Nou ik ben benieuwd vanavond/vannachtquote:Treyarch kondigt CoD: Black Ops voor 9 november aan Door Jeffry van Geel op 30 April 10 om 15:08
Een aantal dagen geleden werd bekend gemaakt dat vandaag de onthulling van de nieuwe Call of Duty game gedaan zou worden bij GameTrailers TV. Toch heeft Treyarch het heft in eigen handen genomen en de aankondiging iets eerder gedaan.
Zojuist heeft ontwikkelaar Treyarch namelijk officieel bekend gemaakt dat op 9 november dit jaar nog de nieuwe Call of Duty game genaamd CoD: Black Ops in de winkels komt te liggen. Tevens is er een website onthuld gemaakt waar de komende tijd meer informatie over het spel bekend wordt gemaakt.
Verder zijn er nog geen details over de game bekend gemaakt maar vannacht zal de eerste trailer onthuld worden. Ook op de website is voorlopig nog geen informatie te vinden.
Ik las wel ergens over een relletje bij Infinity Ward, een boel mensen zijn daar opgestapt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:14 schreef SoldMayor het volgende:
Dit zijn toch ook de makers van Call of Duty: World At War?
Want dan komt het wel goed,
ik vond dat een leuke CoD
Ja dat ligt toch helemaal uit elkaar?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik las wel ergens over een relletje bij Infinity Ward, een boel mensen zijn daar opgestapt.
Ik zie het gewoon niet zitten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ow je hebt de trailer al gezien en de game al gespeeld natuurlijk ?
Dat klinkt wel goedquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:35 schreef Marsenal het volgende:
Van één of andere site.
Wat kunnen we nog meer verwachten?
* Oorlogsgebieden van Cuba tot de jungles van Vietnam. Zelfs de poolgebieden spelen een rol.
* Een van de personages heet Frank Barnes en behoort tot de militaire Vietnamese elite.
* De game zal over een gelicensieerde soundtrack beschikken
* Een van de missies wordt een reddingsmissie die iets te maken heeft met de ambassade. (Gijzelaars bevrijden?)
* Meer uitgewerkte multiplayer
Iemand bij de Vietnamese elite die Frank Barnes heet?![]()
Op diezelfde site viel ook te lezen dat co-op er weer bij zit.
Heeft niks met haat te maken, qua Call of Duty games kunnen ze gewoon niet aan IW tippen..quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat ligt toch helemaal uit elkaar?
Maar daar heeft Treyarch niks mee te maken,
Heb die haat tegen Treyarch ook nooit zo gesnapt
De laatste 2 waren al brak. COD WAW was buggy as hell, pas na veel patches gefixed... word nog door een schaar aantal fans gespeeld. COD MW2 is helemaal een faaltubenoobgame geworden, met IW NET als mp systeem...quote:
Was er laatst niet een gerucht dat dat met mensen uit een ambassade bevrijden in Belgie zou afspelen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:35 schreef Marsenal het volgende:
Van één of andere site.
Wat kunnen we nog meer verwachten?
* Oorlogsgebieden van Cuba tot de jungles van Vietnam. Zelfs de poolgebieden spelen een rol.
* Een van de personages heet Frank Barnes en behoort tot de militaire Vietnamese elite.
* De game zal over een gelicensieerde soundtrack beschikken
* Een van de missies wordt een reddingsmissie die iets te maken heeft met de ambassade. (Gijzelaars bevrijden?)
* Meer uitgewerkte multiplayer
Iemand bij de Vietnamese elite die Frank Barnes heet?![]()
Op diezelfde site viel ook te lezen dat co-op er weer bij zit.
De SP op veteran van CoD:WaW in 1 plaatje;quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:02 schreef SoldMayor het volgende:
Het verhaal wordt sowieso beter als die van MW1 en MW2,
die waren echt![]()
Call of Duty: World at War vond ik wel een goede single player hebben
PC gaming gaat dood.. alles gaat naar de console omdat die homo's de pc te pirategevoelig vinden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:24 schreef afro het volgende:
Dit zag mijn oog net.
Release: 11/9/2010
Genre: FPS
Platform: PS3/X360
Publisher: Activision
Dus pc gaat weer 20 jaar duren voordat het uitkomt
Ik haal mijn spellen anders voor 38 eu voor de xbox hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
PC gaming gaat dood.. alles gaat naar de console omdat die homo's de pc te pirategevoelig vinden.
Als ze nou eens hun best zouden doen en echt goede games zouden maken zouden mensen ze kopen. Dat die consoleschaapjes nou zo gemakkelijk alles a 70 euro per game aanschaffen. Idioten!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
PC gaming gaat dood.. alles gaat naar de console omdat die homo's de pc te pirategevoelig vinden.
Als ze nou eens hun best zouden doen en echt goede games zouden maken zouden mensen ze kopen. Dat die consoleschaapjes nou zo gemakkelijk alles a 70 euro per game aanschaffen. Idioten!
wie betaalt er dan ook 70 euro voor een game?! Lol.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het is jullie eigen schuldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Voor de PS3 ook?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:33 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je het niet waard vind dan koop je het niet.
Console mensen hebben nou eenmaal een realistische houding hiertegenover.
Owja, games kosten 40 euro en binnen 3 maanden kan je daar 30-20 van maken.
Kijk eens op budgetgamingquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Voor de PS3 ook?
Anywayz.. veel van de huidige games zijn single player in 5-8 uur uit te spelen. Zit daar geen goeie multiplayer bij dan is de game idd geen 40-50 euro waard. Ik wist overigens niet dat de games al zo snel goedkoper werden, mijn excuses.
Ik denk dat het tijd word voor games die meer de diepte in gaan en zorgen voor veel content ipv de zoveelste rip off of kopie met een iets ander verhaaltje enzo. Ik schat de kans overigens klein in dat Black Ops dit gaat zijn
Evenaren is al goed genoegquote:Op zondag 2 mei 2010 02:05 schreef Lekiamh het volgende:
Als er ooit nog een CoD komt die CoD4 kan overtreffen houd ik me van harte aanbevolen.
fixed en:quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
PC gaming gaat is dood.. alles gaat naar de console omdat die homo's de pc te pirategevoelig vinden is.
Tja ik vind het ook niet leuk dat PC tegenwoordig opzij geschoven wordt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Iranquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:35 schreef Marsenal het volgende:
Van één of andere site.
kloptquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:31 schreef Dreetje74 het volgende:
Ben erg benieuwd...
Hoop stiekem weer op een Hans zimmer soundtrack, Hij heeft puik werk geleverd bij MW2
Die ene track zit nog steeds in mijn hoofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:57 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Die ene track zit nog steeds in mijn hoofdghost gaat niet dood jonguh wollahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat hoef je echt niet meer in een spoiler te zetten denk ik
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |