Succes.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:23 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Theorie vond ik goed te doen voor de auto, Dinsdag afrijden in de praktijkIk weet dat ik het kan maar je weet maar nooit wat er gebeurd.
Klopt bij Tussentijdse toets was ik ook enorm rustig , en ging het ook bijna perfectquote:Op zondag 9 mei 2010 12:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Succes.
Het sleutelwoord voor mij was kalm blijven. Rustig handelen..rustig kijken.![]()
En als je dan je eigen auto hebt..hoppa gaspedaal intrappen
Tijdens me eindexamen ben ik nog bijna geflitst![]()
En ik had een oud politie agent naast me zitten![]()
Dus gewoon kalm blijven, ook al valt de motor uit ofzo...hou die rust.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Klopt bij Tussentijdse toets was ik ook enorm rustig , en ging het ook bijna perfect
Zal ik doenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dus gewoon kalm blijven, ook al valt de motor uit ofzo...hou die rust.![]()
Post het ff hoe t ging
Valeriaan kalmeert ook niet echt heel erg. Als je echt kalmerende shiz zoekt moet je bij de dokter langs gaan, dan krijg je waarschijnlijk propranolol. Daar wordt je rustig van.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:00 schreef Purdey het volgende:
Even terugkomen op de Valeriaan overigens.Toen ik afgelopen donderdag bij kruidvat was voor de grap meegenomen,en gelijk begonnen.Vrijdag met lessen ook drie tabletjes over de hele dag ingenomen.Helpt geen holIk kan me niet herinneren dat ik ooit zo hyper ben geweest als vrijdag.Kreeg uiteindelijk zelfs te horen dat ik opstandig was
Toen ik vol trots vertelde dat ik Valeriaan had ingenomen,om rustig te blijven concludeerde mijn instructeur lachend dat ik nog nooit zo druk was geweest
'Ik heb Valeriaan genomen,om rustig te blijven!!' 'Rustig? Ik dacht eerder dat je iets geslikt had waar speed in zit'
Mooi schema.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:12 schreef lbeew het volgende:
21 april begonnen met rijlessen en nu 4 lessen gehad (van 2 uur elk).
28 mei TTT en 11 juni afrijden, gemiddeld 2 x 2 uur per week lessen.
Wat moest je vertellen dan? Waar ze zaten? Hoeveel de auto er heeft?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:25 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Overigens kreeg ik bij mijn examen geen enkele vraag over de auto, gewoon instappen en gaan. Bij mijn TTT moest ik wel alles over de banden vertellen (toevallig had ik het daar op de heenrit met mijn instructeur over gehad, volgensmij wist hij het al). Ligt er dus maar net aan in welke stemming je examinator is
Goed bezig, dat schiet op!quote:Op zondag 9 mei 2010 14:12 schreef lbeew het volgende:
21 april begonnen met rijlessen en nu 4 lessen gehad (van 2 uur elk).
28 mei TTT en 11 juni afrijden, gemiddeld 2 x 2 uur per week lessen.
Over banden:quote:Op zondag 9 mei 2010 16:00 schreef jacobras het volgende:
[..]
Wat moest je vertellen dan? Waar ze zaten? Hoeveel de auto er heeft?![]()
[..]
Goed bezig, dat schiet op!
Mijn tussentijdse toets komt ondertussen ook al dichterbij, over 10 dagen al
Net zitten googelen,en het is indd een bekend middel bij examenvrees.Maar verder klinkt het best heftig..quote:Op zondag 9 mei 2010 15:27 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Valeriaan kalmeert ook niet echt heel erg. Als je echt kalmerende shiz zoekt moet je bij de dokter langs gaan, dan krijg je waarschijnlijk propranolol. Daar wordt je rustig van.
Je wil niet weten hoeveel bananen ik de laatste tijd eet voor rijles,en Red Bull.Ik moet mezelf de laatste tijd dwingen om die zooi en die bananen binnen te krijgenquote:Op zondag 9 mei 2010 18:53 schreef Joosterd het volgende:
Ik hoorde van een vriendin dat een banaan helpt ( zitten kalmerende stoffen in ofzo) en bij TTT helemaal geen last van zenuwen gehad.
Hopen dat het ook bij het examen het een beetje zo blijft.
van red bull rustig worden? ;oquote:Op zondag 9 mei 2010 19:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel bananen ik de laatste tijd eet voor rijles,en Red Bull.Ik moet mezelf de laatste tijd dwingen om die zooi en die bananen binnen te krijgen
Haha deze week ook veel redbull en bananen opquote:Op zondag 9 mei 2010 19:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel bananen ik de laatste tijd eet voor rijles,en Red Bull.Ik moet mezelf de laatste tijd dwingen om die zooi en die bananen binnen te krijgen
En dan zeggen ze dat autorijden duur isquote:Op zondag 9 mei 2010 19:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je hoeft je er echt niet druk om te maken, ze kijken alleen wat je nu al geleerd heb en geven verbeter punten.quote:
Hoe beter ik leerde, des te panischer ik altijd werdquote:Op zondag 9 mei 2010 19:55 schreef FastFox91 het volgende:
Waarom nou weer pillen(/weet ik veel) slikken om kalmer te worden? Dat doe je toch ook niet als je je rijbewijs in bezit hebt? Gewoon veel oefenen en zelfvertrouwen krijgen, dan word je vanzelf kalm.
Vroeger had ik op school wel eens faalangsttraining. Ik had het niet, maar ze dachten dat ik het had. Probleem was gewoon dat ik niet goed geleerd had, waardoor je niet kalm bent etc. Logisch?
Ik heb ze allebei gehaald ( omkeer opdracht, fileparkeren) , maar er waren er een paar die gewoon het helemaal verknald hadden maar omdat ze goed keken bij het handelen maakt het niet veel uit en kregen ze vrijstellingen.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Ho fje er maar 1 voldoende te doen? Hoe streng zijn ze per opdracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |