platonisch. Hij was een soort van Jhonny Depp. En ik was al in de wolken omdat hij uberhaubt een gesprek aanging met een kleuter zoals ik.

een keer waren we met een groep naar brussel geweest, en hij zat naast mij in de bus, ketszat, hij dus. Ja, je moet weten dat ik soms wel eens naar de hoeren ga, maar dan gewoon om te praten.
Ik dat wil ik helemaal niet weten.
En toen spraken we af, dat als we na 5 jaar allebei vrijgezel waren, we samen zouden trouwen.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:45:12 #237
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80962334
Oh en ironisch, hij werkte in een pizzeria
  maandag 3 mei 2010 @ 11:45:53 #238
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80962357
Ik denk er ook wel eens aan om voor mezelf te beginnen. Leuke webshop ofzo. Maar ja dat doe je nou ook weer niet zo 1-2-3. Zitten natuurlijk best risico's aan
  maandag 3 mei 2010 @ 11:47:13 #239
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80962402
Ik denk er nog altijd over na om een gat in de markt te vinden en stinkend rijk te worden. Ik moet allen nog bedenken waarmee ik dat ga doen. En dan bijvoorbeeld meedoen met het beste idee van Nederland.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:47:55 #240
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80962424
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ga nooit meer solliciteren, ik ga mijn rijbewijs halen (ooit ), een opleiding tot kader-instructeur (of zoiets ) volgen en dan word ik zelfstandige (vrijheid blijheid ) . Kan ik lekker mijn tijd zelf indelen én ik werk eindelijk in het werkgebied waar ik altijd in heb willen werken (iets medisch ).
ambulance chauffeuse?
  maandag 3 mei 2010 @ 11:48:16 #241
12913 GreatWhiteSilence
pi_80962436
Met een webshop is het toch wel vrij makkelijk? Zoiets kun je naast je werk doen, gaat het goed dan kun je de aandacht langzaamaan gaan verschuiven. Je moet alleen wel oppassen dat als het héél goed gaat, je jezelf niet over de kop werkt.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:49:28 #242
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80962473
Ik neem een rijke prins met kinderwens . Nou ik het toch voor het uitzoeken heb .
  maandag 3 mei 2010 @ 11:49:41 #243
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80962482
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:48 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Met een webshop is het toch wel vrij makkelijk? Zoiets kun je naast je werk doen, gaat het goed dan kun je de aandacht langzaamaan gaan verschuiven. Je moet alleen wel oppassen dat als het héél goed gaat, je jezelf niet over de kop werkt.
Op zich kan je vrij makkelijk beginnen ja, maar je moet eerst toch wel wat zaken regelen (kamer van koophandel enzo?) en ik denk dat ik het schrijven ook wel heel erg zal missen.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:49:45 #244
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80962484
Ik had een tijdje borstvoedingsarmbanden gemaakt, met webwinkeltje enzo. Maar ben dr weer mee gestopt. Was niet het juiste gat in de markt dus.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:49:54 #245
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80962493
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:47 schreef amaranta het volgende:

[..]

ambulance chauffeuse?
  maandag 3 mei 2010 @ 11:50:12 #246
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80962502
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef Groofsken het volgende:
Ik neem een rijke prins met kinderwens . Nou ik het toch voor het uitzoeken heb .
Helaas heb ik een arme prins, met kinderwens dat dan weer wel
  maandag 3 mei 2010 @ 11:50:47 #247
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80962523
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef Groofsken het volgende:
Daar is toch ook een tv programma over? en dan heb je een of andere prins uit Sjimbalomba die nog 56 troonopvolgers wil.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:50:55 #248
12913 GreatWhiteSilence
pi_80962528
quote:

[..]

ambulance chauffeuse?
Mocht ik willen, daarvoor moet je tegenwoordig HBO-V hebben, geloof ik. Ik wil EHBO-les gaan geven, bij bedrijven bijvoorbeeld. Een flink bedrijf moet een aantal BHV-ers hebben en dat is dan mijn doelgroep, naast gewone EHBO-verenigingen. Alleen de laatste groep levert weer heel wat minder op.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:51:25 #249
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80962550
Nog één kopje koffie en dan ga ik weer in gesprek met mijn hypotheekadviseur.

Eens kijken of hij rijk is en een kinderwens heeft .
  maandag 3 mei 2010 @ 11:52:51 #250
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80962601
Ik zou nooit zelfstandig willen zijn. Ik hou van collegae en een baas enzo.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:53:09 #251
12913 GreatWhiteSilence
pi_80962614
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Op zich kan je vrij makkelijk beginnen ja, maar je moet eerst toch wel wat zaken regelen (kamer van koophandel enzo?) en ik denk dat ik het schrijven ook wel heel erg zal missen.
KvK kun je juist veel info vandaan halen. Je kunt boeken in eigen beheer gaan uitbrengen, met een webshop.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:54:14 #252
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80962651
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Mocht ik willen, daarvoor moet je tegenwoordig HBO-V hebben, geloof ik. Ik wil EHBO-les gaan geven, bij bedrijven bijvoorbeeld. Een flink bedrijf moet een aantal BHV-ers hebben en dat is dan mijn doelgroep, naast gewone EHBO-verenigingen. Alleen de laatste groep levert weer heel wat minder op.
Of Lotus. En dan freakmake-up op doen, en uitstekende botten.
Ik ben een tijdje bhv-er geweest. Maar ben niet op herhalingscursus gegaan
  maandag 3 mei 2010 @ 11:54:34 #253
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80962663
Hahaha nou niet dat soort schrijven hoor. Of ik maak eenw ebshop met al mijn knutsels en daar schrijf ik dan heeeeel veel tekst bij
  maandag 3 mei 2010 @ 11:55:42 #254
14746 k_i_m
pi_80962689
quote:
Ik denk er nog altijd over na om een gat in de markt te vinden en stinkend rijk te worden. Ik moet allen nog bedenken waarmee ik dat ga doen. En dan bijvoorbeeld meedoen met het beste idee van Nederland.
Dat roepen mijn beste vriendin en ik ook al jaren . We wilden ons eigen detectivebureau opzetten, maar gek genoeg is het er nog niet van gekomen .
In my life
Why do I smile
  maandag 3 mei 2010 @ 11:55:47 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80962693
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:52 schreef Groofsken het volgende:
Ik zou nooit zelfstandig willen zijn. Ik hou van collegae en een baas enzo.
Ik ook niet. Ik zou ook nooit baas willen zijn. Ben ik niet machtsgeil genoeg voor.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:56:39 #256
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80962724
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:54 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha nou niet dat soort schrijven hoor. Of ik maak eenw ebshop met al mijn knutsels en daar schrijf ik dan heeeeel veel tekst bij
je kan hele mooie handleidingen schrijven
  maandag 3 mei 2010 @ 11:56:49 #257
12913 GreatWhiteSilence
pi_80962728
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:51 schreef Groofsken het volgende:

Ga je een huisje kopen? (heb ik gemist, denk ik. )

En ik heb geen behoefte aan collegae (die willen praten terwijl ik wil werken. ). En Annicka is mijn baas.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:57:46 #258
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80962757
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:51 schreef Groofsken het volgende:

Die (gladde) mannetjes hebben meestal best wel wat te makken ja. En kinderen willen ze ook wel. Om hun grote huis mee te vullen.

Succes trouwens. Spannend zeg.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:59:27 #259
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80962811
Dit is meer het type 'wereldvreemd, veel te snel en te slim, maar niet knap, wel in pak, stripfiguurtjeachtig'. maar ja, misschien past dat wel bij mij .

Ja, ik ga mijn huurhuisje kopen, voor 50% van de marktwaarde.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:59:29 #260
12913 GreatWhiteSilence
pi_80962813
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:54 schreef amaranta het volgende:

[..]

Of Lotus. En dan freakmake-up op doen, en uitstekende botten.
Ik ben een tijdje bhv-er geweest. Maar ben niet op herhalingscursus gegaan
Kader verdient meer als Lotus. ¤30 tegenover ¤20 per uur.
Van freak-make-up gaan de cursisten freaken... Bovendien wordt het nauwelijks gevraagd...
  maandag 3 mei 2010 @ 12:00:08 #261
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80962840
Alarm, hoor jij het ook Amaranta? Of is dat door heel Nederland?
  maandag 3 mei 2010 @ 12:01:24 #262
12913 GreatWhiteSilence
pi_80962899
Huisje kopen is leuk. Ik heb nooit een huis gehuurd, wij hebben altijd gekocht. Maar wat niet is, kan natuurlijk komen, is weer eens wat anders.
  maandag 3 mei 2010 @ 12:01:25 #263
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80962902
Ik hoor het ook ja! Maar het is de 1e maandag van de maand, dus dan gaat het overal.
  maandag 3 mei 2010 @ 12:02:00 #264
12913 GreatWhiteSilence
pi_80962930
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:00 schreef Groofsken het volgende:
Altijd de eerste maandag van de maand, klokslag 12 uur. Is al een tijdje zo
  maandag 3 mei 2010 @ 12:02:40 #265
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80962964
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:01 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Huisje kopen is leuk. Ik heb nooit een huis gehuurd, wij hebben altijd gekocht. Maar wat niet is, kan natuurlijk komen, is weer eens wat anders.
Ik zou niet huren als ik jou was, dan ben je toch niet volledig zelfstandig .
  maandag 3 mei 2010 @ 12:03:05 #266
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80962984
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ga je een huisje kopen? (heb ik gemist, denk ik. )

En ik heb geen behoefte aan collegae (die willen praten terwijl ik wil werken. ). En Annicka is mijn baas.
Wacht maar tot ze 2 wordt. Dan heb je niks meer in te brengen. Wij hebben hier ook zo'n directeurtje
  maandag 3 mei 2010 @ 12:03:35 #267
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80963004
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:00 schreef Groofsken het volgende:
Over wereldvreemd gesproken
sorry hahaha
  maandag 3 mei 2010 @ 12:03:47 #268
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80963014
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:01 schreef amaranta het volgende:
Ik hoor het ook ja! Maar het is de 1e maandag van de maand, dus dan gaat het overal.
Datweetikwel , vond het alleen een grappig idee dat mensen die elkaar spreken via internet toch hetzelfde kunnen horen... Nou ja Suf.
  maandag 3 mei 2010 @ 12:03:58 #269
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80963019
Ik ga even mijn dochter helpen. Die is de deuropening met duplo-blokjes aan het dichtbouwen zodat de monsters niet meer naar binnen kunnen. En ik kan dan straks dus ook niet meer naar de wc
  maandag 3 mei 2010 @ 12:04:18 #270
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80963040
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Over wereldvreemd gesproken
sorry hahaha
TF
  maandag 3 mei 2010 @ 12:04:57 #271
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80963070
Tijd om af te druipen.
  maandag 3 mei 2010 @ 12:06:03 #272
14746 k_i_m
pi_80963126
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:03 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Datweetikwel , vond het alleen een grappig idee dat mensen die elkaar spreken via internet toch hetzelfde kunnen horen... Nou ja Suf.
.
In my life
Why do I smile
  maandag 3 mei 2010 @ 12:06:39 #273
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80963151
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:03 schreef Groofsken het volgende:

[..]

nee, want ik dacht ook aan jou toen ik het hoorde. Ik deed alsof het ons geheime geluidje was, wat niemand anders kon horen daarom zei ik hier niks
  maandag 3 mei 2010 @ 12:08:13 #274
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_80963216
quote:
Op maandag 3 mei 2010 07:43 schreef McLaura het volgende:
De buuf is bevallen, de verloskundige is net weg en ik ben zoooooooooo benieuwd!!!!
heul nie
  maandag 3 mei 2010 @ 12:11:34 #275
12913 GreatWhiteSilence
pi_80963343
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:02 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Ik zou niet huren als ik jou was, dan ben je toch niet volledig zelfstandig .
Dat is waar, liever niet dus. Maar soms zul je wel moeten.

Ik hoor die sirene al tijden niet trouwens. Te doof...
pi_80963654
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:20 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Zeg dames, 11 jaar leeftijdsverschil is teveel hè. Daar kan ik maar beter niet op reageren toch?
Nietes!
  maandag 3 mei 2010 @ 12:21:25 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80963710
Memmel! TMI, maar wel leuk!
  maandag 3 mei 2010 @ 14:09:42 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80967814
Wat is het toch fijn als je afzakkende broek je er steeds aan herinnert dat je idd een paar kilo afgevallen bent!
pi_80967922
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is het toch fijn als je afzakkende broek je er steeds aan herinnert dat je idd een paar kilo afgevallen bent!
Das zeker fijn BE!
  maandag 3 mei 2010 @ 15:39:01 #280
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80971015
Idd BE, alleen lullig als dat in een overvolle winkel gebeurt!
pi_80972444
Memmel

Fijn BE!!!
  maandag 3 mei 2010 @ 16:20:04 #282
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80972572
Zou gebeuren, he, even hypothetisch (of is dat zonder extra h?) bezien.
pi_80972618
das best lullig idd!
(en volgens mij had je t goed geschreven )
  maandag 3 mei 2010 @ 16:50:28 #284
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_80973734
11 jaar leeftijdsverschil is geen probleem, hoor!

Je zou ook op zoek kunnen gaan naar je opa/oma en daar een kind mee krijgen ....
pi_80974828
Whuuuhhh Basboussa Wat een verhaal zeg

Tussen mij en D. zit zestien jaar leeftijdsverschil, overigens.
  maandag 3 mei 2010 @ 17:22:09 #286
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80974993
Basboussa das gewoon vies brr
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 3 mei 2010 @ 17:22:13 #287
5428 crew  miss_sly
pi_80974996
Basboussa wat een verhaal

11 jaar kan best, hoor als je in dezelfde fase zit, idd. Als ie leuk is, go for it, Groofs
  maandag 3 mei 2010 @ 18:10:53 #288
12913 GreatWhiteSilence
pi_80976564
Tussen mijn zusje en haar vriend zit ook ongeveer 10 jaar. Misschien zelfs 20, ben het eventjes kwijt. Zij is 30, hij is 40 of 50. Maar ze zijn beiden knetter (goed bedoeld knetter ), ze passen gewoon bij elkaar en hebben de grootste lol.
  maandag 3 mei 2010 @ 18:29:39 #289
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_80977080
Zo, avond, werd tijd. Dat laatste half uur was een uur te veel geloof ik
Wie heeft er lijm en behang over? Kan ik het klaarzetten voor morgen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 3 mei 2010 @ 18:54:07 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80977851
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:39 schreef Memmel het volgende:
Idd BE, alleen lullig als dat in een overvolle winkel gebeurt!
Maar zo hard gaat het ook nog niet hoor. Ik moet er wel bij bewegen.
Als hij echt zomaar op mijn enkels dondert koop ik wel een maatje kleiner.

Oei Saffier! Dat klinkt best!
  † In Memoriam † maandag 3 mei 2010 @ 18:58:28 #291
7074 moussy
kuttekop
pi_80977997
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:54 schreef Brighteyes het volgende:

Zo 1 heb ik maar met het afvallen vind ik het weer zonde om nu een nieuwe te kopen, ik heb nog 2 die nu wel goed zitten
  maandag 3 mei 2010 @ 19:03:27 #292
56471 pinquit
oh my lama!
pi_80978166
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:50 schreef Basboussa het volgende:
11 jaar leeftijdsverschil is geen probleem, hoor!

Je zou ook op zoek kunnen gaan naar je opa/oma en daar een kind mee krijgen ....
barf!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 3 mei 2010 @ 19:10:48 #293
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_80978456
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar zo hard gaat het ook nog niet hoor. Ik moet er wel bij bewegen.

Oei Saffier! Dat klinkt best!
Nja, het is elke keer het laalste half uurtje wat dan 'niet zo gezellig' meer verloopt. Maakt niet uit of er wel of geen middagtuk is geweest (ja, die doet Tobias nog steeds ) En veel eerder dan 18/18.30 uur zijn bed in is ook weer geen optie natuurlijk
Ylana
  maandag 3 mei 2010 @ 19:13:45 #294
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_80978558
Zo wat een raar verhaal, Basboussa, dat van die oma-kleinkind

Ik kom net weer terug bij de bungalow... we zijn 6 uur in een dierenpark geweest en ik ben compleet moe, maar ook compleet gelukkig! Ik heb een paar mooie foto's gemaakt, die zal ik even, uploaden, zodat jullie het ook kunnen zien!
Komodovaraan!
Papegaai!
Gran Canarian Great Dragon! (ach ja maar 80 cm , maar de grootste hagedis van Europa).
En mijn souvenir is een leguanen t-shirt!
  maandag 3 mei 2010 @ 19:20:51 #295
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_80978886
Ik ben benieuwd Oxy!
Het klinkt tot nu toe als een leuke vakantie
Ylana
  maandag 3 mei 2010 @ 19:25:30 #296
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_80979084
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:20 schreef Saffier het volgende:
Ik ben benieuwd Oxy!
Het klinkt tot nu toe als een leuke vakantie
Beter gezegd: het is een geweldige vakantie! Zoveel rust, en als je drukte wilt, dan kan je dat opzoeken. Maar ik geniet totaal hier. Misschien juist ook wel, door het gezelschap van, mijn ouders.
En de vele reptielen natuurlijk .
Lekker in de zee zwemmen, winkeltjes lopen, lekker eten, gewoon asociaal veel luieren dat vooral!
Ik had zeker 4 jaar niet gezwommen, en nu 3 keer per dag.
En 's avonds vroeg slapen, want moe ben ik wel.
  maandag 3 mei 2010 @ 19:29:25 #297
12913 GreatWhiteSilence
pi_80979239
Kijk, dan heb je tenminste wat aan je vakantie. Hoe bedoel je, uitgerust terug komen? We willen moe zijn!
pi_80979381
Wat klinkt dat heerlijk Oxy! Hoelang blijven jullie nog?

Wij gaan eind mei onverwacht een weekje weg! Heb er helemaal zin in, onze eerste vakantie
Lotte!
Noah!
  maandag 3 mei 2010 @ 19:37:13 #299
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_80979616
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:32 schreef Linda2205 het volgende:
Wat klinkt dat heerlijk Oxy! Hoelang blijven jullie nog?
Zaterdag, vliegen we terug.
  maandag 3 mei 2010 @ 19:39:18 #300
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_80979721
Vol gepost?
pi_80979745
nu ja
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')