abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80877886
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:39 schreef henrydg het volgende:

[..]

Die opleiding is helaas van een te hoog niveau voor het SilvanaCollege. Excuses en groeten,

HenryDG
Toezichthouder SilvanaCollege
Jammer te horen dat het niveau van deze opleiding te hoog is. Een vriend informeerde mij over de opleiding straten maker op zee. Het schijnt ook zee goed te verdienen. geven jullie deze opleiding wel op jullie school?
pi_80877894
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:39 schreef henrydg het volgende:

[..]

Die opleiding is helaas van een te hoog niveau voor het SilvanaCollege. Excuses en groeten,

HenryDG
Toezichthouder SilvanaCollege
hey jij, kan ik de opleiding geschiedenis in 6 maanden afronden? ik ben best wel slim dus daar ligt het niet aan.

groet.
pi_80878016
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:45 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Jammer te horen dat het niveau van deze opleiding te hoog is. Een vriend informeerde mij over de opleiding straten maker op zee. Het schijnt ook zee goed te verdienen. geven jullie deze opleiding wel op jullie school?
Dit lijkt me ook een leuk beroep wellicht komen we in dezelfde klas! Het word denk ik wel Assistent straten maker op zee, of assistend ligt eraan. Want dit is ook een college waar je assistend bakker kan doen!
pi_80878034
Ik vind het spijtig dat er zo gereageerd wordt. Je moet natuurlijk niet vergeten dat er ook mensen zijn die het niet zo mee hebben zitten. Mensen die geen opleiding of school hebben afgerond en die nu ergens werken in een fabriek.
Voor deze mensen wil ik grag wat betekenen.
Veel opleidingen die wij willen gaan oprichten zijn dan niet haalbaar voor die mensen. En veel van onze beroepen die wij willen gaan aanbieden zijn niet te doen zonder opleiding.
Je moet natuurlijk niet vergeten dat niet iedereen naar de universiteit kan. heb mijn vraag ook op andere forums gezet waar mensen wel normaal reageerde.
Ik vind dit erg spijtig.
Gelukkig heb ik ook een paar reacties gelezen die wel serieus waren en waar ik wat mee kon.
pi_80878048
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:51 schreef Silvana18 het volgende:
Ik vind het spijtig dat er zo gereageerd wordt. Je moet natuurlijk niet vergeten dat er ook mensen zijn die het niet zo mee hebben zitten. Mensen die geen opleiding of school hebben afgerond en die nu ergens werken in een fabriek.
Veel opleidingen die wij willen gaan oprichten zijn dan niet haalbaar voor die mensen. En veel van onze beroepen die wij willen gaan aanbieden zijn niet te doen zonder opleiding.
Je moet natuurlijk niet vergeten dat niet iedereen naar de universiteit kan. heb mijn vraag ook op andere forums gezet waar mensen wel normaal reageerde.
Ik vind dit erg spijtig.
Gelukkig heb ik ook een paar reacties gelezen die wel serieus waren en waar ik wat mee kon.
je post in ONZ
er lopen hier een paar labiele rond maar die wil je echt niet hebben heur.
pi_80878065
quote:
Ik vind dit erg spijtig.
Wij zijn bijna allemaal serieus. De vragen zijn gewoon uit pure interesse.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:54:24 #172
236046 NotYou
tigerblood
pi_80878088
quote:
Ik vind dit erg spijtig.
Maar mijn vraag of "18" in je nickname verwijst naar je leeftijd negeer je geheel. Niet lief! Je wel laten helpen door Fok! maar vervolgens niets terugdoen, te beroerd om ook maar een vraag te beantwoorden.
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:54:54 #173
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_80878097
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:45 schreef poo het volgende:

[..]

hey jij, kan ik de opleiding geschiedenis in 6 maanden afronden? ik ben best wel slim dus daar ligt het niet aan.

groet.
natuurlijk kunne we een regeling tref fen.
belm e o phet volg endenum mer : 06 87 944156213584
groet,
koos hertogs
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
pi_80878100
Hangt van de opleidingsconstructie af en het moet wel goed gekeurd worden zo'n opleiding. Dus hoe zijn jullie van plan om aan die normen te voldoen? Hoeveel uur stage? hoeveel lesuren? welk niveau? heb je ook vakanties in dat jaar? hoeveel keer mag je absent zijn? heb je ook examens tentamens?
pi_80878114
quote:
Ik vind dit erg spijtig.
Klopt maar deze mensen vind je meestal niet op een forum waar veel jongeren bijeen komen! Ik kan ook geen universaliteit maar dan nog een opleiding kan je altijd doen! Ongeacht hij 1 of 4 jaar duurt. Denk jij dat de door jouw genoemde beroepen momenteel niet kunnen worden gedaan, omdat er geen opleidingen voor zijn ? En in assistent bakker zit trouwens geen toekomst meer. Ze willen op vandaag de dag alleen nog maar een brood of banket bakker, of een allround brood/banket bakker.
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:56:01 #176
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_80878122
quote:
Ik vind dit erg spijtig.

Silvana,
Ik reageer serieus. Ik heb bijna een MAVO-diploma en daarna wil ik graag iets met toezichthouder doen. Ik ben terdege geïnteresseerd.

Hartelijke groeten,
Peter la S.
  Boks-Chick vrijdag 30 april 2010 @ 17:56:18 #177
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80878129
quote:
Ik vind dit erg spijtig.
Gouden tip:

voordat je reageert of een topic start op FOK!, kijk eerst even in welk subforum je bezig gaat
lolwut
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:56:37 #178
300423 Chuck-_-Norris
post enkel epicness
pi_80878133
De opleiding Assistent fietstechnicus, duurt zo wie zo 1 jaar op het MBO
chuck norris counted to infinity.... twice
pi_80878141
quote:
Gut wat denigrerend. Er zijn legio mensen die vrijwillig en met plezier in een fabriek werken. Niet iedereen kan en wil op kantoor zitten. Nee deze mensen zit het niet mee.
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:57:16 #180
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_80878146
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:56 schreef BrandX het volgende:

[..]

Gouden tip:

voordat je reageert of een topic start op FOK!, kijk eerst even in welk subforum je bezig gaat
Maar goed dat er ook goede mensen op het forum zijn, ik ben terdege geïnteresseerd in toezichthouders opleiding. Ik wil graag werken bij VNU media op dat ene leuke populaire forum als moderator
pi_80878152
Sibble

Dat is allemaal al geregeld. We hebben alles goed voor elkaar. Alleen het punt is dat we maar 6 opleidingen mogen aanbieden. We zijn nieuwsgierig naar welk van deze opleidingen het populairst zijn zodat we een goede keuze kunnen maken
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:57:54 #182
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_80878161
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:57 schreef Silvana18 het volgende:
Sibble

Dat is allemaal al geregeld. We hebben alles goed voor elkaar. Alleen het punt is dat we maar 6 opleidingen mogen aanbieden. We zijn nieuwsgierig naar welk van deze opleidingen het populairst zijn zodat we een goede keuze kunnen maken
Toezichthouder, daar ligt mijn interesse.
pi_80878169

Hier is een joling voor je topic.
pi_80878177
quote:
Ik vind dit erg spijtig.
welke opleiding heb jezelf gedaan?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_80878183
quote:
Ik vind dit erg spijtig.
Op zo'n FOK forum zijn veel trieste reacties een vast onderdeel van elk topic, dat is een cultuur op FOK aangezien zij eigenlijk de doelgroep zijn die niet hoger dan HBO kunnen studeren en hun eigen indentiteit nog niet ontwikkeld hebben.
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:59:24 #186
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_80878195
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:58 schreef sibbele het volgende:

[..]

Op zo'n FOK forum zijn veel trieste reacties een vast onderdeel van elk topic, dat is een cultuur op FOK aangezien zij eigenlijk de doelgroep zijn die niet hoger dan HBO kunnen studeren en hun eigen indentiteit nog niet ontwikkeld hebben.
pi_80878213
Ik heb zelf een universitaire studie onderwijskunde gevolgt.
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:58 schreef Caesu het volgende:

[..]

welke opleiding heb jezelf gedaan?
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:00:26 #188
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_80878223
quote:
Ik vind dit erg spijtig.
we kunnen je moeilijk serieus nemen als je in het onzin subforum post
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:00:31 #189
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_80878227
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:00 schreef Silvana18 het volgende:
[..]

Nou, klaarblijkelijk geen Nederlands
pi_80878245
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:00 schreef henrydg het volgende:

[..]

Ze is allochtoon je weet zelf.
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:02:22 #191
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_80878248
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:02 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Ze is allochtoon je weet zelf.
ECHT WAAR?!
pi_80878267
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:00 schreef henrydg het volgende:

[..]

Maar mijn interesse gaat ook uit naar toezichthouder. Mits we een knuppel en stoer uniform krijgen waarin ik chickies kan hosselen! Je waits zelluf!
pi_80878281
Laborant
sport en bewegingsbegeleider
Fietstechnicus

Als ik verplicht moest kiezen zou ik deze 3 kiezen.

Ik denk dat sport en bewegingsleider sowieso een gewilde opleiding is, daarnaast zouden er wat sociale opleidingen aan toegevoegd moeten worden omdat veel mensen een SPW opleiding willen.
pi_80878303
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:00 schreef DeBassist het volgende:

[..]

we kunnen je moeilijk serieus nemen als je in het onzin subforum post
ze begon wel in KLB, wat overigens ook niet het juiste subforum is.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_80878312
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:00 schreef Silvana18 het volgende:
[..]

... maar niet gehaalt
pi_80878328
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:05 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

... maar niet gehaalt
gehaald.
pi_80878357
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:05 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

gehaald.
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:07:29 #198
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_80878370
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:06 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

pi_80878469
Waarom staat deze vraag eigenlijk in onzin voor je leven als je serieuse bedoellingen hebt?
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:12:27 #200
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_80878492
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:06 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:12:44 #201
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_80878496
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:11 schreef sibbele het volgende:
Waarom staat deze vraag eigenlijk in onzin voor je leven als je serieuse bedoellingen hebt?
Is verplaatst vanuit KLB
pi_80878598
Die Silvana geeft dus echt niet op hé?
pi_80878700
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:16 schreef Koko_Banana het volgende:
Die Silvana geeft dus echt niet op hé?
Hed is ook een heel goet inidiatdef
pi_80878766
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:05 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

... maar niet gehaalt
Er zijn genoeg mensen met een universitaire opleiding die de regels van het kofschip niet kennen.
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:26:06 #205
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_80878788
Silvana

Laad je nied gek maken door al die stomme mensen hier
Wand het is echt goet wat je hier mee wild bereiken!
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:32:05 #206
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_80878950
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:28 schreef Silvana18 het volgende:
Ik ben met een paar andere personen van plan een eigen particuliere mbo school op te richten. Voor mensen die een mbo diploma willen halen in een jaar. Dus alle opleidingen duren 1 jaar en geen vooropleiding heb je daarvoor nodig. Je moet wel minstens 16 jaar zijn en abn spreken.
Wij bieden de volgende vak-opleidingen aan en je krijgt natuurlijk een erkend mbo diploma.

-Badmeester
-Toezichthouder
-Taxichauffeur
-Marktkoopman/vrouw
-Barkeeper/Barkeepster
-Serveerster/serveerder
-Winkelassistent
-Etaleur
-Visagist
-Nagelstylist
-Sociaal zorgende
-Receptionist
-Medewerker mode/maatkleding
-Medewerker Dierenverzorging
-Gastvrouw/heer
-Assistend Bakker
-Assistent schilder
-Audiovisueel Medewerker
-Basislasser
-Junior kapper
-Kok
-Assistent Leisure & Hospitality
-Laborant
-Assistent fietstechnicus
-Facilitair Medewerker
-Sport- en Bewegingsbegeleider

En mijn vraag is zou jij geïnteresseerd zijn in 1 van de opleidingen en zo Ja, Welke dan?,
Zo nee, waarom niet?

Ik stel antwoorden heel erg op prijs. Daar kan ik veel mee.
Alvast bedankt.

Silvana
Ok.

Neuken, Silvana?
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
pi_80878989
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:25 schreef sibbele het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen met een universitaire opleiding die de regels van het kofschip niet kennen.
Dan faal je even keihard
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:34:17 #208
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_80878995
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:32 schreef BroodjePindakaas het volgende:

[..]

Ok.

Neuken, Silvana?
pi_80879010
Silvana,

Het was allemaal een grapje, ik zal het nooit meer doen! Oke? Afgesproken? Deal? No deal? Neuken?
De klaagbaak is een machine.
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:43:12 #210
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_80879204
100%zeker dat dit keihard faalt!
Jullie opleidingen aanbod is veel te groot!
'wat niet rekt, dat scheurt'
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:45:02 #211
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_80879237
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:34 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Dan faal je even keihard
Onzin, Ik ken een professor die een geniaal is in wetenschappen maar qua spelling en grammatica klopt er totaal geen ruk van denk dat hij het net beter doet dan een willekeurig marokaantje.,
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:45:33 #212
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_80879249
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:34 schreef Multivitamine het volgende:
Silvana,

Het was allemaal een grapje, ik zal het nooit meer doen! Oke? Afgesproken? Deal? No deal? Neuken?

Silvana zegt op MSN : Ja, Afgesproken, Deal, Deal, Lekker.
pi_80879251
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:43 schreef BaasD het volgende:
100%zeker dat dit keihard faalt!
Jullie opleidingen aanbod is veel te groot!
idd

hoe kan je sowieso laborant worden op mbo niveau?
maak er dan een opleiding geschiedenis van op mbo zodat ik in t archeon kan werken
pi_80879253
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:32 schreef nicknicknickname het volgende:
ehhm Winkelassistent??? wat is dat? een vakkenvuller met opleiding?
Assistent van een vakkenvuller.
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:45:48 #215
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_80879259
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:45 schreef First het volgende:

[..]

Onzin, Ik ken een professor die een geniaal is in wetenschappen maar qua spelling en grammatica klopt er totaal geen ruk van denk dat hij het net beter doet dan een willekeurige Noord-Afrikaan
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:46:13 #216
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_80879265
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:32 schreef nicknicknickname het volgende:
ehhm Winkelassistent??? wat is dat? een vakkenvuller met opleiding?
Degene die die hoge kar duwt naar de schappen
pi_80879270
quote:

[..]

Onzin, Ik ken een professor die een geniaal is in wetenschappen maar qua spelling en grammatica klopt er totaal geen ruk van denk dat hij het net beter doet dan een willekeurig marokaantje.,
idd, de meeste beta mensen falen in spelling
pi_80879285
quote:

[..]

Ken jij die persoonlijk?? echt? ken jij een professor??? het is toch niet een gesjeesde geneeskunde student maar een échte professor he? wat is de professie van deze professor dan?
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:47:45 #219
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_80879300
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:46 schreef poo het volgende:

[..]

idd, de meeste beta mensen falen in spelling
Inderdaad maar de meeste fokkers zijn zo kortzichtig dat ze denken dat als je een grammatica fout maakt of je de d/t regels niet kent gelijk een MBO'er bent .
pi_80879303
hey henry hoeveel post nog voor je record?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')