KOM OP HENNIE! *PATS* POSTEN KRENGquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:28 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik ga nu voor 2 records :
- Meeste posts op een Koninginnedag OOIT
- 5e plaats in de top 10 meeste posts op één dag OOIT

Je zou voor het record gaan. Nu faal je dus gewoon.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:28 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik ga nu voor 2 records :
- Meeste posts op een Koninginnedag OOIT
- 5e plaats in de top 10 meeste posts op één dag OOIT

Keuzes, Lu, keuzes...quote:

Ik zal in de zomer wel eens wat proberen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:29 schreef henrydg het volgende:
Ik ga nu voor
- Record postaantal op een Koninginnedag ooit
- 5e plaats in de top 20 van meeste posts ooit op 1 dag.

Ja klopt, maar, dat is zoveeeel moeite ( ik probeer het namelijk wel ontopic te houden, wat ik post )quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zou voor het record gaan. Nu faal je dus gewoon.

Lekker boeiend. Je moet ook realistisch blijven.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zou voor het record gaan. Nu faal je dus gewoon.

Je hebt nog een paar uur hoor, nog iets meer dan 1000 berichtjes. Dat kan je best.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:30 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja klopt, maar, dat is zoveeeel moeite ( ik probeer het namelijk wel ontopic te houden, wat ik post )

Het moet wel ontopic zijn anders krijg ik een banquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar uur hoor, nog iets meer dan 1000 berichtjes. Dat kan je best.

Ik weet niet zo wat ik had in maart. Volgensmij was het ook oneven.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Keuzes, Lu, keuzes...
Ik sta gewoon oneven voor eind maart.

Sjezus zeg, PiRANiA staat na de zomer niet eens meer in de top 10.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:29 schreef Zeroku het volgende:
Ik zal in de zomer wel eens wat proberen.

Er zijn heel wat topics, vooral SC's en MEN gebruiken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:31 schreef henrydg het volgende:
[..]
Het moet wel ontopic zijn anders krijg ik een ban

Arcee kan dat welquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:30 schreef henrydg het volgende:
Kan iemand uitrekenen hoeveel posts ik heb om 0.00 , op dit tempo?
ik faal in rekenen namelijk

Ho. Ik zeg nergens dat ik het haal.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sjezus zeg, PiRANiA staat na de zomer niet eens meer in de top 10.

Zul je zien dat Zeroku 2000 posts haalt en dat PiRANiA de dag later 2001 haaltquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:31 schreef Arcee het volgende:
[..]

Oh in maart, ik bedoelde t/m maart.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:31 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet niet zo wat ik had in maart. Volgensmij was het ook oneven.

Ik denk niet dat hij dat laat gebeuren hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:31 schreef Arcee het volgende:
[..]

That's the spirit.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:32 schreef Myraela het volgende:
Ik wil gewoon een keer 2000 berichtjes, kan me niet schelen of het dan nog een record is of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |