Eensch. Ik heb COD 3 nooit gespeeld.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:26 schreef YOgamerYO het volgende:
COD 5 kon me daarintegen niet boeien. Daar was deel 4 te goed voor.
Toch COD 3 blijft fantastisch.
Een mening is dat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:44 schreef KneusTeun het volgende:
COD 4 blijft gewoon de beste shooter op de huidige concoles! MW2 is gewoon weg de naam niet waard.
Het is nu trouwens helemaal goed vertoeven in COD4, alle kut kleuters zijn nu echt allemaal weg!!!
Waarschijnlijk hebben ze nu allemaal genoeg gespaard om MW2 te kopen.
haha danku sold voor de aanvulling.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
haha danku sold voor de aanvulling.
Wat een droevig lijstje aan GOTY'squote:Op maandag 31 mei 2010 17:07 schreef SoldMayor het volgende:
Ik benieuwd wat de GOTY dit jaar gaat worden voor mij:
2008 : GTA IV
2009 : Modern Warfare 2
2010 : Cod Black Ops - Red Dead Redemption - Bad Company 2 - Maffia 2 ??
Wat is bij jou dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat een droevig lijstje aan GOTY's
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat is bij jou dan?
Mario, WoW, My little pony?
Sorryquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Je bent wel weinig online de laatste tijd ofniet?
waar zijn de tijden van bf1943 gebleven![]()
als je dan ook goed gebruik kunt maken van de oerwouden en echt niet gezien wordt zou het echt cool zijn ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:08 schreef Deetch het volgende:
Cuba en Vietnam lijkt me wel errug cool. Veel oerwoud en ambushen enzo.
dat is toch ook zo? Ik heb nog nooit een single player van CoD uitgespeeld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb zo'n idee dat dit weer een overhypte, tegenvallende game gaat worden. Met een singleplayer van 4-6 uur, 'aangezien het toch om de multiplayer gaat'.
WaW was juist makkelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:03 schreef Deetch het volgende:
[..]
dat is toch ook zo? Ik heb nog nooit een single player van CoD uitgespeeld.
Single player blijft voorspelbaar of in sommige gevallen (WaW) onmogelijk om te doen omdat er zo belachelijk veel op je afgeschoten en gegooid wordt dat zelfs Serious Sam erbij vergeleken niets voorsteld.
tegen die japanners die 4 granaten per persoon gooien. Ik vond het kut met peren.quote:
MoH?!?!?!?! heb je die beta al gespeeld???quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
voor mij wordt het cod black ops, RDR of MoH
Weg rennen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:38 schreef Deetch het volgende:
[..]
tegen die japanners die 4 granaten per persoon gooien. Ik vond het kut met peren.
Vanavond die beta van MoH eens proberenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
MoH?!?!?!?! heb je die beta al gespeeld???
Dat is me daar een kut game.
Singleplayer weet ik niet, en misschien dat ze met de multiplayer opnieuw beginnen, maar serieus wat is die beta slecht.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond die beta van MoH eens proberenIedereen roept dat hij zo kut is, dus ik heb zo'n flauw voorgevoel dat ik hem wel tof ga vinden
Je kan er net zo goed niet aan beginnen, wat een baggergame, om te huilenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond die beta van MoH eens proberenIedereen roept dat hij zo kut is, dus ik heb zo'n flauw voorgevoel dat ik hem wel tof ga vinden
De multiplayer is immers bij alle COD spellen ook hetzelfde. Bij MW2 was het eerder een stap terug.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:03 schreef Deetch het volgende:
[..]
dat is toch ook zo? Ik heb nog nooit een single player van CoD uitgespeeld.
Single player blijft voorspelbaar of in sommige gevallen (WaW) onmogelijk om te doen omdat er zo belachelijk veel op je afgeschoten en gegooid wordt dat zelfs Serious Sam erbij vergeleken niets voorsteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |