Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:33 schreef SoldMayor het volgende:
Jezus wat een gekanker nu al hier![]()
![]()
Niemand heeft het spel gespeeld en nu al is het niks meer
Uuuhhmmm, ik weet niet hoor, maar dat denk ik niet. Het is dus gewoonweg weer een MW2 die een beetje nieuwe onderdelen heeft gekregen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:38 schreef Marurk het volgende:
[..]
Inderdaad.Denk dat het wel een van de vetste spellen van het najaar gaat worden.
Zelfde irritante punten als MW2..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:33 schreef SoldMayor het volgende:
Jezus wat een gekanker nu al hier![]()
![]()
Niemand heeft het spel gespeeld en nu al is het niks meer
Bij BF krijg je alleen DLC in de vorm van maps die ze al lang klaar hebben en dan zijn het ook nog iedere keer remakes van elkaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Uuuhhmmm, ik weet niet hoor, maar dat denk ik niet. Het is dus gewoonweg weer een MW2 die een beetje nieuwe onderdelen heeft gekregen.
Normaal zeikt iedereen over DLC dat het betaald is vervolgens is iedereen hier lyrisch over een remake van een game.... want zeg nou eerlijk, tot nu toe ziet het ernaar uit dat het MW2 is met andere omgeving en wat extra nieuwe wapens etc.
Dat krijg je bij battlefield in de vorm van DLC....
Ik weet bijna zeker dat er perks of andere dingen zullen zijn die weer tegen die kniven en pijl en boog zullen werken. Zodat alles gewoon in evenwicht blijftquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zelfde irritante punten als MW2..
weer carepackages, weer teleportknife al kun je ze nu "gooien", die kruisboog is een variant op de shotgun. grote range en one shot kill... Die remote control wagentjes zijn linea recta van Frontlines gejat... Nee sorry, ik kan veel hebben maar hier kan ik niet vrolijk van worden.
Ongetwijfeld ga ik hem wel spelen hoor, maar het gaat echt niet de knaller worden waarvan mensen het hopen. Het MP gedeelte dan, grote kans dat de SP wel gewoon top is
Oei, wat een butt-spel was dat iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:44 schreef Catch_me het volgende:
Net zoals MW2 het vetste spel van 2009 zou worden zeker!
Idd nu je het zegtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:51 schreef pberends het volgende:
Mja, die buggy en kruisboog zijn grappig, maar ik vrees de zoveelste uitmelking van de Call of Duty serie. Elk jaar een nieuwe uitbrengen slaat nergens op.
Wat me vooral opvalt is dat de lichamen niet reageren op explosies. Bij zo'n explosieve pijl moet zo'n lichaam toch uit elkaar exploderen met allerlei afgerukte ledematen? Maar nee hoor, de lichamen zijn volledig intact op wat bloedsporen na, na zo'n enorme explosie. Erg flauw en onrealistisch weer.
Ja, dat was supertof, dus waarom een paar generaties Call of Duty verder dat NIET heeft verbaast me nogal. Met zo'n sniper een been afschieten was epicquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Idd nu je het zegt![]()
World at War had wel lichamen die helemaal kapot konden
Ik weet niet hoor, maar dan is black ops dus precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Bij BF krijg je alleen DLC in de vorm van maps die ze al lang klaar hebben en dan zijn het ook nog iedere keer remakes van elkaargeeft niet.. het is nieuwe content iedere keer maar het slaat tuurlijk nergens op.
Het enigste wat ze van MW2 hebben kunnen gebruiken is de engine hoor..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar dan is black ops dus precies hetzelfde.
Game was klaar enige wat ze even hebben aangepast is de looks en guns.
Dankje infinity wards voor een game! wij maken even wat nieuwe plaatjes en verkopen het voor dezelfde prijs als jullie game.
Dat is toch precies hetzelfde? inderdaad dus verkoop het als DLC voor 1600ms points ipv een naam te verzinnen en een hoesje te bedenken.....
Edit: zal me niks verbazen als de helft van de wapens het niet gered heeft in MW2 omdat IW het niet wou en nu gewoon in 2,5 gedrukt wordt....
Je weet dat GTA 4 stukken minder was dan San Andreas? (ja ik weet dat is mijn mening)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het enigste wat ze van MW2 hebben kunnen gebruiken is de engine hoor..![]()
Nieuw verhaal - nieuwe maps - nieuwe multiplayer onderdelen..
Waar zou het slecht moeten zijn?
Kijk naar Fifa 09 - 10 - en nu 11 ?
Of alle GTA's ..
Ja ik krijg geld voor ditquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je weet dat GTA 4 stukken minder was dan San Andreas? (ja ik weet dat is mijn mening)
Ik vind COD4 ook nog steeds de beste uit de serie.
Het lijkt wel of je een baan hebt bij treyarch, zo hard verdedig je hun game![]()
Bij elk beetje kritiek is het gelijk een tegenwoord. Het is gewoon zo dat de COD serie voor veel mensen momenteel in een dip zit.
Als ze er weer een balanced shooter van maken ben ik weer hun klant.
SWEETquote:
quote:
Let niet op al die game-positivo's hier; feit is dat de meeste nieuwe spellen gewoon keihard tegenvallen en afgeraffeld zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je een baan hebt bij treyarch, zo hard verdedig je hun game![]()
Bij elk beetje kritiek is het gelijk een tegenwoord. Het is gewoon zo dat de COD serie voor veel mensen momenteel in een dip zit.
Ik denk ik ook wel, hoewel die beta ook gewoonweg ruk was en misschien nog niet eens een goede beta. (veel bugs)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Let niet op al die game-positivo's hier; feit is dat de meeste nieuwe spellen gewoon keihard tegenvallen en afgeraffeld zijn.
Ik kijk trouwens meer uit naar de nieuwe Medal Of Honor dan deze 'Counterstrike'-shooter.
En toen ik MW II nog zo fel bekritiseerde stond jij op de voorste rij om dit met een kolder argument (zogenaamd machteloos) weg te willen wuiven, hypocriet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je weet dat GTA 4 stukken minder was dan San Andreas? (ja ik weet dat is mijn mening)
Ik vind COD4 ook nog steeds de beste uit de serie.
Als ze er weer een balanced shooter van maken ben ik weer hun klant.
Zou zomaar kunnen, maar was na een tijdje MW2 tot inkeer gekomen, dat was toen het gehalte 12 jarige en campers toenam.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En toen ik MW II nog zo fel bekritiseerde stond jij op de voorste rij om dit met een kolder argument (zogenaamd machteloos) weg te willen wuiven, hypocriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |