quote:Veel vrijmarktspullen zijn weggeregend.
Mensen lopen over het spoor, omdat ze te lam zijn de voetgangerstunnel te kiezen. Niemand doet er wat aan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:30 schreef Vriendelijkheid het volgende:
Ga het zelf maar eens regelen dan, was je ook niet gelukt...
Potfurdorie..quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mensen lopen over het spoor, omdat ze te lam zijn de voetgangerstunnel te kiezen. Niemand doet er wat aan.
Precies. Dat ze ook maar even iedereen neermaaien die over het spoor loopt, wat volgens mij nog verboden is ook.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:41 schreef duitsedop het volgende:
ik word die hooligans een beetje zat.
bij de HvH rellen hebben ze een rat afgeknald, hopenlijk doen ze dat veeeel vaker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Over het spoor lopen staat een flinke boete op. Hoe hoog weet ik niet precies.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:46 schreef Silven het volgende:
[..]
Precies. Dat ze ook maar even iedereen neermaaien die over het spoor loopt, wat volgens mij nog verboden is ook.
Aangezien het simpele nieuwsdump betreft, zonder fatsoenlijke bronvermelding en het inmiddels weer is opgelost: Slotjequote:Er rijden weer treinen van en naar station Amsterdam CS. Dat heeft een woordvoerder van ProRail gezegd. Ook station Sloterdijk is weer open.
Het treinverkeer werd rond 15 uur stilgelegd omdat er mensen over de rails liepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |