Was 't maar zoquote:Op zondag 2 mei 2010 20:58 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Hardlopen? jullie pakken toch overal de auto voor?
Saucijzenbroodjes :|quote:Op zondag 2 mei 2010 21:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
de saucijzenbroodjes stonden te lang in de oven..
Is een oplossing voor, harder lopen..quote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Sorry, maar wie gaat er op zaterdag avond om half 10 hardlopen...![]()
Dan nog! Net of ik om 8 uur in de avond 25km ga lopen.. ben ik 1 uur snachts terug...
Awh zielepootje :pquote:Op zondag 2 mei 2010 22:17 schreef Pumatje het volgende:
Als het morgen nog even erg qua weer is als dat het vandaag wasdan ben ik heeeel erg boos..... loopt die klote natuur een beetje mijn vakantie te verzieken!
![]()
![]()
!
je moet niet zo zeuren jonge. Wees blij dat je vrij bentquote:Op zondag 2 mei 2010 22:45 schreef Pumatje het volgende:
Jah
wat te fuck moet ik nu met mijn vrije dagen zeg...
dinsdag gelukkig steunverlening in Amersfoort... kost me in ieder geval geen dag
Heb je geen hobby ofzo?!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:45 schreef Pumatje het volgende:
Jah
wat te fuck moet ik nu met mijn vrije dagen zeg...
dinsdag gelukkig steunverlening in Amersfoort... kost me in ieder geval geen dag
Waarom denk je anders dat hij ineens op fok zit :pquote:Op maandag 3 mei 2010 10:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Heb je geen hobby ofzo?!![]()
Of ga je shoppen... (wel wat vrouwelijk, maar neem aan dat je ook vrije tijd kleren nodig hebt?!)
Of ga lekker naar de keukenhof
Puma's doen niet aan burgerkledij.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Heb je geen hobby ofzo?!![]()
Of ga je shoppen... (wel wat vrouwelijk, maar neem aan dat je ook vrije tijd kleren nodig hebt?!)
Of ga lekker naar de keukenhof
hey halloquote:
Hugh Lauriequote:
Lotusss, draag je deze wel eens? Ik vind het best sexy bij vrouwenquote:
Wat? Rode lippenstift?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss, draag je deze wel eens? Ik vind het best sexy bij vrouwen![]()
[ afbeelding ]
Tja, soms zit het mee, soms zit het tegenquote:Op maandag 3 mei 2010 18:25 schreef Gierigesloeber het volgende:
Kak, verlof afgekeurd voor donderdag en vrijdag :3 daagse Stomme oefening volgende week en hebben nu voorbereiding
Niets, want ik heb mijn opleiding nog niet gedaan. Dus zit gewoon in een loods, soms ff wat mee kijken met nieuwe apparatuur, ach tja haal volgende week mijn auto wel opquote:Op maandag 3 mei 2010 18:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, soms zit het mee, soms zit het tegen![]()
Wat moet je zoal voorbereiden?
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef viezerdt het volgende:
zit je national geographic channel te kijken, naar zon programma waar ze soldaten testen onder "extreme" hitte/kou en onder een stukje mentale stress. laten ze de bewuste sniper als test op 30meter schieten
...
Converge fire, requesting orange!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
120mm mortier schieten met Luchtmobiel 11 Mortier-Cie Margriet
je zou ook eigen initiatief kunnen tonen en zoveel mogelijk je collega's helpen met de voorbereidingen. Heb je gelijk een voorsprong als je straks je gebruikersopleiding krijgt.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:42 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Niets, want ik heb mijn opleiding nog niet gedaan. Dus zit gewoon in een loods, soms ff wat mee kijken met nieuwe apparatuur, ach tja haal volgende week mijn auto wel op
Ik vind 't niet gek dattie er niet zo blij mee is...quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:04 schreef Maitje het volgende:
Zo... 30km is weer gelopen..
Even goed gesprek gehad met vaders over het leger... Hij is er nog steeds niet blij mee, maar hij krijgt er zo onderhand vrede mee. Hij zag het mij wel ff doen allemaal.... go daddy!!
Naja, er zullen verschillende redenen zijn dat hij daar niet blij mee is. Ik kan dat ook begrijpen.. maar goed, ik kan nog altijd voor mijzelf beslissen natuurlijk. En laten we eerlijk zijn, een beetje support van paps is altijd fijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik vind 't niet gek dattie er niet zo blij mee is...
En dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naja, er zullen verschillende redenen zijn dat hij daar niet blij mee is. Ik kan dat ook begrijpen.. maar goed, ik kan nog altijd voor mijzelf beslissen natuurlijk. En laten we eerlijk zijn, een beetje support van paps is altijd fijn.

Had je maar een eerzaam vak moeten leren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:33 schreef Esses het volgende:
Als ik vrij was? jawel hoor in uniform... Ik moest helaas alleen weer is werken :p
Die chinook kwam hier in Zwolle ook laag over vliegen, blijft een geweldig geluidquote:Op donderdag 6 mei 2010 06:29 schreef Lightning_NL het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)-bevrijdingsdag.html
Volgende keer als je in zwolle loopt en ik zie je... Houd ik je aan voor beledigingquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Had je maar een eerzaam vak moeten leren.
hey ik woon er...jullie komen met z'n allen hierheenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:46 schreef RonaldV het volgende:
Ah, jij was er ook!Kun je volgende keer iets minder vrienden meenemen?
Neen, ik had mij zodanig buiten dienst gezopen dat dat mij niet verstandig leek.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:24 schreef RonaldV het volgende:
Géééft... ACHT!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U heeft toch wel allen keurig de houding aangenomen toen u Hare Majesteit en de bazen zag op 4 mei, he?
Geldig excuus!quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Neen, ik had mij zodanig buiten dienst gezopen dat dat mij niet verstandig leek.
Ik nam niet alleen de houding aan, ik mocht ook nog eens mijn geweer presenterenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:24 schreef RonaldV het volgende:
Géééft... ACHT!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U heeft toch wel allen keurig de houding aangenomen toen u Hare Majesteit en de bazen zag op 4 mei, he?
Ik sta met de koningin op de foto!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:24 schreef RonaldV het volgende:
Géééft... ACHT!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Neen, ik had mij zodanig buiten dienst gezopen dat dat mij niet verstandig leek.
Heb ik jou donderdag ook in beeld gehad dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:54 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Ik sta met de koningin op de foto!
Ik hoop het..quote:
Stond jij ook aan die kant waar paniek uit brak dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heb ik jou donderdag ook in beeld gehad dan?
Ik stond op de perstribune, achter LMB. De fotos die op de frontpage staan zijn van mij.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Stond jij ook aan die kant waar paniek uit brak dan?
30km gelopen of hardgelopen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:04 schreef Maitje het volgende:
Zo... 30km is weer gelopen..
Even goed gesprek gehad met vaders over het leger... Hij is er nog steeds niet blij mee, maar hij krijgt er zo onderhand vrede mee. Hij zag het mij wel ff doen allemaal.... go daddy!!
Oow vet!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik stond op de perstribune, achter LMB. De fotos die op de frontpage staan zijn van mij.
Nou, 30km hardlopen gaat nog niet zo lukken denk ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:34 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
30km gelopen of hardgelopen?
Allebei is natuurlijk een dik goede training. Welke opleiding ga je doen?
Heh FPquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:30 schreef FP128 het volgende:
Maar het belangrijke is dat je er heel veel zin in hebt![]()
Dat is de juiste instelling voor een toekomstig onderoficier
Dat heb ik zeker!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:30 schreef FP128 het volgende:
Maar het belangrijke is dat je er heel veel zin in hebt![]()
Dat is de juiste instelling voor een toekomstig onderoficier
Nice picture!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh FP
Fototje van mij gevonden in een Apache op de OK
[ afbeelding ]
Nog steeds zo ouderwets ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Het VRA'tje.
Ziet dat er nog steeds zo uit? Of is dat reeds aangepast?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Het VRA'tje.
Ziet dat er nog steeds zo uit? Of is dat reeds aangepast?
[ afbeelding ]
Nice.. ik moet nog steeds gewoon wachten tot ik jarig ben..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:52 schreef Bouke-p het volgende:
Jippie, ben weer n schaal omhoog gegaan sinds 1 mei5 tientjes dr bij
bruto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Naamquote:
Fout antwoord.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:03 schreef m.k het volgende:
o oeps moet je al bij defensie werken om hier te mogen posten dan?
naam:melle
rang: burger (nog wel)
registratie nummer: ?????
onderdeel: ik hoop bij luchtmobiel te komen maar zit nu vol![]()
wat ik hier doe: informatie verschaffen en de verhalen van iedereen hier lezen
Heh, mooie keuze. Ben zelf oud-luchtmobiel m.k.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:03 schreef m.k het volgende:
Ik ken een meisje dat melle heetquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:03 schreef m.k het volgende:
bij de voorlichting werd er verteld dat er rond juni misschien weer plek is. tot dan ga ik lekker veel sportenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh, mooie keuze. Ben zelf oud-luchtmobiel m.k.
LMB zit idd ff vol ja mbt de AMOL.
Maar heb geduld, want het is een puike eenheid.
Melle is een Friese en universele naamquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fout antwoord.De vijand mag alleen maar vragen naar naam, rang en legernummer.
rechterborst.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:14 schreef Remco026 het volgende:
[schaammodus]
Welke kant van het gvt horen de wings![]()
[/schaammodus]
daar zit je naamplaatje, andere novice...quote:Op zondag 9 mei 2010 11:48 schreef Catch_me het volgende:
Boven je linkerborstzakje geloof ik.
Vanaf boven gezien dus als je hem aan hebtquote:Op zondag 9 mei 2010 12:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
daar zit je naamplaatje, andere novice...
geen excuus, van onder gezien met handstand en dubbele schroef blijft het nog steeds je rechterborst...quote:Op zondag 9 mei 2010 12:36 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Vanaf boven gezien dus als je hem aan hebt
Ook je geboortedatum. Volgens mij nog 2 items. Alweer vergeten, hoe slecht.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fout antwoord.De vijand mag alleen maar vragen naar naam, rang en legernummer.
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:16 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ook je geboortedatum. Volgens mij nog 2 items. Alweer vergeten, hoe slecht.
edit: Je eenheid mag je ook gewoon vertellen volgens mij.
Hoe dan? Moet je het opeten?!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
naam, rang en registratienummer.
Meer niet.
Mocht je in handen vallen dien je alles ter indicatie van je onderdeel, eenheid of inlichtingen te vernietigen.
En je geboortedatum zit in je registratienummer.
Als ik hem aan heb zit mijn naamplaatje toch echt op mijn rechterborstquote:Op zondag 9 mei 2010 12:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
daar zit je naamplaatje, andere novice...
KLquote:Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Als ik hem aan heb zit mijn naamplaatje toch echt op mijn rechterborst
Hij gaat dus in ieder geval onder mijn eenheidsembleem
Niet elke krijgsmacht heeft de geboortedatum namelijk in het registratienummerquote:Op zondag 9 mei 2010 13:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Meer niet.
Mocht je in handen vallen dien je alles ter indicatie van je onderdeel, eenheid of inlichtingen te vernietigen.
Verbranden.. hoe ken dat nou als je gevangen zit !!quote:Op zondag 9 mei 2010 14:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
indien geen andere keuze wel ja.
Maar verbranding is een goede tweede.
Diezelfde survivalcourse mét slaapzak?quote:Op zondag 9 mei 2010 16:00 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Nja, ik heb de combat survival course gevolgd, en daar heb ik geleerd dat we toch écht meer dan slechts die 3 dingen mogen vertellen, ik weet het alleen niet meer precies, maar vaag herinner ik me dat het er 6 waren. Misschien 5.
Ennuh, niet elke krijgsmacht heeft de geboortedatum in het registratienummer
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Verbranden.. hoe ken dat nou als je gevangen zit !!![]()
Ik ben ff heel serieus heur!
*haalt willekeurige oorlogsfilm aan waar CP of HQ overlopen dreigt te worden, en alle documenten, kaarten etc vernietigd worden.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Meer niet.
Ummm... Nee, een van de survivalcursussen zonder slaapzak...quote:Op zondag 9 mei 2010 16:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Diezelfde survivalcourse mét slaapzak?
Dat zullen dan de dingen zijn die op je valdoodplaatje staan (hepla in kl-term), te weten naam, registratienummer, bloedgroep en geloof. En daarnaast dus je rang.
klopt, wij hebben onze eigen die toegespitst is op de situaties waar wij in terecht komen, want zo groot is de kans niet dat wij ons uit een neerstortend vliegtuig/helikopter ver achter de vijandelijke linies als allejezus blackopssprietje moeten redden.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:23 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ummm... Nee, een van de survivalcursussen zonder slaapzak...Wat ben je simpel vandaag zeg. En nee, dat zijn niet die dingen.
En nee, zo'n survivalcursus zullen ze nooit aan een mariniertje geven.
En dat is wat het verschil maakt tussen jouw en mijn survivalcursussen. Jij doet het met je groep en genoeg vreten, ik deed het in mijn uppie met vrijwel niks te eten.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
klopt, wij hebben onze eigen die toegespitst is op de situaties waar wij in terecht komen, want zo groot is de kans niet dat wij ons uit een neerstortend vliegtuig/helikopter ver achter de vijandelijke linies als allejezus blackopssprietje moeten redden.
What the fuck?quote:O, en mocht je een warme sensatie achter je oren voelen, dan komt het waarschijnlijk omdat je te diep met je kop in je reet zit.![]()
Dit is mij gewoon effe ontschoten, komt wel weer een refresher voor. Alsof jij, een marinier of all people, nooit wat vergeetquote:Maar voor zo'n elitecursus zou het wel wenselijk zijn als je onthoud wat ze je trachten te leren, of is het meer een noodzakelijk kwaad waar je de dagen aan het aftellen was tot je weer kan douchen?
Doel je op de 'soepele' artic rantsoenen met 5500 kcal die we de rest van de training gebruiken, of op het rendierbot waar we met 4 man bouljon moeten trekken in je noodonderkomen boven een miniem vuurtje tijdens de survivalfase om nog enigszins wat binnen te krijgen?quote:Op zondag 9 mei 2010 16:39 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
En dat is wat het verschil maakt tussen jouw en mijn survivalcursussen. Jij doet het met je groep en genoeg vreten, ik deed het in mijn uppie met vrijwel niks te eten.
Neen, in elk opzicht superieur maar we moeten wel toestemming vragen om zelfstandig te ademen nou goed?quote:Dit is mij gewoon effe ontschoten, komt wel weer een refresher voor. Alsof jij, een marinier of all people, nooit wat vergeet
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Doel je op de 'soepele' artic rantsoenen met 5500 kcal die we de rest van de training gebruiken, of op het rendierbot waar we met 4 man bouljon moeten trekken in je noodonderkomen boven een miniem vuurtje tijdens de survivalfase om nog enigszins wat binnen te krijgen?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |