Ho. Rechtzakenquote:
Ja, was ik eindelijk van het gezeik met rechtzaken tegen mijn vader af, begint mijn exstiefvader.quote:
Wtfquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, was ik eindelijk van het gezeik met rechtzaken tegen mijn vader af, begint mijn exstiefvader.
Omdat mijn kamer niet netjes is, zou het huis niet verkocht worden en wilt hij dus een vergoeding. Omdat hij die rechtzaak begint, moet ik de rechtzaak tegen 5 jaar psychische mishandeling opstarten. En ik heb geen zin in beide.
Wat de fuck.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, was ik eindelijk van het gezeik met rechtzaken tegen mijn vader af, begint mijn exstiefvader.
Omdat mijn kamer niet netjes is, zou het huis niet verkocht worden en wilt hij dus een vergoeding. Omdat hij die rechtzaak begint, moet ik de rechtzaak tegen 5 jaar psychische mishandeling opstarten. En ik heb geen zin in beide.
Als er wat is, trek maar een de belquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
Ach, dat was alles wel. En nu ga ik vrolijk doen.
Tnx tho, darling.
Morgen wordt mijn oma 75 jaarquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als er wat is, trek maar een de bel.
En nog 1 uur. Dan is het alweer Mei. Bijna zomer
Dat lijkt me echt zó vetquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
Zomer!Ik ga deze zomer windsurfen, daar heb ik zin in.
Feliciteer haar maar van mijquote:
gefeliciteerdquote:
hier was het een succes was kei gezelligquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:07 schreef Desunoto het volgende:
Dit was echt een mislukte koninginnedag gewoon. Bah.
Volgend jaar beter... hoop ik
quote:
wat drinken jullie dan?quote:
Dan ga je dood!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer drinken. Nooit meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |