je zou ook eigen initiatief kunnen tonen en zoveel mogelijk je collega's helpen met de voorbereidingen. Heb je gelijk een voorsprong als je straks je gebruikersopleiding krijgt.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:42 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Niets, want ik heb mijn opleiding nog niet gedaan. Dus zit gewoon in een loods, soms ff wat mee kijken met nieuwe apparatuur, ach tja haal volgende week mijn auto wel op
Ik vind 't niet gek dattie er niet zo blij mee is...quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:04 schreef Maitje het volgende:
Zo... 30km is weer gelopen..
Even goed gesprek gehad met vaders over het leger... Hij is er nog steeds niet blij mee, maar hij krijgt er zo onderhand vrede mee. Hij zag het mij wel ff doen allemaal.... go daddy!!
Naja, er zullen verschillende redenen zijn dat hij daar niet blij mee is. Ik kan dat ook begrijpen.. maar goed, ik kan nog altijd voor mijzelf beslissen natuurlijk. En laten we eerlijk zijn, een beetje support van paps is altijd fijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik vind 't niet gek dattie er niet zo blij mee is...
En dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naja, er zullen verschillende redenen zijn dat hij daar niet blij mee is. Ik kan dat ook begrijpen.. maar goed, ik kan nog altijd voor mijzelf beslissen natuurlijk. En laten we eerlijk zijn, een beetje support van paps is altijd fijn.
Had je maar een eerzaam vak moeten leren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:33 schreef Esses het volgende:
Als ik vrij was? jawel hoor in uniform... Ik moest helaas alleen weer is werken :p
Die chinook kwam hier in Zwolle ook laag over vliegen, blijft een geweldig geluidquote:Op donderdag 6 mei 2010 06:29 schreef Lightning_NL het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)-bevrijdingsdag.html
Volgende keer als je in zwolle loopt en ik zie je... Houd ik je aan voor beledigingquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Had je maar een eerzaam vak moeten leren.
hey ik woon er...jullie komen met z'n allen hierheenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:46 schreef RonaldV het volgende:
Ah, jij was er ook!Kun je volgende keer iets minder vrienden meenemen?
Neen, ik had mij zodanig buiten dienst gezopen dat dat mij niet verstandig leek.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:24 schreef RonaldV het volgende:
Géééft... ACHT!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U heeft toch wel allen keurig de houding aangenomen toen u Hare Majesteit en de bazen zag op 4 mei, he?
Geldig excuus!quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Neen, ik had mij zodanig buiten dienst gezopen dat dat mij niet verstandig leek.
Ik nam niet alleen de houding aan, ik mocht ook nog eens mijn geweer presenterenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:24 schreef RonaldV het volgende:
Géééft... ACHT!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U heeft toch wel allen keurig de houding aangenomen toen u Hare Majesteit en de bazen zag op 4 mei, he?
Ik sta met de koningin op de foto!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:24 schreef RonaldV het volgende:
Géééft... ACHT!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Neen, ik had mij zodanig buiten dienst gezopen dat dat mij niet verstandig leek.
Heb ik jou donderdag ook in beeld gehad dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:54 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Ik sta met de koningin op de foto!
Ik hoop het..quote:
Stond jij ook aan die kant waar paniek uit brak dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heb ik jou donderdag ook in beeld gehad dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |